Hepimizin izleyince gözümüzden kalpler fışkırdığı ve o karakterlerin yerinde kendimizin olduğunu hayal ettiğimiz sahneler olmuştur ya...
Var mıdır sizin de yaşamayı dilediğiniz, imrendiğiniz bir dizi/film sahnesi?
-Şu sahneye gömün beni diyorum.- ❤️
Hepimizin izleyince gözümüzden kalpler fışkırdığı ve o karakterlerin yerinde kendimizin olduğunu hayal ettiğimiz sahneler olmuştur ya...
Var mıdır sizin de yaşamayı dilediğiniz, imrendiğiniz bir dizi/film sahnesi?
-Şu sahneye gömün beni diyorum.- ❤️
Var ama biraz delice. Benden beklenir miydi bilmiyorum ama çok istedim be. İnsanların kafasına balta atmak.. çok istiyorum da günah bee
https://www.youtube.com/embed/31Ej1a9xWOEBir boks torbası al kendine en iyisi sen sjdhdh
vbmvcvvc ama eğlenceli değil mi şimdii
Nayn insanlara yapmak değil sjsjdh
cvjjgchvjgch tamam tamam söz insanlara yapmam belki rüyamda falan anca jbkjkvhj
Aferin evladım sjdjdh
jbkhvjb
Kamrana çok kinliyim hiçbir sahnede ısınamıyorum pis kömüş😡😂 Benim ergenliğim aşkı memnu travmalarıyla dolu hahahs😂 tam benim böyle 11-12 yaşlarıma denk geldi ergenliğin başladığı zamanlar, evdekiler de izletmiyordu ben bi yolunu bulup izliyordum falan. 24 yaşına geldim hala izliyorum. Behlülden gerçekten hiç haz etmiyorum ama o tango sahnesini hevesle izlerdim ben de bir gün böyle dans edicem DÜĞÜNÜMDE falan diye😂 Tango biliyor muyuz derken? Hayır tabii ki😂 Çocukluk işte. Biz Angaralımla misket havası oynarız🤣
Ahahah alem kızsın 😂😂😂 O diziyi ben izlemezdim pek ama gittiğim her yerde izlenirdi diye hatırlıyorum küçükken sjsjdh bakayim tango sahnesine neymiş 😂
Koca bir neslin hayalini kurduğu sahne😂
https://youtu.be/fGugaALy7Zc
He bir de Kamrana niye bu kadar kinlisin Behlül daha kötü diyenler olursa🤣 Behlül çok kötü şeyler yaptı evet ancak Bihter de en az onun kadar hatalıydı. Behlüle kızdığım tek konu bunun sonucunda en büyük bedeli ödeyen ve en büyük acıları çekenin Bihter olmasıydı. Ama Feridenin hiçbir suçu günahı yoktu 🥺
Bu nasıl sahne sjsjdjd Nihal'in ve Adnan'ın bakışlarına koptum 😂😂😂 Vah zavallılar vah...😂 Arkada çalan şarkıdan hiç bahsetmiyorum bile..😂😂
Ferideciğime ben de çok üzülüyorum ve Kâmran'a da yaptıklarından dolayı gerçekten çok sinirleniyorum ama işte bu ikilinin sahnelerini de izlemekten çok keyif alıyorum. Böyle bir şey...😅
Ben boş zamanlarımda aşkı memnu once said falan izliyorum zaten Allah'ım o kadar komik şeyler çıkıyor ki nasıl izletmişler bize diyorum🤣🤣🤣
İşte bu sahne😍
"Ben hep dua ederdim: Ya Rabbi bana öyle bir eş ver ki hamlığımı yüzüme vurmasın, engin gülüşüyle beni yıkasın, aşk kazanında kaynatsın, kendi de tuzu biberi olsun ki beraber yanalım, beraber pişelim."
Ya bu dizi neden bitti ki ya. Yarın 1. bölümden izlemeye başliiiimmm bari.
(153947. kez)😂
Ayyy "Ben hiç yemek yapmadım" derkenki Berat'a olan bakışı, tebessümü, öpüşü... Allahım Allahım... Ne zarif bir beyefendi bu böyle... 😍 Ağzından bal damlıyor konuştukça... Evliliğe özendiriyor. 😄
Bazı sahnelerinden ben de biliyorum bu diziyi de oturup sil baştan izlemek nasip olmadı hiç. Lise zamanlarımda yayinlaniyordu diye hatırlıyorum. 😅
Ahahaha...😂😂😂 Ay Allah korusun. 😂😂
Ay ben teşekkür ederim asıl...😄🌸
Ölüp bitiriyorum şu anda o göğüse başımı dayamak için..
Ne biz Elif'tik ne de bir Polat'ımız vardı... 🥲🥲🥲
Ayyyhh o sokakların gözü kör olasıca...😂
Cevap
4Cevap
Benim şu an için sadece Joker filmi var yani Joker filminde yaşamak isterdim en çok sevdiğim film olduğu için. bunların dışında fantastik filmleri de sevdiğim için en çok yüzüklerin efendisi ayda Avengers ınfinity war gibi filmler de oynamak isterdim. özellikle şu sonsuzluk eldivenine sahip olmak inanılmaz güzel olurdu benim için
Dur duygusallığımı çıkarma ortaya 🥲 annelik duygusundan daha acı hissettiriyor..
O değil de komik bir şeyi ararken bunu buldum
https://www.youtube.com/embed/PgUqSN0T3tANerden çıktı şimdi bu bulutlar ya hofff...🙄
İzlediğim çok eski bir Romeo Jülyet filminde Jülyet'in kendini kalbinden bıçaklama sahnesi beni çok etkilemişti. Üzerinde göğüs dekolteli bir elbise vardı. Bence üzücü olduğu kadar romantik ve çok seksi bir sahneydi
Ramiz dayının vurulduğu sahne :D şu can yeleğini giydirmek amaçlı
Efsunun dizine yatıp sihirli ellerin etkisiyle huzura kavuşmak😁
Amerikada newyork manhattandaki her sahne olur
Çok zenginli sahneler mjgeegjughr
Zengin olalım da gerisi fasa fiso diyorsun 😂
Aynen öyle aşk filan istemiyorum artık😂paran mı var huzurun var
Kiraz mevsiminde vedalaşırken ayaz dayanamayıp geri dönüyor ve öyküyle barışıyordu. Eski sevgilimin de öyle geri gelmesini ve bana adım atmasını isterdim 😔
Kurtlar vadisi Çakır'ın olduğu tüm sahneler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?