Hep Yek filmini seviyor musunuz?

Ben seviyorum açıkçası. Gayet güzel eğlenceli ve baya komik film. Film üzerinden boş duyar kasmayaa gerek yok. Siz ne düşünüyorsunuz? bu efsane film unutulmadı dimi gerçi gökhan yıkılkan olmadığından beri tadı yok en son geçen sene 5. si çıkmıştı güzel değil onlar. Ama ilk 3 film mükemmel özellikle 2. si. Peki siz seviyor musunuz?

"titirettin beni titirettin"

"altan bas altan adamlar bize düğmeyi dikicek"

"allah senin belanı versin gürkan"

"altan bela okuma bak"

"altan bas altan adamlar bizi karısı yapıcak altan"

"bizim şeyimizmi altan"

Severim
Sevmiyorum
İzlemedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hep Yek filmini seviyor musunuz?
Cevapla