
Ben uzun zamandır dizi izlemiyordum. Breaking Bad serisine yeni başladım.

Ben uzun zamandır dizi izlemiyordum. Breaking Bad serisine yeni başladım.
Behzat Ç izliyordum öncesinde 2. sezonu daha yarılayamadım, gariptir ki izleyesim gelmedi.
şu an izlediğim bir seri yok ama çok yakında Witcher 3. sezon ve loki 2. sezon bekliyorum
The witcher güzel mi? İzlemek için not almıştım. İzlenmeye değer mi yani?
Ben seviyorum fantastik bir dizi. büyüler var aksiyon var aşk dram da var. komedi de var. bu tür seviyorsan sıkılmazsın
Fantastik çok severim. Tesekkürler🌺
Rica ederim 🌸
Cevap
6Cevap

Bunu
Breking bad evreni efsane keşke tekrar izleyebilsem
Ah W. W tekrar tekrar izleyebileceğim tek dizi Breaking Bad şu an Better Call Saul izliyorum
Çok doğru bir tercih yapmışsın. En iyi diziyi izliyorsun :)
Hiç yok ya olsa bi tane sararım 😒
Black summer
İzlemiyorum
Dark, OA,
Bitirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar