Hi Barbieeee!!!
Başrollerinde Margot Robbie ve Ryan Gosling'in yer aldığı Barbie filmi 21 Temmuz'da vizyona giriyor. Filmin yönetmeni ise Greta Gerwig.
Evettt kimlerin 21 Temmuz'da sinema planı var? İzlemeyi düşünüyor musunuz?

Hi Barbieeee!!!
Başrollerinde Margot Robbie ve Ryan Gosling'in yer aldığı Barbie filmi 21 Temmuz'da vizyona giriyor. Filmin yönetmeni ise Greta Gerwig.
Evettt kimlerin 21 Temmuz'da sinema planı var? İzlemeyi düşünüyor musunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
İzlemeyi düşünmüyorum
ağır feminazi kokacağı söyleniyor. margot robbienin oyunculuğunu çok sevsem de izlemeyeceğim sanırım.
İzlemicem. Böyle Barbie de Ken de olmaz olsun çok kötü.
Barbie üzümlü kekim bacısuularla toplanıp gideriz herhalde
çocukken en sevdiğim oyuncağım barbie bebeklerimdi kısaca ben bu filmi izlerim
izlemeyeceğim barbie'ye ve ken'e benzeyen genç oyuncular almalıydı rolü
Her türlü izlenir
İzliycem ama barbie ve kene benzeyen daha çok oyuncu varken neden bunları seçtiler anlamıyorum çok alakasız duruyorlar
bemde benziyon
ben margot robbiyenin oyunculuğunu beğeniyorum izliyecem
Extraction 2 bekliyorum
16 hazıran da netflıxte bende beklıyorum onu
Hatta 1. yi tekrar izleeysim geldi
5 yaşında değilim izlemem
İm a barbi gooorl 🕺💃💃
Merak ediyorum izlerim galiba 😅
Recep ivedik izlerim daha iyi
İ * Barbie görrrrlll olanlar izler.
İ * Barbie görrrrlll olanlar izler.
İzlemem de hatun çok güzel
Kesinlikle izlicem!😍
sırf şu ikisinin uyumu için gidilir...
Margot robbie varsa kaçırmam 😊💅
Benlik değil izlemeyi düşünmüyorum
Merakla bekliyorum
İzleyeceğim Kesinlikle.
Kesinlikle izleyeceğim
Yok ya işim olmaz
bence izlenir yaa eğlenceli duruyor
Aslında bu aralar insanın eğlencelik şeyleri değiştirir oluyor haklısın
İzlemeyeceğim
merakk ediyorumm
Ben barbiye bayılıyorum
Gereksiz
Boş film
Ben gideceğim.
Düşünmüyorum
Benn
İzlerim
Düşünmüyorum
Benn