Hızlı ve öfkeli 10 sinemada izlenmeyi hak ediyor mu?

4 tane mal filme geldik 320 lira verdik 4 bilete. Cin bebek filmi vardı ona giderdik ne güzel. Arka sokaklar gibi bi bitmedi avına.
Hızlı ve öfkeli 10 sinemada izlenmeyi hak ediyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Filmin ilk yarısı bitti. Hak ediyormuş lan iyi gidiyor 😃
Hızlı ve öfkeli 10 sinemada izlenmeyi hak ediyor mu?
Cevapla