Çoğunluğa göre hayatta hareket etmem. Meseka gürkan uygunun Kehribar diye dizisi vardı harika idi ama izlenmedi ve bitirildi. Kivancin şu an aile dizisi var ve harika. Ergen kızların izlediği Yali Çapkını gibi diziler tercih ediliyor bana ne ki çoğunluğun tercihinden
E sen şampiyonlar ligini söyledin. Havalı gözükmek için demiyorum cidden Türk dizisi izlemiyorum yıllardır. Kızların izlediği yaz dizilerini de izlemiyorum. Eskiler eskiden güzeldi...