• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Diziler & Filmler

Sizce neden Türkler aksiyon ve korku filmi çekemiyor?

anavrinn7
anavrinn7 Takip Et
Yoda Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
211
Yapay Zekaya Sor
Aksiyon yok zaten de korku diyince hemen din cin ve şeytan işlerine giriyorlar, yabacı filmlerde olduğu kadar keyifle izlenmiyor, bunun sebebi sizce ne?
Sizce neden Türkler aksiyon ve korku filmi çekemiyor?
Sizce neden Türkler aksiyon ve korku filmi çekemiyor?
Sizce neden Türkler aksiyon ve korku filmi çekemiyor?
Cevapla
Film Soruları İş Soruları Korku Filmi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
13 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Sarışıngenc23
    Sarışıngenc23 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Bunları çekmek için ruh lazım, gerçek oyunculuk lazım en önemlisi istek bizim genel olarak Türk insanımızda bu istek yok herkesin asıl amacı maddiyat olduğu için kimse önem vermiyor ve işini düzgün yapmıyor diye düşünüyorum yoksa diğer dizi sektöründe olan şeylerden bir farkımız yok.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Ragnar_Lodbrok
    Ragnar_Lodbrok Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Korku filmlerinin çekilememe sebebi Türklerin öz kültüründen kopmuş, Arap dini değerlerine saplanmış oluşu nedeniyle Avrupalılar gibi 1000 yıllık toplum hafızasından beslenememesi. Ne zaman Bartu Bölükbaşı zihniyetinde bir kültürel yapıdan film çıkarmaya başlarlar o zaman olur.

    Efe Aydal denen kereste herifin bu konuyla ilgili bir lafı var: ''Amerikan korku filminde bazen iblis giriyor, ama dua falan eden rahip iblisi çıkaramıyor ama bizde öyle şey yok. Niye? Çünkü adam subhaneke okuduktan sonra cin sıkıysa çıkmasın, çıkmama şansı var mı?''

    Aksiyon filmi çekememenin sebebi kadro yokluğu, figüran yokluğu, zaman yokluğu, tecrübe ve kültür yokluğu bir sürü nedeni var.

    Türk filmleri daha ışığı çözemiyor. Işıklandırma yaparken zorlanıyor yahu nasıl aksyion filmi çeksin? Ayrıca mecbur mu herkes Hollywood filmleri çekmeye? Amerika'dan da Nuri Bilge Ceylan çıkmıyor mesela.

    0
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Diziler & Filmler konusunda 29,2b cevap paylaştı.

    Çünkü türkler çoğu filmi çekemiyor zaten yani aslında bütçeleri de düşük olduğu için olabilir. ama mesela bakıyoruz görsel efekt kötü çünkü bunlar başarı için değil daha çok parayı vuralım diye çekiyorlar. birde zaten türk dizilerinde aşk konularından başka konuları da bilmiyorlar ki. yani tek dertleri aile içi dram falan olmuş. bilim kurgu olması lazım

    0
    2 Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Sana katılıyorum, komediyi de full bel altına ve küfüre vuruyorlar.. sonuç çıkmıyor

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Evet haklısın

  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl

    1. Bütçe meselesi en fazla bütçe aksiyon filmlerinde gerekiyor, 2. senaristlerde sıkıntı var o konu da çok kötüyüz fikir yok konu çıkmıyor. Korku filmlerine gelince amatör denilecek oyuncular konuyu dinden alan sıradan korku filmleri var piyasada hep mantıklı bir senaryoya sahip gerilim filmleri çekebilsek daha etkili olurdu.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

32

Cevap

67

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Diziler & Filmler konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Çünkü paraya kıyamıyor gadası

    0
    0 Yorumla
  • Kumori
    Kumori Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Türk sinemasının tarihinde de aksiyon ve korku türünde filmler yapılmış olsa da, son yıllarda bu türlerdeki filmler pek popüler olmuyor. Bunun nedeni birden fazla faktör olabilir.

    Öncelikle, Türk sinemasında aksiyon ve korku türleri için yeterli bütçelerin ayrılmaması ve teknik yetersizliklerin olması bu türlerdeki filmleri izlenmesini zorlaştırıyor olabilir.

    Ayrıca, toplumsal ve kültürel faktörler de bu durumu etkileyebilir. Korku filmleri genellikle korkutucu ve ürkütücü unsurlar içerir ve Türk toplumunda bu unsurların bazılarına yönelik hassasiyetler olabilir. Benzer şekilde, aksiyon filmleri de şiddet içerebileceğinden bu tür filmler için de toplumsal bir kabul görmeme durumu söz konusu olabilir.

    Son olarak, popüler kültürde Türk sinemasına yer verilmemesi ve yabancı filmlerin aksiyon ve korku türlerindeki üstünlüğü de Türk sinemasının bu türlerdeki filmlerinin ilgi görmemesine neden olabilir.

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    +1 yıl

    Her şeyden önce teknolojik olarak çok kısıtlı imkanlara sahibiz hala. Bir de böyle filmler çekmek için gerçekten de yüksek bütçeler lazım bunu karşılayacak herhangi bir firma şu anda ülkemizde yok. Bizimkiler de kısıtlı imkanları ile ellerinden geleni yapmaya çalışıyorlar zaten dandik senaryolar ile bir şey becerebilecekleri de ben zannetmiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Aslında Türk sinemasında aksiyon ve korku türünde pek çok başarılı film yapılmıştır. Ancak, Türk sinemasının genel olarak daha çok drama ve komedi türlerine ağırlık vermesi, aksiyon ve korku filmlerinin sayısının az olmasına neden olabilir. Ayrıca, aksiyon ve korku filmlerinin yapım maliyetlerinin yüksek olması da Türk yapımcıların bu tür filmleri çekmekten kaçınmasına neden olabilir. Bu nedenle, Türk sinemasında aksiyon ve korku filmlerinin sayısı az olsa da, yapılan filmler kaliteli olabilmektedir. Bununla birlikte, herhangi bir ülkenin sinema sektöründeki başarısı sadece belirli bir tür film yapma yeteneği ile ölçülemez. Sinema sektöründe başarı, yaratıcı fikirler, iyi senaryolar, kaliteli oyunculuk ve teknik yetenekler gibi pek çok faktöre bağlıdır.

    1
    0 Yorumla
  • ρнσєηιχ_
    ρнσєηιχ_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    Aksiyon çekemediğimiz doğru ama bence korku filminde çok iyi denilecek bazı yapıtlar var. Aksine yabancıların pek korkuda başarılı olduklarını düşünmüyorum ama tabi zevk meselesi.

    1
    17 Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      İyi korkutuyorlar da hep aynı konular sıkıyor

      Yorumla
    • ρнσєηιχ_
      ρнσєηιχ_
      +1 yıl

      O konuda haklısın genelde hep aynı konu. Birkaç başarılı yapım var sadece malum konu üzerinden.

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      O da bir zahmet yani başka ülke bir konu da bu kadar yoğunlaşsa oscar a giderdi olay, bir kaç iyi yapım çıksın artık🙏😀

      Yorumla
    • ρнσєηιχ_
      ρнσєηιχ_
      +1 yıl

      Yoğunlaşıp oscara gittikleri filmler var. Korku açısından bakarsak ben mesela yabancı korku filmlerinden korkmuyorum ama yerlisi korkutuyor. Çünkü onlarda genelde ruh, hayalet vs. bizde cin, şeytan... Bu biraz da kültür farkından kaynaklı sanırım 🙂

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Hayaletin olmadığını biliyoruz diğerlerini ne bilelim ilk 5 dk da kadinlarin saçları birbirine giriyor değişik sesler çıkıyor zaten tövbe allahim diyip kapanıyor o film

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Senden büyük yok allahım diyoruz akşama içsel hazırlık olsun diye😂😂

      Yorumla
    • ρнσєηιχ_
      ρнσєηιχ_
      +1 yıl

      İşte başarılı bulduğum konu bu. Komedi güldürüyorsa nasıl başarılı sayılıyor ise korkunun da korkutması lazım. Korkuya ilgisi olan birisi olarak ben beğeniyorum 🙃

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Biz de insanız yani izleyemedikten sonra orada uzakta bir korku filmi var ne fayda😀

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Görüyoruz ama dokunamıyoruz dokunsak per perişan😀😀

      Yorumla
    • ρнσєηιχ_
      ρнσєηιχ_
      +1 yıl

      Korkunun üzerine gitmeni tavsiye ederim. Tıpkı heyecan, mutluluk, sevinç gibi korku da ara sıra yaşanması gereken bir duygu 🙃

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      😊😊🙏

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Türk korku filmleri ucuz jumpscare dışında hiçbir şey yapamıyor. Amerikalıların seksenlerde kullandıkları tekniklerle uğraşıyorlar nasıl çok iyi yapıtlar var?

      Yorumla
    • ρнσєηιχ_
      ρнσєηιχ_
      +1 yıl

      Dostum tamamen tercih ve zevk meselesi. Ben Hasan Karacadağ filmlerini beğeniyorum, kaç yılının teknolojisini kullandığı ile ilgilenmiyorum, bana hitap edip etmediğine bakıyorum. Sen beğenmeyebilirsin, senin beğendiğini de ben beğenmeyebilirim.

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Teknolojiyle alakası yok çekim yöntemi ile ilgili. Jumpscare şu aniden ''viieeeeeeeeğrk'' yahut ''röööaarrğğ'' efekletiyle uzun suspense sekanslarını bu tip ani korkutma çabalarıyla doldurmaya deniyor ve hayır, zevk veya tercih meselesi değil

      Türe hiçbir şey katmayan, hikaye dahi içermeyen, 30-40 yıllık numaraları izleyiciye dayayan film kötüdür

      En fazla bu kötülüğü beğenen zevksiz insanlar vardır.

      Yorumla
    • ρнσєηιχ_
      ρнσєηιχ_
      +1 yıl

      Şimdi tercihlere saygı konusunda eksik olduğunu görünce şöyle düzelteyim o halde, ben zevksiz bir insanım ve beğeniyorum. Senin entel dantel terimlerinle daha başarılı çekilen filmlerinle baş başa bırakıyorum 😉

      Yorumla
    • Ragnar_Lodbrok
      Ragnar_Lodbrok
      +1 yıl

      Bunlar entel dantel terimler değil sinema ile biraz ilgilenen herhangi birinin bileceği şeyler.

      İşte sonuç bu oluyor: Dabbe'ye para verip izleyen enayidir.

      Yorumla
    • ρнσєηιχ_
      ρнσєηιχ_
      +1 yıl

      Sinemayla ilgilenmiyorum, sıradan bir izleyiciyim. Senin kapasiten başkalarının görüş ve fikirlerine saygı duymayı kavrayacak durumda değil. Kendi yorumunu yaz, benim yorumuma salça olup zevk ve anlayışıma laf etmek senin gibi at gözlüklü basit bir insanın haddi değil.

      Yorumla
  • Catutigernos
    Catutigernos Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 85%
    +1 yıl
    Diziler & Filmler konusunda 336 cevap paylaştı.

    Korku filmi yabancılarda da standartlaştı. Şehirden kırsala taşınan bir aile bir ev ve orada yaşayan kötü ruh özgün olan film sayısı belli Türklerin yaptığı korku filmleri izlenmiyorum 5 dk dan fazla dayanamadım. Aksiyon da gene bir şeyler yapılıyor iyi kötü ama bizimkilerin en iyi yaptığı şey dram ya da komedi filmleri bence. Sebebi ise bana göre senaristlerin korku konusunda çok da yaratıcı olamamaları

    0
    16 Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Biz yabancıların korku filmi klasikleşti diyoruz ama biz napiyoruz acaba görünmeyen varlıklardan devam karabasan cin şeytan daha dışına çıkanı görmedim tabii izleyemiz bunları ben de 5 dk bile duramıyorum korkudan, insan bilinmedik şeylerden korkar sonuç da ama izleme keyfi olmuyor sürekli aynı konu..

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      aynen öyle bir kez açayım dedim cinle evlenmemin hikayesini anlatacağım size diye giriş yaptı dedim bu ne :D o kadar saçma ki izleyemedim yabancı film ve dizilerde de öyleyim bir saçmalık varsa izleyemiyorum kapatıyorum hemen. Özgün yapım olacak düzgün bir senaryo olacak oyuncular iyi olacak o zaman izlediğin filmden zevk alıyorsun

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Neyse tövbe diyip kapatalım nolur nolmaz 😀😀

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      hahah 3 harflilerden dolayı mı :D

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Bilemiyorum üçü beşi hangisinden zarar gelir bunlar hep soru işareti 😂

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Bence onlardan korkacağına insanoğlundan kork :P

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Ooooo naptın sen ya füze atsaydın
      Gerçek korkuyu şimdi saldın

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      elimizde kalmamıştı :o yalan mı :D iyi tarafından bak artık 3 harflilerden korkmazsın :P

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      En az onlar kadar korkutuyor bazı insanlar yalan değil 😬

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Gerçekten öyle belki şeytan cin dediğimiz aslında insanoğlunun kendi içinde olan kötülüktür.

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Durr felsefeye mi giriyoruz ona göre hazırlanayım

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      hahah her zaman :D

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Tozlanmış kaynakları çıkarayım ona göre

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      çıkar çıkar tozlanmasına izin vermen ayıp bir kere :o

      Yorumla
    • Hüzzambeste
      Hüzzambeste
      +1 yıl

      👏

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      @Hüzzambeste?

      Yorumla
  • Deli_Sorular_Kafamda
    Deli_Sorular_Kafamda Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 90%
    +1 yıl

    Komidede küfür ve aşiri lavbalılık kullanılarak yapılıyor oda pek harıka sayılmaz..


    romantık filimlerin. çoğu.. Yabancı filimlerden uyarlanmiş.. Bizim toplum melankolıyı ve drami seviyor.. ve oynaya biliyor sanırım 🙈


    Korku dedınce aklımıza tek cin gelıyor sanırım tüm korku filimleri cinle alakalı 🫢🤷🏻‍♀️


    Kendi cevherlerini kullanmadıkları için.. !!
    kopyalamaya çalişirken ortaya kötü senaryo çıkıyor..

    0
    0 Yorumla
  • _каянаn_
    _каянаn_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    100 yıllık cumhurıhet süresince bu milletin idrak ve düşünce kabiliyeti, batı zıhniyetinin sinsi politikaları ve maşaladı sayesinde körertilği için ufku geniş ve verimli değil.
    O nedenle bilim, sanat, teknoloji, insanlıl bir çok şeyde dar ve sığ kalmışız.
    Beyinde üretemiyor el de..

    0
    0 Yorumla
  • iyikadınkaraborsa
    iyikadınkaraborsa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 88%
    +1 yıl

    Çünkü 3. sınıf bir ülkeyiz. Sanata gerekli önemi vermiyoruz. Sanatçı vasfı olan vizyon sahibi insanları toplumda hep geri plana atıyoruz. Aslında yetenekli yaratıcı insanları bulup keşfedip topluma kazandırmalıyız. Bizim toplum anca ezmeyi linç etmeyi biliyor. İnsani vasıflarımızı ve değerlerimiz olduğunu unutuyoruz ne yazık ki.. böyle gidersek çürümeye mahkumuz!!!

    0
    0 Yorumla
  • J3yKOSEROĞU
    J3yKOSEROĞU Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Çekmez mi 😁 tabanca aralıksız 30 mermi atıyor 13 1 şarjörde

    1
    4 Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Bunu kim yazacak diye bekliyordum harbiden allaha inandigimizdan mı nedir ateşle ateşle bitmiyor😬

      Yorumla
    • J3yKOSEROĞU
      J3yKOSEROĞU
      +1 yıl

      😁😁 sürgüde geri tepmiyor 🤣🤣 boş kovanlar 😁😁 kendi çıkıyor sen tabanca zahmete girmesin diye

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • J3yKOSEROĞU
      J3yKOSEROĞU
      +1 yıl

      Şeytan doldurur tabirine bir kez daha inandım ey gidim cüneyt abim 3 okla 5 adam devirirken ağıni aldık 🤣

      Yorumla
  • hARDER_
    hARDER_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    Korkuyu yapıyolar bence dabbe siccin falan çoğu yabancıdan daha iyi

    1
    2 Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Yapıyorlar da hep aynı be hiç yeni bir şey yok hep cin şeytan

      Yorumla
    • hARDER_
      hARDER_
      +1 yıl

      Yabancılar gibi kanlıktan çıkan saçma sapan hayaletler olmayan yapay şeylerden daha gerçekçi geliyo, gerilim, bilim kurgu, fantastik desen anlarım da Türkiyenin tek başarılı olduğu film türü korku dabbe falan gerisi boş

      Yorumla
  • Leading_Leader
    Leading_Leader Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    Çünkü hızlı ve kalabalık kavramları çözemiyorlar. İki bilinmeyenli denklem olduğunu düşünüyorlar. Kalabalık zihinlerin içinden çıkamıyorlar. İlla yavaş ve bel altı işleyecek zihinleri. Aşktan başka bildilklerini sandıkları malzeme yok. Normalde Türklük bu değil. Türklük çılgınlıktır. Gemiyi karadan yürütmektir. Şimdikiler gibi Arap kültürü misali sevişmek değildir esas meziyetleri. Tv'de sevişip servis ediyorlar, çoğalmasını Araplar yapıyorlar. Enteresan...

    0
    2 Yorumla
    • zenrexz
      zenrexz
      +1 yıl

      Enteresan bi durum bencede ama bu araplaşmadan çok avrupailikten kaynaklı ayrıca öpüşüp şüküşme mevzusuna gelirsek ne arap tarzı ne avrupa bildiğin yerli hint sahneleri gibi reis araplara benzeyen tek yanımız cahillik isteseler ve imkan sunulsa kısa surede adam edilir tv ama isteyen yok haberi ele geçirdiler aile kavramlsrımızı bozdulsr batılaştırdılar araplaştırdılar türklüğü barbarlık yaptılsr komediyi sidik zort ettiler aksiyonu fos mafia tarzı çekimleri kof dönemine göre bi cüneytin filmleri iyiydi birde dönemine göre hatta şu an bile kurtlar vadisi kv yide bi halk sevdi zaten

      Yorumla
    • Hüzzambeste
      Hüzzambeste
      +1 yıl

      👏

      Yorumla
  • 1BilirKisiRaporu
    1BilirKisiRaporu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl

    Hic birini doğru düzgün cekemiyoruz ki. Senaristler boşa para kazaniyor. Gerçekten iyi oyunculuklari olan insanlar bile dizi veya filmi tek başlarına kaldıramıyor maalesef.

    1
    0 Yorumla
  • Kardelen236
    Kardelen236 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Türkler aynı konuları işlese de korkuda iyi bence. Ben şahsen izlemiyorum çünkü çoğu yaşanmış olaylar.

    Aksiyonda başarılı olamasak da dramda müthişiz bence.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Abartıya kaçıyorlar veya aşktan meşkten kurgulamaya sıra gelmiyor.
    Şahsen aşk filmii, aşk dizisi, bunalım filmleri, bunalım dizileri, yaşanmış hayat hikayesi dedikleri majör depresyona sokacak cinsten senaryolar yüzünden ülkenin çoğu ya ağlak ya da dizilerdeki zalimler gibi olmaya başladı. Yapamıyorlar bu işi. Bilimle ilgili bile çok bir şey bulunmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Şansı-şanzuman
    Şansı-şanzuman Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Çünkü ülke ekonomik aksiyon içerisinde yüksek tansiyon yüksek enflasyon yüksek depresyon hepsi var herkes gergin gerilim aksiyona gerekyokki

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Yapmacık duruyor oynayacak adam akıllı oyuncu yok olsa da o yüz olmuyor herkeste mesela hande erçel'i oynatamazsınız ya da benzer kişileri oynayabilecek adamlar da kabul etmiyor genelde kıvanç tatlıtuğ ya da farah zeynep diyelim mesela

    1
    0 Yorumla
  • Carlosroberto
    Carlosroberto Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Hem bütçe hemde yönetmenlerdeki yetersizlıkten kaynaklı. Yıllardır aynı şeyleri ısıtıp ısıtıp verdiler maalesef.

    2
    0 Yorumla
  • Benjamin542
    Benjamin542 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 82%
    +1 yıl

    Bizimkiler işin kolayına kaçıyor herhalde. O dediğimiz filmler biraz öngörü, biraz yetenek işi gibi çünkü...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Senin beklenti düşük ben de niye bilim kurgu beceremiyoruz diyorum

    1
    7 Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Bu da var 🥴🥴 insanlar yapmadığı şeyin filmini yapamaz maalesef bilmiyoruz ki bilimi kurgusunu yapalım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😃😃 Bir tane bağlı yaptık ya in to the night a bağlı evlere şenlik bilim kurgu durum komedisi 😃

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      😀😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Binlerce feet derinlikte rolex cam kırılınca tahta çaktığımızı unutamıcam

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Huhuuu 😂😂 olmayanı yapmışız yine bak sonra beğenmiyorlar bu ülkeyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😃😃😃 "Avrupa bizi kıskanıyor"

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sana dm attım kontrol edebilir misin mesaj kutunu

      Yorumla
  • bigboy189
    bigboy189 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Panzehiri.
    , dağ 2 izlerse görebilirsin Göktürk filmini bekliyorum simdide kültür zamanla olusucaktir

    1
    0 Yorumla
  • Witcher_Emir
    Witcher_Emir Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    bence iyi oluyo ben izlerken kahkaha atıyorum korku filmlerini sonra gece korkuyordum ama artık kokmumm

    1
    0 Yorumla
  • Merol0
    Merol0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Hem kültür hemde teknik olarak gelismemisiz

    2
    0 Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Diziler & Filmler konusunda 928 cevap paylaştı.

    Birçok nedeni var ;

    * Bütçe. ( Yabancılar Minimum 200 Milyon Dolar harcıyor. )

    * Kullanmayı ve nasiplenmeyi bilmediğimiz Teknoloji.

    * Oyunculuklar.

    * Konu ve Senaryo yetersizliği.

    Bence de çekmeyelim.

    0
    0 Yorumla
  • Healop
    Healop Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Çünkü ülkede en meşhur senaryolar fal, cin, şeytan, büyü. Normal hayatta da insanların duyduğu, içinde olduğu senaryolar. Yani zaten dürtü hazır diyerek üstüne gitmeye çalışıyorlar ama SIKICI ʘ⁠‿⁠ʘ

    0
    0 Yorumla
  • MarcusAntonyus
    MarcusAntonyus Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 98%
    +1 yıl
    Diziler & Filmler konusunda 515 cevap paylaştı.

    Aksiyon çekebiliyorlar örneğn bu

    https://www.youtube.com/watch?v=VhENgWd2dDM
    0
    1 Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Yemin ederim kahkaha atarak izledim 😄😄😄
      Işığı gözümü aldı çok başarılı

      Yorumla
  • balgöz_90
    balgöz_90 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    niye cüneyt abimizi hiç izlemedinmi cinler dışında birde karakol karabasanmı otarz değişik bir film daha vardı her neyse leon ile mathilda efsaneydi

    0
    17 Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Işte böyle karabasan cin vs gidiyor hep ama izlemedim onu evet leon harika bu arada..

      Yorumla
    • balgöz_90
      balgöz_90
      +1 yıl

      sanırım sevginin gücüydü filmin ismi

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Bu da korku filmi değil mi

      Yorumla
    • balgöz_90
      balgöz_90
      +1 yıl

      yok aksiyon macera birazda duygusaldı görseldeki filmden bahsediyorum ben

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Yukardaki leon diğerini izlemedim görselini kullandım bundan dolayı bilmiyorum hangi film🤷‍♀️

      Yorumla
    • balgöz_90
      balgöz_90
      +1 yıl

      leon filmdeki katilin ismi. diğer bahsettiğim değişik bir korku filmi onda cinler yok paranormal olaylar gibi

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Şimdi baktım afişte leon yazıyor diye ben atlamışım hemen filmin ismi sevginin gücü evet

      Yorumla
    • balgöz_90
      balgöz_90
      +1 yıl

      izlemenizi tavsiye ederim geceniz güzel olsun

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Ben de şey oluyor filmi izliyorum ama isim bir süre sonra silikleşiyor , film izlemeyi seviyorum çok izleyince bir süre sonra birbirine giriyor

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Ben izledim sevginin gücünü yani ama leon diye kalmış bende🥴

      Yorumla
    • balgöz_90
      balgöz_90
      +1 yıl

      :) birde tetikçinin gecesini izleyin o halde

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Şimdi google arattım baktım yanlış olmasın diye onu izledimm 😄😄

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Güzel filmmm

      Yorumla
    • balgöz_90
      balgöz_90
      +1 yıl

      kovboy filmi seversen sonsuz ölüm var birde :) sundance kıd

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Bunu izlememişim 🤔bu gece izlerim belki bunu

      Yorumla
    • balgöz_90
      balgöz_90
      +1 yıl

      western filmidir oda ayrı bir tarz eğer ilginiz yoksa kesmez sizi bazen filimlerde anlatılmak istenen durumlar vardır mesajlar karakterlerin hayatı geçmişi ve nasıl yaklaştığı neyse yaşınız çok genç daha zamanla anlarsınız :) geceniz güzel olsun

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      🙏🙏

      Yorumla
  • atarlikiz52
    atarlikiz52 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bende korku filmlerini cok severim turklerinde yabancilarinda bircogunu izledim aradaki fark konular kesinlikle ve bizim turkler hep ayni sonla bitiriyorlar kim ne buyusu yapmis onu gosteriyorlar bitiriyorlar hic ters kose yok buda sarmiyor. Yabancilarda bide korkunun oyle bi konuda ele aliyorlar ki cok iyi ya yaratilicik var bizim turklerde kopyala yapistir hepsi birbirinin aynısı çok sıkıcı oluyor buda

    1
    0 Yorumla
  • XPhazonZero
    XPhazonZero Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Her şeyi beceremedikleri gibi bunu da beceremiyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • SezaiYanlız
    SezaiYanlız Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Korku filmleri yabancılarda perili köşklerden bizdede cinli köylerden ibaret

    1
    0 Yorumla
  • Mehmetterece
    Mehmetterece Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Eski filmlerde vardı ama şimdi cekemezler çünkü tutmaz

    1
    0 Yorumla
  • _Steampunker_
    _Steampunker_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Nadir de olsa birkaç güzel yapım oluyor, sarmaşı çok bunlardan biri

    1
    0 Yorumla
  • top-J
    top-J Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Türj olduğu için şaka şaka deneyim yok o yüzden

    1
    0 Yorumla
  • кая_кüяеsi
    кая_кüяеsi Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben yabancı korku filmlerinden korkmuyorum.
    Cinli olandan korkarım. Çünkü gerçekte var olan yaratıklar.
    Aksiyon filmde vasatın altındayız. Bizde aile, drama, komedi güzel iş yapıyor.

    0
    0 Yorumla
  • TraPol
    TraPol Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Gerek yok çünkü. Gerek yok evet o onu aldatmış o ona kaymış. Senaryoları bizim ülkede güzel ekmek getiriyor. Niye risk alsınlar? İzleyici kitlesi kalitesiz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Düşük maliyet
    Adam gibi senaryo yazulamamasi
    Bir kaç gerçek sanatçı dışında oynayacak artist olmaması

    1
    0 Yorumla
  • ᐯEᖇIᖴIEᗪ
    ᐯEᖇIᖴIEᗪ Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Türkleri hiç bir şey korkutamıyor neden zarar etsinler film çekip 😂

    3
    1 Yorumla
    • 1ACIMASIZBİRİ
      1ACIMASIZBİRİ
      +1 yıl

      😄😄👍

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Beceremiyorlar tek yapabildikleri şey c*nsel içerikli filmler

    2
    0 Yorumla
  • kurumeyvecanavarı
    kurumeyvecanavarı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    iştee buu sektördeki açığı görmüş insan belki yönetmen olup sen güzel aksiyon filmleri çekersin :D

    0
    0 Yorumla
  • _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_
    _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ Takip Et
    Yoda Yaş: 103 , eic 99%
    +1 yıl

    Bizim derdimiz sıkıntılarımız daha başka. Bir dr film sektörüne yön verenler taklitten öteye gidemiyor

    0
    0 Yorumla
  • Biredebiyatöğretmeni
    Biredebiyatöğretmeni Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Biz Türkler son zamanlarda doğru düzgün film dahi çekemiyoruz kaldı ki aksiyon ve korku türü maşallah, dizilerimizde oldukça bulunduruyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • mythh
    mythh Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Özellikle korku filmleri hiç ürkütücü değil iki ekran karıncalanıyor sağa sola kamera sallanıyor hepsi bu

    0
    0 Yorumla
  • TTCHR
    TTCHR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Kurtlar Vadisi ilk 97

    2
    18 Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Onu hala aşamadık bi o bir de arka sokaklar 😀

      Yorumla
    • TTCHR
      TTCHR
      +1 yıl

      Arka sokaklar daha iyi bence :D

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Delirdin mi ne iyisi o bir efff- sa-neee 😂😂

      Yorumla
    • TTCHR
      TTCHR
      +1 yıl

      Kanal 7 de kezban yenge vardı :D

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Hatırlayanlar çıkıyor bir yerlerden, iyiydi ama 😂😂

      Yorumla
    • TTCHR
      TTCHR
      +1 yıl

      Sonra şey vardı. Çocuklar duymasın. :D

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      O o kadar da şey değildi şimdi 😂😂

      Yorumla
    • TTCHR
      TTCHR
      +1 yıl

      Caperı izledin mi küçükken hayaletti :D

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Casperı izledim

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Yalnız sen şu an geçmişe seyahatte çıktın sanki bi gelemedin😀😀

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Bütün tozlanmiş filmleri döktün nerdeyse

      Yorumla
    • TTCHR
      TTCHR
      +1 yıl

      Yaşlıyım ben yaşlı sende şikayet etme karşıdan karşıya geçir bir zahmet :D sonra sonra sonra avrupa yakası vauvvvv :D ekmek teknesi deli yürek.. kayış koptu bende iyi durumda değilim :D

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Ekmek teknesi ve deli yürek benim jenerasyona yetişemedi galiba

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Ben onları izlemedim bilmiyorum

      Yorumla
    • TTCHR
      TTCHR
      +1 yıl

      Aynarinna rinna rinananay? :D

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Bu da mi eskilerdenn

      Yorumla
    • TTCHR
      TTCHR
      +1 yıl

      Deli yüreğin jenerik müziği :D

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      😄😄

      Yorumla
  • TheCursedCake_
    TheCursedCake_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Masraf yapmak istemiyorlar, kendi ceplerini düşünüyorlar sadece.

    0
    0 Yorumla
  • avcikaan
    avcikaan Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Beceremiyor ve yeterince teçhizat yok sanırım özellikle aksiyon filmleri için

    0
    0 Yorumla
  • enesllovet
    enesllovet Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Başka korkumuz yok gibi diğer şeyler normal geliyor

    0
    0 Yorumla
  • BilgiBağımlısı
    BilgiBağımlısı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 84%
    +1 yıl

    Yabancı filmler izleyip ingilizcemi geliştirelim ya da kültürümüzü geliştirelim diye olabilir 😂

    0
    0 Yorumla
  • olasılıklararenedak
    olasılıklararenedak Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Valla Türk korku filmlerinden korkmuşumdur. Ama yabancılar sadece film.

    0
    0 Yorumla
  • denizlide1adamm
    denizlide1adamm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Bence korku filmi iyi çekiyoruz ama aksiyon konusunda kötüyüz

    0
    0 Yorumla
  • Sonofbiscuiteater
    Sonofbiscuiteater Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Para.

    Holywood filmlerinin bütçesiyle, sponsorlarıyla bizimkiler bir mi?

    0
    0 Yorumla
  • Kanchenjunga
    Kanchenjunga Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 93%
    +1 yıl

    Para harcamayangerwk görmüyorlar nasıl olsa bizim halk herşeyi izliyor

    0
    0 Yorumla
  • berrando
    berrando Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    valla yaşantımız aksiyon çünkü kadere yaşıyoruz türkiyede hele ki siz kızlar

    2
    1 Yorumla
    • MarcusAntonyus
      MarcusAntonyus
      +1 yıl

      Aynen yaşantımız aksiyon, geçende 50 bin kişi öldü

      Yorumla
  • preeschollteacher
    preeschollteacher Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Günlük hayatları zaten dram korku ve aksiyon dolu bide TV demi izleyek diyip çekme gereksinimi duymuyorlar. Ne zmaan zam gelecek aksiyonu heyecanı acaba Corona bulaşacak mi deprem olucak mı korkusu ölümler geçim sikintisi zaten bı dram...

    0
    0 Yorumla
  • yazardeniz
    yazardeniz Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    +1 yıl

    Piyasa bunu istemiyor çünkü. Mesela çok iyi kültür sanat filmleri var ama destek yok, izlenme az. Dizi film sektörünün patronlarının anlayışı şu: bu millet canım ve aptal aptal şeyleri izler ancak.

    0
    5 Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      👏👏

      Yorumla
    • yazardeniz
      yazardeniz
      +1 yıl

      s a l a k yazdım ama canım diye çevirmiş.

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Ben sizi çok iyi anladım hiç problem değil 🙏🙏

      Yorumla
    • yazardeniz
      yazardeniz
      +1 yıl

      Rica ederim. Mesela Gülse Birsel Avrupa Yakası'nı yazarken bunu kimse izlemez, üst seviye demişler. Ama herkes izledi. Ama işte bu sektörün patronları halkı aşağı görüyor. Kemal Sunal'a zamanında saçma sapan şeyler çektirdikleri gibi. Sanattan ekonomiye, eğitimden tarım ve ticarete... Her şey siyasettir, bürokrasidir.

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Yapilanlara bakınca öyle görünüyor

      Yorumla
  • tamamgeldiiim
    tamamgeldiiim Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Diziler & Filmler konusunda 381 cevap paylaştı.

    O kadar üst düzeyde yaşıyoruz ki filmde gördüklerimiz basit kalıyor

    1
    3 Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Bu yorum çok iyi oldu yalnız 😀😀

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
    • tamamgeldiiim
      tamamgeldiiim
      +1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
  • Rascoln36
    Rascoln36 Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Diziler & Filmler konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Cinli filmler dışında ele alabildikleri başka konu yok aksiyon zaten yok.

    0
    0 Yorumla
  • Domblck8
    Domblck8 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    cunku biz geri kalmis ulkelerdeniz. Sadece zenginiz toprak turizm vs.. konularsa zengin olmasak yanmistik..

    0
    0 Yorumla
  • babygirl32
    babygirl32 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    Halka diye bir dizi vardı bayılıyordum aksiyon doluydu reyting kurbanı oldu bu yüzden yok asko

    1
    0 Yorumla
  • Grininellitonu35
    Grininellitonu35 Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    Türklerin acı dolu hayatı film zaten

    3
    2 Yorumla
    • MarcusAntonyus
      MarcusAntonyus
      +1 yıl

      Süper yorum

      Yorumla
    • Grininellitonu35
      Grininellitonu35
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • sudekoo
    sudekoo Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Vizyonsuzluk mudur nedir

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Sizce neden Türkler aksiyon ve korku filmi çekemiyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Türkler neden korku filmi yapamıyor? 33 cevap verildi
Türkler neden sizce iyi bir cin filmi yapamıyor? 5 cevap verildi
Türk korku filmleri neden başarılı olamıyor? 69 cevap verildi
Bizim türk sinemacilari neden adam akıllı korku filmi çekemiyor? 5 cevap verildi
Türkler neden dizi film çekmesini bilmiyor? 8 cevap verildi
Türkler neden dizi/film yapamıyor? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨