https://youtu.be/SCqcaJ8Szuc
Maalesef bu cnvklfşsisiwğepc
Maalesef bu cnvklfşsisiwğepc
Evet benim de bu tarz bir videom var aslında bir şeye bir kez gülüyorum ikinci sefer izlediğim zaman gülmüyorum. ama şu Rakun videosu oldukça komik :D özellikle kedilere yaklaşması çok rahat bir şekilde yemeklerinden yemesi. sonra gidiyormuş gibi yapıp geri dönüp yemekten bir avuç alıp arkasına bile bakmadan kaçması çok komik. özellikle de yorumları çok komik zaten. onları okurken gülüyorum bazen. sırf bu yüzden de rakun almak isterdim
Cevap
7Cevap
Kesinlikle bu yaa, lisede ne gülerdik en arka dörtlü grup 😂
Ahahaha bu videoyu biliyorum
Küfür içerdiği için özür dilerim
Önemli değil 😂
Cidden kahkaha attım he 😂
😅😅 bir tane daha vardı da telifli olduğu için açılmıyor burada
Azıcık edepsiz bir şey ama şunu her izlediğimde kahkaha atıyorum hala :D
Ahaha çok iyiymiş
Gülmekten ağlıyorum ksjdfjd yakalamacaklarını anlayınca 5. kattan atlamak nedir ya snfjdjdd arabanın kenarından topalladıkları kısımda patlıyorum smfkfkd bir de, uşa canım biriniz atladınız hadi smdkfdk diğeriniz şerefiyle teslim olsun niye ikiniz de slklık yapıyorsunuz skdkfks
İnstagram reelde çok karşılaşıyorum o yüzden aklımda tutamıyorum
Var da buraya atamam, kaldırılır. O yüzden var.
Celal ile Ceren Şahan 😀
Var da buraya koymak istemiyorum.
Bu kim la
Akpli teyze
popon kılı ama Emine’nin mıntıkasına girmiş Emine bunu yer
Varr fjwkcjso
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?