Emir Sarafoğlu'da az yakışıklı değildi senaryosu iyiydi ama Feriha'yı öldürdüler ya son sezonları berbattı o dizinin , Aşk-ı Memnu dizinin finalini bile iyi yapmışlardı o yüzden Aşk-ı Memnu diyorum.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Adınö feriha koydum'un senaryosu daha iyiydi bana görem Feriha ve annesi favorim, daha çok gerçek hayattan alıntıydı hikayeleri.