
Evet, isterim
Hayır, istemem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Yatak odamda tv olsun ister miydim bir düşüneyim. Evet düşündüm ve istemezdim. Çünkü film odamın çok ayrı olması gerekiyor. Oranın ışığı, dekoratifleri, duvar rengi hatta perdeleri bile film izlemem için olur. Güzel bir de ses sistemi ile pastaya çileğini koyarım. Böyle film izlemek varken neden kaliteyi düşüreyim?
Benim için fark etmez ben zaten tv izlemiyorum kendi evim olduğu zaman da zaten kendi odam da yatarım yatak odası ayrı olmaz benim için. bu yüzden de bilgisayar yeterli olur bir şeyler izlemek istediğim zaman ise zaten genelde bilgisayarımı kullanıyorum ya da bilgisayarımı açık tutuyorum gece uyurken arkada film dizi açtığım zaman tv etkisi gibi oluyor bende
Odamda var zaten ama evli olsam yatak odamda tv istemezdim. Yatak odasında tv olmasından ziyade film veya sevdiğimiz dizi bölümlerini izlemek için projeksiyon alanı ayarlamayı daha mantıklı buluyorum..
Sessiz ortamda uyuyamıyorum o yüzden odam da televizyon var. Televizyonun sesi bana ninni gibi geliyor ve rahat bir şekilde uyuyorum
Cevap
42Cevap
TV değil ama projeksiyon var.
Film izlemek istediğim zaman kullanıyordum ama uzun zamandır kullanılmıyor.
Hayalim
Biraderim, lamba fiyatları projeksiyon cihazının kendisi kadar. Bilgin olsun.
Ben 2 bin saatlik aldım ama pişmanım. Alacak olursan 10 bin ve üstünü al.
Vallahi bakacağım işte ben de bir araştırıyorum
Çin'den farklı cihaz adı altında düşük vergi ve uygun şekilde getirtme imkanın olduğunu da söyleyim.
Bakicam teşekkür ederim
Rica ederim biraderim, hayırlı olsun şimdiden.
Şimdi ben o tv yatak odasına evet dersem. Bütün gün yataktan kalkamayacağım. Tembellik daha da artacak bu yüzden hayır istemezdim.
Yatak odamda TV vardı. Fakat eşim yatakta futbol sonrası yorumları izlemeye başlayınca kaldirttim. Uyunmuyor TV olunca.
Kötü olmuş 😂
Yoo iyi oldu mutfakta izliyor artik🤣
Odamda bana bile yer kalmadı artık TV de olmasın. Yer olsa ister miydim? İsterdim
Önce odamın boşalmasını isterim
Gücüm yetmiyor hepsi ihtiyaçç. Yeni eve taşınmam lazım
Yo fesat olmayacagim, istemezdim sanırım ama belki bir ihtimal
Bizim evde 2 odada bir mutfakta olmak üzere üç tane tv var zaten.
Kumanda kavgası olmuyor.
Evde herkes seçtiği tv kanalını rahatça izliyor bu sayede
Tv izleyen biri değilim ama yatak odama özellikle koymak istediğim bir şey olsa bu kesinlikle aynalar olurdu. Tavani aynayla kaplardim
Yatak odasında TV izlemekten daha cazip şeyler var.. TV'nin yerine aynalar isterdim ben yatak odamda.
TV seyrederken uymak en sevdiğim aktivitelerden birisiydi zamanında. Sırf bunun için uyuduğum odaya TV almıştım.
Bi dönem kullandık esasen ama çok da gerekli değil. Bazen oraya taşınıp film izlenebilir ama sürekli olmasına gerek yok
Eskiden her evde 2 tv olurdu şimdi ki gibi akıllı telefonlar tabletler yoktu kavga çıkardı 1 tv li evlerde nerden nereye reis çağ atlattı bize.
Var zaten 😄
İstemezdim şahsen zaten akıllı telefonlar yüzünden ilişkiler kopuk oldu. Bir TV eksik yatak odasında hiç hazetmem. Salonda izlenir TV
İstemem. Uykuyu sevdiğim kadar yatağımı seviyorum ikili yeterli
Kafama göre istediğimi izleme özgürlüğüne sahip olurum
Evet isterdim vala ya ☺️ uykuya dalmadan önce gibi dizisi izlemeyi çok seviyorum.
Evet birde mutfak olsa odamdan dışarı çıkmaya zahmet etmem.
İsterim tabi hatunla başbaşa dizi/film keyfî yaparız
Telefondan kurtulup zor uyuyoruz bide TV olursa vay halimize
Yani telefon var ya ordan bakıyoz ne gerek var TV'ye
orası sadece dinlenmek için uyuduğum yer diklatim dağılır uykum bölünür
İstemem uyumak için kullandığım odada dikkat dağıtır
Güzel olur aslında akşamları yanımda sevdiğim insan olursa film izlenebilir 🙄
Kendi odam salon kadar büyük olduğu için, 246 ekran televizyon. Oyun bilgisayarı ve, Normal masaüstü, 2 tane leptap var. Şans biraz da😊
Hiç sevmem tv’nin yeri salondur. Yatak odası uyuma dinlenme yeri
Pek tv izleyen biri değilim, olsa süs olarak kalırdı
Gerek yok a
Arada laptopu açıp uyuyorum 😄
Oda güzel
TV istemem çünkü TV olunca izleniyoruz
Evet harika olur bir de şömine
Bir televizyonum olsun isterdim..
İsterim, severim. Evde 5 oda var, hepsinde de televizyon var.
güzel bi detay neden olmasın
Evde bile olsun istemezdim.
Güzel ya uzanarak izlemek
En buyuk zevkim TV izleyerek uyumaktır...
Hayır istemezdim
Zaten var uykuya iyi hazırlıyor 😅
bir nedeni yok ama olsa iyi olur sanki 🤔
Gereksiz ama isterdim
Olsa iyi olur uyuyakaldiğımda uğraşmam
yatak odasının tüm enerjisini bozar ya
Hayır tabiki aptal kutu ne işi var odamda
Keyfime duskunm isterm tabiki
ben geziden beri televizyon izlemiyorum
evet odamda televizyon isterdim.
İstemem uyku düzenimi sağlayamam yoksa
Evimde televizyon istemiyorum
şu an zaten var. Aşırı iyi oluyor.
Var zaten, gereksiz buluyorum olmasa daha iyiydi.
İsterdimm iyi olurdu.
Orası dinlenme yerim olduğu için istemem.
İstemem zaten izlemem
İsterdim Güzel olabilirdi.
Var zaten
Zaten var olmaması da çok saçma geliyor bana
İstemem gerek yok
Zaten diğer odalar da TV telefon yatak odasinda evliysem bir de eşimle ilgilenmek isterim konusmak günü analiz etmek
Olmasını istemem.
Tv olarak olmasın
https://pin.it/5JeGvqb
Böyle olabilir diğer türlü hem yer kaplar hem tamamlanmamış gibi durabilir oda
Var zaten 🙄
bence gereksiz bi sey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?