YIL... 2022 zaten hep bizimle olan TV'lerimiz de izlediğimiz Disney kanalı kapanmış; Haziran ayın da ise büyük tanıtımlarla Disney plus Türkiye dijital versiyonuyla "Merhaba" demişti.
Şunun şurasında 1 ay gibi bir şey kaldı ilk yılını doldurmasına ilk yıl dönümü yaklaşırken bir çok sosyal mecrada reklamları sık dönmeye başladı.
Geçen 1 yıla nazaran hangi yapımlarını beğendiniz?
Edit : soruya üyeliği olanlar dışında üyeliği olmayıp orada, burada görüp bulup izleyenler de yorumunu esirgemesin lütfen!
Epeydir girmiyorum aslında üyelik duruyor halen, boşa gidiyor para ama iptal de edemiyorum 😂 Disney channel’da yayınlanan çizgi dizileri izliyorum daha çok, Waverly büyücüleri, Shake it up, iyi şanslar charlie vs. Çoğu filmden daha zevkli.
İnanır mısın bende 🤪 1 yıllık almıştım toplasan 3, 5 bir şey izledim. İşin garip tarafı bende olmasına rağmen korsan sitelerde koymuşlar diye oradan çıkıp Disney'e girip izlemeye üşenip o sitelerden daha fazla yapımını izlemişimdir. Böylede bir ironi yaşayıp durdum kendimle.