Eskilerden şöyle bir iki tane bölüm açıp izleyim dedim, çok özlemişim kerataları 😂

Eskilerden şöyle bir iki tane bölüm açıp izleyim dedim, çok özlemişim kerataları 😂

Benim favori dizilerim bunlar bir tane yok hepsi gözdem
Game of Thrones
Stranger Things
The Witcher
The Mandalorian
Breaking Bad
Supernatural
Lost
The Expanse
Buffy the Vampire Slayer
The X-Files
Westworld
The Haunting of Hill House
The Walking Dead
Black Mirror
Doctor Who
Outlander
The Umbrella Academy
American Gods
Vikings
True Blood
Dark
His Dark Materials
Penny Dreadful
Sense8
Shadow and Bone
Merlin
The Magicians
The OA
The Legend of Korra
The 100
Çernobil dizisi favorim hbo 2019 bu dizide kafamı kurcalayan şu Anatoly dyatlov gerçekten kibirli dik kafalı birimiydi dizi mi böyle gösterdi oradan emin değilim ben Çernobil çalışanı olsam böyle dik kafalı biri olacak başta kavgalik olurum adamla Çernobil dizisi patlama ve sonrası yaşanılanlari konu alıyor öncesi de konu alıyor


Benim haftanın 7 günü için 7 polisiye dizim var ola ki birini tümden bitirdim yeni bir tane dizi buluyorum eğer izlerim dersen listeyi atarım Bursa’dan bulunduğun yere selamlar sana ve sevdiklerine sağlıklı mutlu huzurlu bir ömür dilerim
The Walking Dead vardı final yaptık.
Dark vardı bitirdik.
Breaking Bad vardı onu da yedik.
Stranger Things var 5. sezonu bekliyoruz.
Güzel diziler :D TWD ve Breaking Bad'in yanına Supernatural, Fringe, TVD
gibi diziler yakışırdı, izlemelisiniz 😂🦁
Luciferin ilk sezonları oldukça keyifliydi :D izlenebilir bence hsdb
Supernatural hayatımdır :D 15 sezon sana baya gider djsdf
tamam söz verdin 😂🦁
Maalesef :D Netflix herkese bir iyilik yapıp neden almıyor merak ediyorum dsjs eskiden TVD falan vardı da bunu hiç getirmediler :D
😂 bildiğim kadarıyla platformların hiçbirinde yok eskiden Prime Video'da vardı da ondan da kaldırıldı sözleşmesi bitince sanırım dsjds korsan sayılmaz ya :D
Hep Netflixin suçu :D aklında bir yerde bulunsun yine sdjf
o kadar eşsiz bir dizi asjkd
😂 sen bunu izlemezsin şimdi varsa diğerlerinde The Vampire Diaries öneririm o zaman :D
Supernaturali miiiiiii izledin mi :D
Sarar bu arada izlemeye devam et bence
karakterler çok hoş :D seveceksindir
Damonu mı diyorsun :D
Adamım ya :D ksdjas
Çok eğlenceli dizi
sen bunu izle :D
Ricalarr 🦁😂
Cevap
10Cevap
Supernatural dizisini nerden izliyorsunuz ya netten izliyim dedim yarısında dublajı diğer yarısında hicbiseyi yoktu 😁
dizigom dizimag falan :D
Ordan da izledim galiba ya dur yine de bi deniyim 😁👍
😂 iyi seyirlerr
Tisikkirlir ifinim 👍
ricalarss
Dean winchester özlenmez mi yaa? Aşkımdı o benim 😂
Tabi kiii :D
Kalbim dayanmaz diye son birkac bolumunu izlemeden diziyi bitiren bir alfayim CWMXXJDMF
😂😂😂😂 olmaz öyle izlemen lazım hdsf
Ayy sonu nasıl bitiyor 😃
söylersem olmaz ki şimdi asdjas olur mu :D
Soyle bari 😂 3 saat aglamayim ve 1 hafta melankolik takilmayim diye izleyemedim CEMDDHDM
Normal bir av sırasında dean bu sefer gerçekten ölüp cennete gidiyor
sonra zaman atlamasıyla sam de yaşlılıktan ölüyor
tabi önce sami kendi hayatını kurmuş olarak gösteriyorlar falan. sonra sam de ölüp cennette abisiyle buluşuyor
Diğerleri de orada :D çok basitti ama keyifliydi :D
🥹🥹🥹 Canlarim benim yaa.. Sonunu guzel bitirmisler. Cok tesekkurler, yillardir merak ediyordum 🙏
😂 ne demek rica ederim izle bir ara ama bence
You
The walking dead
Breaking bad
Dark
.. daha gider bu böyle😃
parmakların niye uzun
Favorim yoktur hepsini çok severim ama bu soruyu ilk görünce aklıma gelen dizi "After Life" oldu.
Sherlock ve Breaking Bad
Fringe unuttum bide
Fringe dedin
aklımı aldın tamam :D
Ona düşmeyen de ne bileyim 😅
Walter dedem yaa
ineğiyle beni çok güldürdü dsjsf fav listemde bu dizi de :D
İki Walter’ın deli manyak oluşu
Evet ya :D
Özledim diziyi
ama 4-5 defa izlediğim için açıp izleyesim gelmiyor artık belki birkaç sene sonra :D
Ben de özlüyorum 😢 dizi bulamayınca dönüyorum eskilere
4-5 çok ama ya en fazla 2 kere izleyebiliyorum bünye kaldırmıyor
TVD, Supernatural, Doctor Who
bunları izlemediysen Tavsiyem olur :D
2 ideal bence zaten :D
TVD ve Doctor Who izledim bebeğim Matt Smith 🥰 diğeri yarım ya arkadaşımla başladım sonu gelmedi
Supernatural'i mi bitiremedin bir yani :D
Matt Smith benim için de fav. :D
Yok bitmedi 15 sezondu galiba izle izle nasıl bitsin ben hızlı başlayıp hızlı bırakan taraftayım
15 sezon evet :D hızlı başlayıp hızlı bitirmen lazım o zaman sdhsd
Öyle yapmaktan başka çare kalmıyor TVD neresi çok beğeniliyor anlam veremiyorum öyle bir çok albenili bir durumu yok
Nasıl yaa benim açımdan diziler, konular önemli olmuyor pek :D karakterler hoşuma gidiyor hep :D
Yok ya benim için konu önemli aşırı mantık hatası olmayacak çünkü tilt oluyorum 😅
Doctor Who'da hiç bulamadın galiba asdasj herkesin damak tadı farklı tabi ki :D
Matt Smith her şeyi kapatıyor bahsettiğim ya bir film izledim fizik kurallarına aykırı resmen kadın eli kolu bağlı arka koltukta ayağıyla ön kapıyı açıyor bide topukluyla
😂 Matt Smith kusursuz çar :D
Kırmızı çizgim son dizisinde ayrı bir düştüm mimiklerine 😅
hangi dizide oynadı en son :D
House of the dragon
onu da izlemek lazım :D bir ara unutmazsam bakacağım :D
Kitaba göre beklentim yüksekti yani birçok konu eksik ve geçiştirilmiş halde ama iyi ya kitaptan haberi olmayanlar için
o zaman benim için iyi :D ben okumadım
O zaman beğenirsin ayrıntılarına kadar bildiğim için GOT’dan sonra fena sayılmazdı
anladım Teşekkür ederim 😂
Rica ederim 🥰
🍁
Ahhh eski ben ❤️
@StoneeCold 😂😂😂 Şimdik hatırladım tamam Kapattığını görmüştüm bir ara
dönmüşsün hoş geldin :D
Hoş buldum kapatıp eski nickime döndüm
@StoneeCold Özlem duyduğundan mı :D Bu Nickin de güzelmiş
MattSmith de koyabilirdin ya ahhash hazır bu görüşün altındayken :D söylemezsem olmaz
Matt’e olan aşkım ayrı ❤️ sonuna bide fC yaptım mı tadından yenmez
@StoneeCold fC ne için peki bilmiyorum öğreneyim bari :D
tenor.com/.../doctorwho-matt-smith-eleventh-bow-tie-adjust-gif-7220038
Fan Club Daemon olarak kalbimi ayrı çaldı namıssız
😂😂 tek başına Fan Club kimse Matt sevgimizi sorgulamasın
Namıssız jsdsfd
MattSmithFC işte bu nick sjsj
@StoneeCold Bir daha bu hesabın kapanırsa da öyle bir nick görürsem bildim ki sensin sdhjsf
Tabi canım antin kuntin şey görürsen bil arkasında ben vardım sjsj
@StoneeCold her şeyden seni sorumlu tutacağım Rahibe :D
Bari sen yükü yıkma her taşın altından ben çıkıyorum resmen sjsj
@StoneeCold asdhsf tamam birazını ben alayım o zaman yardımcı olayım hadi hadi tamam :D asjda
Çok sağ ol 🤌
@StoneeCold rica ederim Rahibe :D taşımaktan yorulduğun zaman haber ver sen :D
2-3 tane hesap değiştirmişim çok mu gördün ya sjsj
@StoneeCold tamam bunda dur da kaybolma bir yere :D çok görmedik tabi ama hakkını doldurmuşsun sdhjsf
Yok ya daha değiştirmem yoruldum sjsj ilk nickimle bu nick aynı zaten
İlkini neden degiştirdin peki djfj
Dejavu oldum sjsj varlığımdan rahatsız olan biri vardı al siteyi başına çal diyip gittim
😂😂 varlığından rahatsız oluyorsa daha fazla gözüne sokman lazımdı kendini dhbff
Öğreniyoruz yeni yeni sjsj şimdi olsam rahatsızsan bu benim sorunum değil senin sorunun
İyi bari 😂 kimsenin ne düşündüğünü takma
Takarsan umursamış olursun 😂
Öğrendik sonunda sjsj
İyi bakam seni istemeyen kendi gitsin bundan sonra
🍁
Mouse Kore dizisiydi aşırı iyi ve beyin yakan bı diziydi
bi tane kdrama vardı o
Adını söyleyeydin :D
buldumm adı extraordinary you
Teşekkürler jsdfd
ricalarr
Favorim yok hepsi güzeldi
Lost in space si severdim ama açıp açıp izlemem 😃
Hayat ağacı 🌲
The Walking Dead
sherlock holmes.
How I met your mother
Supernatural
💯💯
Doctor Who
Abim benim yaaa :D çok iyisin.
Evet en sevdiğim bölümlerden bir tanesidir
the big bang theory
The watcher
Thor ve örümcek adam
Shameless 😍
Squid game
Riverdale
You dizisi
Dr. romantic
friends
True blood
Lucifer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?