Kızılcık şerbeti izliyor musunuz? Dizi hakkında ne düşünüyorsunuz. Yayın yasağı geldi sizler ne düşünüyorsunuz? İzliyorum
İzliyorum
İzlemiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İzlemiyorum ama yorumlarını duydum ve dizinin güzel olduğunu ve yayın yasağının çok saçma olduğunu düşünüyorum
izlediğim tek türk dizisi dnjef dalgasına açmıştım sonra sardı baya
Bence de güzel bir dizi bana göre kadın haklarına ve gündeme güzel değiniyor
evet diğer saçma sapan türk dizileri gibi değil
Sana katılıyorum görüşün için teşekkür ederim
:) 💕
🩷🥰
Cevap
1Cevap
Iyi olmus gerisi tüm yok işte kocaya kaçtı yok eve 4 kadın getirdi felan abuk subuk dizilerin başına
Bu diziye gelmese iyi olurdu ben ceza gelecek kadar bir şey olduğunu düşünmüyorum tabii ki herkesin kendi görüşü ama gündüz kuşağına da el atılsa benim için iyi olur benim görüşüm böyle
Yani bencede ama başı kapalı kadınlar rahatsız oldu hâliyle onları çok tuhaf şekilde gösterdikleri için, yoğun şikayet üzerine böyle bi karar alınmış olabilir
Görüşün için teşekkür ederim
Hiçbir diziyi sevmem izlediğim tek dizi ezeldi
Ezel çoğumuz için özeldi. 😉
İzlemiyorum iyi olmuş yasak geldiği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar