İlk sezonu baya güzeldi. Ben baya beğendim. Fantastik dizi sevenlere baya baya öneririm. Şimdi 2. sezonu 16 Mart, yani yarın geliyor. İzleyecekler var mı?
İlk sezonu izleyenler varsa da beğenip beğenmediklerini merak ediyorum.
2. Sezon fragmanı;

İlk sezonu baya güzeldi. Ben baya beğendim. Fantastik dizi sevenlere baya baya öneririm. Şimdi 2. sezonu 16 Mart, yani yarın geliyor. İzleyecekler var mı?
İlk sezonu izleyenler varsa da beğenip beğenmediklerini merak ediyorum.
2. Sezon fragmanı;

Hayır izlemeyi düşünmüyorum. konusu ilgi çekici olsa da şu an şu sıralar pek dizi ve film izlemek istemiyorum zaten beklediğim bir dizi var the Witcher 3. sezon ve John wick 4 filmleri var.
İlk çıktığı zaman izlemiştim çok hoşuma gitmişti ama Amerikan dizisi olmadığı için çok izlenmedi sanırım. Wednesday denilen saçma diziden çok daha iyi kurgusu var bana göre ikinci sezonu sabırsızlıkla bekliyorum
Cevap
17Cevap
İşlerimden ötürü yarım bıraktığım diziydi belki şimdi ilk sezona devam eder beğenirsem ikiyi de izlerim..
ilk sezonunu izledim ama galiba unuttum 😂 niye bu kadar geç verirler ki
ilk sezonu izledim ama unuttum ben ya
ikinci sezon çıkınca ikisini oturur bir çırpıda izlerim :)
valla ben de unutmuştum dün tekrar izledim :D
Witcherde de öyle olmuştu :)
arka arkaya izleyeceğim
The Last Us da sezon bitsin diye bekliyom:)
Kitabi var mi bu dizinin, kitabini okumus olma ihtimalim var
Kemikler Şehri'ymiş okuduğum kitap :(
Flim dizi tv izlemeye vaktim olmuyor tv ne onu unuttum
İzlicem ben de listemde var. İlk sezonu biraz hatırlamam lazım hızlıca bi göz gezdiririm. Güzel dizi.
Ben dizi izleyemiyorum. 2 saat içinde bitmeyince sinirlerim zıplıyor ve bütün izleme hevesim kaçıyor. Bunu da izlemedim, 2. sezonu da izlemem.
Yeni gördüm 1. sezona başladım ama vakit kalmadı akşam devam edicem 1. bölümdeyim daha :)
Evet 2. sezonunu bekliyordum fakat daha izleyemedim. 1. sezonu gayet severek izlemiştim
Merak ediyorum ama daha hiç izlemeye fırsatım olmadı
Sıkılmayacağımı garanti ediyorsan izlicem 🙄 sıkılırsam gelir söverim 🤪
İlk defa duydum ve gördüm 🤔
Cuma gecesi izleyeyim. Prison Break gibi sürükleyici, Spartacus gibi heyecanlı ise tam benliktir : ))
Bu gece başlamayı düşünüyorum diziye.
İlk sezon benimde hoşuma gitti ikiyi izlicem
çok uzun zaman oldu yahu anca mı çekebilmişler
Evet izleyeceğim, merakla bekliyorum.
Evet izleyeceğim bugün farkettim
İzlemem herhalde.
İnşallah izlerim
Hayır , dizi sevmiyorum
Evet. Kitaplarina bayiliyom zaten
İzlerim demek ki güzel dizi izlemedim hiç
Sonunda geldi. İzleyecegim. Güzel bir diziydi.
Evet izleyeceğim
İlk sezonu izledim ama hiç beğenmedim
Diziler ile aram yok maalesef.
Hayır izlemeyeceğim
izledim bitti 1 den iyiydi bana göre
Çok güzeldi ilk sezonu kesin izlerim
İzlemeyi düşünürüm.
Merhaba evet izleyeceğim takipteyim
Bakarim..
evet izlerim
Izlerim
Belki izlerim
İzlerim herhalde
Oha bu diziyi bu kadar izleyen varmıymış ya
İzlemedim izlemem
Konusu ne kanka
Yok izlemem
Sarmıyor
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?