
Sons of anarchy yapımını özlüyorum aslında devam etse iyi olurdu.

Sons of anarchy yapımını özlüyorum aslında devam etse iyi olurdu.
Friends, New Girl, Haunted devam etse çok sevinirdim gerçekten.
Keşkee
Prison break, da vinci's demons
Cevap
10Cevap
Loki dizisi
gelecek o
Prison Break keşke devam etseydi bence çok iyi gidiyordu.
Prison Break derdim ama bu sefer de tadı kaçardı..
Punisher, damağımda kaldı dizi
Hayır Marvel dizilerinin hepsini iptal ettirdiler
Ross 66 bu dizide mi geçiyor
Prison Break ve Sherlock Holmes
Bu diziyi izleyecektim unutmuşum
Taboo
Merlin
Game of thrones
The 100 güzel bir dizi gerçekten
Breaking Bad
Moon love
Breaking Bad 😎
Sienfeld
Evet
The Durrell's in Corfu.
Normal. Çok bilinen bir seri değil.
Z Nation. 🙁
Alaca karanlık
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar