
FMA kesinlikle izlemeye doyamadığım bir animedir. Sizlerin var mı?

FMA kesinlikle izlemeye doyamadığım bir animedir. Sizlerin var mı?
Ben bu animeleri çok seviyorum
Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Death Note
Attack on Titan
Code Geass
Naruto
One Piece
Sword Art Online
Your Lie in April
Haikyuu!!
One Punch Man
Steins;Gate
Neon Genesis Evangelion
Cowboy Bebop
The Melancholy of Haruhi Suzumiya
JoJo's Bizarre Adventure
My Hero Academia
Demon Slayer
Kimi no Na Wa (Your Name)
Akame ga Kill
Tokyo Ghoul
Death Parade
Violet Evergarden
Hunter x Hunter (2011)
Shingeki no Bahamut: Genesis
Psycho-Pass
Bungou Stray Dogs
Mob Psycho 100
Erased
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu
Made in Abyss
Koe no Katachi (A Silent Voice)
Toradora!
Clannad
Fruits Basket
Anohana: The Flower We Saw That Day
Puella Magi Madoka Magica
K-On!
Lucky Star
Azumanga Daioh
Nichijou
Cevap
3Cevap
Tekrar izleyince büyüsü azalıyor sanki. şu an gözdem Kimetsu no yaiba.
Yok hocam ya. Aksine detayları tekrar yakalamak hos oluyor
Demon Slayer güzeldir
Birbirimize birer anime önerelim gel :D
Su ara FMA izliyorum tekrardan ama güzel önerebilirim
Neler izledin g önder bir bakayım :D
Animelistim güncel değil galiba
https://myanimelist.net/animelist/disturbedft
Senin listede benimki gibi kabarık :D
https://myanimelist.net/animelist/Grimmjow256
Yokluktan baruto bile izlemiş allah seni hahaç
Onu ekledim ama kaldı ya izlemedim :D
https://www.turkanime.co/anime/jigokuraku şu yeni çıktı fena değil.
Aa bunu izlicem de animedao'da cıkmadı. izleyemedim
Efektleri falan güzel. Haftada 3 anime çıkıyor şu an çark dönüyor iyi ya.
Ben Şu an o kadar vaktim olmuyor ama izlicem onu da :D
Fullmetal ve Hxh'in seyir zevki ruhuma bal çalıp gitti diyebilirim. Hatta hxh'i hızlı bitirdiğim için pişman olup 99 yapımına başladım.
Eğer olurda bir gün yarımlarım biterse tekrar bir Naruto izlemeyi de düşünüyorum.
hiç anime izlemedim :)
Itachi'de amca oğlu zaten :D
Bakugan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?