10 bölümü 2 günde bitirdim, b. k gibi olmuş be... Belli ki 5. sezon gelecek..

10 bölümü 2 günde bitirdim, b. k gibi olmuş be... Belli ki 5. sezon gelecek..

ızlıyorum az kaldı. begendim. bayıldım hatta. joenun gecmisini ayaga dusmus o kadar plan yap vs hemencecik ögrenmişler nasılsa. neyse farklı bi dizi. benim hosuma gidiyor böyle diziler. tam cuk diye oturan dizi değil benim zevkime ama baya da oturuyor.
Evet aşırı iyiydi diğer sezonlarla aynı ilerlememesine sevindim
Cevap
5Cevap
Bi 5-6 bölüm izledim…çok farklı olmuş eski Joe tadı vermiyor. Yani ana konudan çıkılıp farklı bir konu işlenmek istemiş ama Love ile olan yaşantı gibi tadı yok. 1 ve 2. Sezon çok güzel sonrasında bozuyor şahsi fikrim…
Umarım gelir. Son sezonun ilk bölümleri sıkıcı geldi ama ilerledikçe ben beğendim kötü bile olsa bu adamı izlemek harika 😻💕🔥
Yeni sezon gerçekten güzeldi, beğenmeyenler gitsin yalı kazığı izlesin.
4. Sezon 2. Partı izlemeyi unuttum bunu okuyunca aklıma geldi
İlk yarısını hiç beğenmedim ama sonlara doğru ilgimi çekti.. yakın zamanda çıksa keşke 5 sezon
O kadar övdüler başladım vasatın altında bir dizi
Diğer sezonlarını nefessiz izleidm ama bu sezon sarmadı izleyemedim
ikinci part çokta hoşuma gitmedi, ilk kısım güzel
Çıktı mı. Mecburen izliycem ama eski heycanı yok
İzledim ve beğendim
Hayır son sezonu izlemedim
Hayır bakmadım
Yok ilk sesona bakmıştım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?