Gölge ve Kemik (Shadow and Bone) dizisi 2. sezonla geliyor. İzleyecek misiniz?

İlk sezonu baya güzeldi. Ben baya beğendim. Fantastik dizi sevenlere baya baya öneririm. Şimdi 2. sezonu 16 Mart, yani yarın geliyor. İzleyecekler var mı?

İlk sezonu izleyenler varsa da beğenip beğenmediklerini merak ediyorum.

2. Sezon fragmanı;

Gölge ve Kemik (Shadow and Bone) dizisi 2. sezonla geliyor. İzleyecek misiniz?
Gölge ve Kemik (Shadow and Bone) dizisi 2. sezonla geliyor. İzleyecek misiniz?
Cevapla