#Gülcemal dizisinin son bölümünü izlediniz mi?

Dün yayınlanan 5. bölümü çok beğendim. Özellikle Gülcemal'in Deva'nın kapısına gitmesi ama bir türlü içeri giremeyişi... Biri içeride üzülürken diğerinin kapının arkasından üzülmesi... Umarım bir an önce kavuşurlar. Yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyorum. Siz izlediniz mi? En sevdiğiniz sahne hangisi oldu?

#Gülcemal dizisinin son bölümünü izlediniz mi?
#Gülcemal dizisinin son bölümünü izlediniz mi?
Cevapla