Lost
Breaking Bad
Prison Break
The Walking Dead
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bunların içinde en iyisi ve tekrar izlemeye değer olanı Breaking Bad ama 4. sezonun finalinde bitirdikleri filmi, hasılatı iyi olunca uzatıp 5. sezonu çekmeleri diziyi berbat etti. Bu yüzden Breaking Bad dizisinide asla tekrar izlemem.
Fringe var 2-3 kez tekrar izledim baştan sona
Fringe izlemedim deneyeceğim.
Gleen'in ölümünü tekrar izleyebileceğimi zannetmiyorum ama orayı atlayarak tekrar izlenir.
Atlaya atlaya devam edelim
Eig icin teşekkurler.🪻🌿
Ben teşekkür ederim kardelen hanım💐
Seçeneklerde yok ama ezel derdim
Alla karşımıza Eyşanları çıkarmasın
Cevap
26Cevap
Breaking bed tabi ki de
Bu saydıklarından hiçbirini.. Lostu bitirdim son sezon saçmaladıkları için tekrar izlemem. Diğerlerini de izlemedim 😊
Enişte bey duy bu sesi
Prison Break ve Twd yi yeni bitirdim, Breaking Bad i belki 3 sefer bitirmişimdir ama her defasında izletiyor kendini asla sıkılmammm 🥳
Breaking Bad gerçekten harika bir dizi
Lost ve prison break arasında kaldım ikisinin de diğer bölümü için ne kadar çok heyecanlandigimi hatırlıyorum
Lost işk sezonlar efsaneydi
Hepsi çok iyi ama tekrar sıkılmadan heyecanla prison break ı izleyebilirim herhalde
Harika bir diziiydi gerçekten. Vis A Vİs izleyebilirsin
Ben teşekkür ederim
The walking dead in konusu nedur
Rezz
Zombi istilası
Prison Break. Gerçi çok da izlemedim ama izlenebilir oturup. 😄
Harika bir diziydi
Hiç birini izlemedim ki ikinciye izleyeyim.
Birisinden başla. Lost olabilir mesela
İnşallah 🙏
Hepsi birbirinden muhteşem diziler ama şu an lost of us dizine sardım
Ben ek olarak Person of Interest dizisini yazmak istiyorum
prison break'i üç kez izledim. tabii baştan sona değil hep.
Hepsi birbirinden harika. Nasıl seçelim yav? Yine de yukarıda seçtim birini.
elbette breaking bed hemde üç defa izledim
😎😎😎
Hepsi la😃
Ankara bebesi teşekkürler
Cogu diziyi yazmaya useniyorum.
Canın sağolsun
Yaşayan ölüler tekrar seyredilir,?
Hiç birisi Leyla ile Mecnun degil
Walking dead
#Mirliva
Breaking Bad
Güzel seçim
The Walking Dead hariç diğerlerini daha önce izledim bir daha izleyeceğimi sanmam
Lost 🌟☘️👍
Nefes almadan izlerdim
Evet 👍
The walking dead
Bittimi acaba en son 10. Sezondu
Breaking bad
😎Walter White'dan selamlar
Lostt
İlk 4 sezon harikaydı
Kurtlar Vadisi kdldk
Alemsin 😂😂😂
TWD izlenir ya
Ne bitmez dizi o ya
Hiçbirini izlemedim
İzlediklerinden yorumla
Lost ve Breaking Bad
Ben hiç dizi izlemiyorum
prıson break tabi ki
kuzey güneyi
Kuzey Tekinoğlu efsanedir
şu an bile izliyorum skdösldmhxmsh
Ben repliklerini izlerim ara sıra ne var lan ne var kurabiye var simit var😂
Hiç birini tekrar izlemem, sıkıcı olur
Lost
Güzel seçim
Vis a vis
Kurtlar Vadisi 😂
Hiç birini izlemedim
Prison Break
Prison break ❤️
Fringe.
Loost
Güzel seçim
prison break
Prison Break
The Walking Dead.
C şıkkı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?