Benim listem
1- Esaretin bedeli
2- Milyon dolarlık bebek
3- Forrest gump
4- Dövüş kulübü
5- Tutku ağı
1- Esaretin bedeli
2- Milyon dolarlık bebek
3- Forrest gump
4- Dövüş kulübü
5- Tutku ağı
En sevdiğim filmler çok fazla var onlara bir yaşam tarzü benim için artık film demekle olmaz.
1. Yüzüklerin efendisi serisi
= Anlatmayacağım tabiiki de. Efsaneleşmiş yapıtlardan her yıl birkaç kere izlerim.
2. Godfather serisi : " Ailesiyle vakit geçirmeyen bir adam, asla gerçek bir adam olamaz."
Her repliği yaşam öyküsü olan bu film en sevdiğim seriler arasındadır. Anlata anlata bitiremem.
3. Yaralı Yüz: Alpaçino"nun canlandırdığı Tony Montana karakteri filmi adeta bir başyapıt haline getirmiş. " Ben her zaman doğruyu söylerim, yalan söylerken bile "...
4. Se7en: Brad pitt ve Morgan Freeman varken bu filmin kötü olma ihtimali var mı? Bence imkansız. Oyuncu kalitesiyle ve konusuyla gelmiş geçmiş en iyi filmler arasındadır kendileri.
Evet daha devam edebilirim ama bu kadar yeterli. İyi seyirler 🙂
Baba filmi hariç hepsini izledim baba filmi nedense bana çok sıkıcı geliyordu birkaç kez izlemek istedim ama hep yarım bırakmıştım tabi üstünden yıllar geçti aynı psikolojide değilim belki yine izlerim
Cevap
1Cevap

Lord of rings Two tower
Bu seri listede yok ama tabi ki bir şaheser harry potter da öyle
Listendeki filmlerin hepsini izledim cidden mükemmel filmler
Eşim gibi
Fresh
Hidden Figures
Çizgili pijamalı çocuk
İçinde yaşadığım deri
İyi seyirler 🙏🥀
Teşekkürler
Guguk kuşu
Çingeneler zamanı
bitiful
gattaca
kral ve soytarı
Teşekkürler
1- Bohemian Rhapsody
2- Babylon
3- Elvis
4- Sing 2
5- Bullet Train
Güzel bir liste olmuş teşekkürler :)
Sen tam. bir kovboycusun😂
Kovboy deyince iyi kötü çirkin :) bir de gay kovboylar çok güzel film :)
İlk üçü izledim esaretin bedeli zaten çok güzel film iyi kötü çirkin de çok güzel yahşi Batı zincirsiz ve birkaç dolar için de güzel bence
Hepsini izledim ve hepsi de çok iyi
Bencede öyleler
Hiçbirini izlemedim
Bu liste çok değerli kesinlikle izlemelisin senin en sevdiğin film hangisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?