En son film değil dizi de ağlamıştım yalıçapkını ilk bölümde babası kızlarına ve eşine fiziksel psikolojik ve ekonomik şiddet uyguladığı sahneler çok dokundu bana.
23 Yorumla- +1 yıl
Bu tarz dizilerin yayınlanmasını doğru bulmuyorum ya. Bu yüzden kanalları izlemem
- +1 yıl
Doğru olani bu
En İyi Cevaplar
+1 yılBen en son 10 yaşında falan bir filme ağlamıştım çok dokunmuştu ondan sonra hangiye diziye ağladım hiç bilmiyorum kaldı ki filme bence ağlanmaz gerçek değil sonuçta
13 Yorumla- +1 yıl
Gerçek olmayabilir ama bu yaşanan şeyler bazen gerçek hayatta sen bunu yazarken bile farklı bir yerde gerçekleşebiliyor. Bazen empati yaparız bazen de yaşadığımız olaya benzediği için göz yaşı dökeriz
- +1 yıl
Eski filmlerde kendimizi buluyorduk..
Ama şimdiki türk dizilerinde kendimizi bulamayız:/ filmler değişti değişeni duygular da yok oldu - +1 yıl
Türk dizisi izlemiyorum ben zaten, haklısın. Aslında filmler değişmedi de zaten olay bu da değil ki, eski filmlerden de örnek gösterebilirdin, mesela benim örnek gösterdiğim film baya eski
Piyanisti izlerken ağlamıştım en son
113 Yorumla- +1 yıl
Palto mevzusu...
- +1 yıl
En sevdiğim filmlerden
- +1 yıl
Bir sürü film önereyim istersen
- +1 yıl
400+ film listemin olması... Sen bana ne tür ne tarz sevdiğini yaz
- +1 yıl
Benjamin Button, Adeline, Atonement, When Harry meet Sally. O kadar çok var ki bunlar kâfidir 😅
- +1 yıl
Bunlar benim de beğendiklerim ve romantik dram, iyi seyirler
- +1 yıl
Rica ederimm 😊
+1 yılBi tık gözyaşıda geçerli mi hocam sadece tek damla :D
15 Yorumla- +1 yıl
Herhalde, bunlar da olmasa ben hiç ağlamamışım yani 😂😂
- +1 yıl
Forest Gump saçma olucak ama o zincirlerini kırdığı anda bir tık düştü hocam gözyaşım
- +1 yıl
Koştuğu sahne mi
- +1 yıl
Aynen :D
- +1 yıl
İyi sahneydi evett
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
+1 yılEskiden çok taş kalpliydim şimdi daha yumuşak oldum ama o kadar da sulu göz değilim en son hangi filme ağladığımı hayırlamıyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Daha yaş 18, çok şeyler yaşayacaksın ağlayacaksın da
- +1 yıl
Evet ama mümkünse sevinç gözyaşları olsun
- +1 yıl
O da olur merak etme sen 😅
- +1 yıl
Hayırlısı olsun da göz yaşınada razıyım
- +1 yıl
Hazırlıklı olman güzel
Interstellar'dı ya öyle çkk değildi ama ağlamıştım yani etkilendiğim nadir bilim kurgu filmlerinden
11 Yorumla- +1 yıl
Evet son sahneleri duygusaldı
+1 yılKullanıcı adımı oluştururken, görseldeki film etkili olmuştu.
En son ise, bir komedi filmi olan “Click” e hüzünlenmiştim
11 Yorumla- +1 yıl
Yaa iyiymiş be
+1 yılSadece sen diye bir filmde ağlamıştım kızın gözleri görmüyordu adam kıza gözlerini veriyordu sonra kız sevdiği adamı tanımıyordu çok dokunaklıydı ya
11 Yorumla- +1 yıl
Niye filmin sonunu söylüyorsun, belki izlenirdi 😅
Scent of a woman Al Pacino beni ağlatmayı her seferinde başarıyor.
27 Yorumla- +1 yıl
Bi izleyemedim ya onu da
- +1 yıl
İzleme listemde 350+ film var...
- +1 yıl
Baya var, önerebilirim bol bol
- +1 yıl
Benim kadar olamazz 😅
+1 yılFareler ve insanlar 🥺🥺 kitabı gibi filmi de çook güzeldiiii
115 Yorumla- +1 yıl
Yaa, duydum ama onun filminin olduğunu bilmiyordum
- +1 yıl
Varmış bende yeni öğrendim çok olmadı izleyeli kitabı da okuduğum için daha da duygusallaşmıştım. Öneririm
- +1 yıl
O zaman kitabını daha çok seviyorsunn
- +1 yıl
Kitap her zaman daha iyidir bu her kitap ve film için böyledir. Kitap duyguyu daha çok veriyor
- +1 yıl
Yanılıyorsun. Şimdi ben seni sadece mesajla mı duygulandırabilirim yoksa yanında olup ellerinden tutarak sarılarak bakışlarımla ses tonumla mı?
- +1 yıl
Kitap ayrı bu ayrı. Kitabı yazar tamamen kendi hayal gücüyle düşünce ve duygularıyla yazıyo. Karakterleri gözümüzde canlandırirken kendimizce bir tarz katıyoruz onlara. Filmi izledikten sonra çizdiğimiz Lenniee ve filmdeki Lenniee benzemiyordu. Ve ben çizdiğim Lenniee ile devam ettim. Kitap her zaman daha iyidir.
- +1 yıl
Ama sen bir filme takılı kalma, genel olarak düşün. Ve sen alışılmışı bozmak istemiyorsun
- +1 yıl
Kitap film konusunda düşüncelerimin arkasındayım. Ama duygusal ve sosyal ilişkilerde bunu savunmuyorum. Sözlerin mesajların bir anlamı yok yüz yüze gelince alınan duyguların önemi var. Alışılmışı tuttuğumu düşünmüyorum kısmen sadece kendi deneyimlerim böyle çünkü filmini izlediğim çoğu kitap. Bana kitap kadar etkileyici gelmedi. İleride bu alışılmış durum geçer mi bilemiyorum
- +1 yıl
Sana bi önerim olacak, kendine bir film seç ama kitaptan uyarlama olsun. İlk filmini iyice izle sonra kitabını oku
- +1 yıl
Anna Karenina kitabına başlamayı düşünüyordum. Önce filmini izlerim o hâlde
- +1 yıl
Evet öyle yapmalısın ama kitabı daha iyidir diye önyargılıyla yaklaşmamalısın
- +1 yıl
Deniyecağim
- +1 yıl
İstersen sonuçları haberdar edebilirsin 😅
- +1 yıl
Haberdar etmeyi denerim
- +1 yıl
Olur 😊
Memati'nin oğlu Mamoşun ölümü film değil ama dizi 😔
11 Yorumla- +1 yıl
O sahne çok acıklıydı zaten be
+1 yılKolay kolay ağlamam en son depremde ölen kuzenim için ağladım sanırım
12 Yorumla- +1 yıl
Allah rahmet eylesin...
- +1 yıl
Sağol kral
+1 yılYeşil yol sanırım 15 20 kez izledim birde esaretin bedeli bu iki film dünya harikası bence
13 Yorumla- +1 yıl
Forrest Gump da sırıtmaz aralarında, daha çok film var da
- +1 yıl
Bu iki filmden başka ama sana bir film daha tavsiye edeyim fantastik biraz cehennem gidişlş gelişi sonunu söylemeyim mutlaka izle aşkın gücü 1998 yapımı
- +1 yıl
Film listem o kadar kabarık ki, gene de teşekkürler 😊
- Diziler & Filmler konusunda 341 cevap paylaştı.
+1 yılHayat Güzeldir filmini izlemiştim kısa bir süre önce hafiften duygulandırdı.
11 Yorumla- +1 yıl
Bu film çok iyiydi be, sonlarını diyorsun sen
- Diziler & Filmler konusunda 333 cevap paylaştı.
+1 yılAğlayamıyorum maalesef, ama etkilendiğim filmler var tabi.
13 Yorumla- +1 yıl
Gözden yaş akmaz mı
- +1 yıl
Akar elbette genelde esnediğim zaman falan oluyor ama uzun zaman önce ağlama yetimi kaybettim sanırım ilerde düzelir diye düşünüyorum
- +1 yıl
Düzelir merak etme, sonuçta insanız yani
İran yapımı bi filmde ağlamıştım Sorayayı taşlamaktı adı kadının iftiraya uğrayıp taşlanarak öldürüldüğü sahnede ağlamıştım 😪😢
10 Yorumla
+1 yılAvatar ya da Kefernahum. En son hangisini izledim hatırlamıyorum
10 Yorumla- Diziler & Filmler konusunda 996 cevap paylaştı.
+1 yılElvis
10 Yorumla
+1 yılKendi filmimi çekerken aglamistim en son daha da aglayamadim zatennn
11 Yorumla- +1 yıl
Ne filmi
Kolay kolay ağlamam, hatırlamıyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
Hmmm
Filme aglamam kolay kolay
11 Yorumla- +1 yıl
Gözyaşı da mı?
+1 yılIssız adam. Adaya çok üzüldüm mallıkta yarışırız.
17 Yorumla- +1 yıl
Anlamazdın anlamazdın kadere de inanmazdın
- +1 yıl
Uuuu izlenmiş 👀
- +1 yıl
İzlediğim zaman 13 veya 14 tüm, ondan kısa süre sonra da komşuya gitmiştim. orada da onların anneleri ablaları aynı odada beraber izleyelim diye açmışlardır, film bitmeden odadan çıkmıştım 😂
- +1 yıl
İkinciye ben de izlemem 😄
- +1 yıl
Ama ben bazı sahnelerinde utanacağım için odanın içerisinde de dolu kadın ve yaşıtlarımdan olduğumdan sessizce odadan çıkıp eve gitmiştim 😂
- +1 yıl
Haaa ay doğru sevisme sahneleri var, bazı detaylar gereksizdi bence altı boş kaldı
- +1 yıl
Aynen, detaylandırmalarına gerek yoktu ama bazı filmlerde görsellik yapmayı seviyorlar işte 😅
+1 yılHicbir filmde aglamadim duygusuzm galiba
11 Yorumla- +1 yıl
Helal sanaa
- Diziler & Filmler konusunda 775 cevap paylaştı.
u +1 yılHachiko kesinlikle. 📽️
13 Yorumla- +1 yıl
İzleme listemde
- +1 yıl
Çok seveceksiniz. Şiddetle tavsiye ederim. 🙂
- +1 yıl
İnan 400 film falan var, aylardır izleme listemde. Ömrüm yeter mi bilemem 😅
+1 yılAamir khan yalan çemberi
11 Yorumla- +1 yıl
Hmm, duymadım
+1 yılBu filmde ağlamıştım vallahi
11 Yorumla- +1 yıl
Üzücüydü gerçekten
+1 yılHiç bizaman dram izlemiyom ki oyuzden ağlamadım
13 Yorumla- +1 yıl
Hayatın gerçekliği dram zaten
- +1 yıl
Aynen aga hayat baştan aşa daram
- +1 yıl
Maalesef
+1 yılHachiko
11 Yorumla- +1 yıl
İzleyeceğim bunu da
+1 yılFilm seyrettiğimde ağlamıyorum
124 Yorumla- +1 yıl
Gözyaşı bile yeter
- +1 yıl
Yok hiç olmadı arkadaşlarım bana duygusuz derler bu yüzden 😅
- +1 yıl
İlerde aşık ol da çok ağlarsın sen, bunu unutma 😅
- +1 yıl
Yaşadım bunu 😅
- +1 yıl
Olur gene yaşarsın sen 😂😂
- +1 yıl
Mümkünse yaşamayayım 😅
- +1 yıl
Yaşayacan banane 😅
- +1 yıl
Allah Allah istemiyorum ben yaa 😅
- +1 yıl
Senin istemene kalmamış bu kızzz 😂. İlk önce aşık olacan, devamı gelir zaten
- +1 yıl
Elbette bu belli olmaz ama yani dur sende ne inat ettin 😂
- +1 yıl
Burcum boğa ya, belki ondandır 🙂
- +1 yıl
Olabilir 😅
- +1 yıl
Sen de son kararı verme havası sezdiğim için sen de terazisin sanırım 😅
- +1 yıl
Doğru bildinn 😂
- +1 yıl
Şaşırmadım desemm 🤣
- +1 yıl
Ben şaşırdım ama 🤣🤣
- +1 yıl
Ben de daha eskilerde kendime şaşırıyordum ama artık alıştım 🤣🤣
- +1 yıl
Anladım 😂😂
- +1 yıl
Eğer ağlamak isteyip de film ararsan kapımı çalmana izin veriyorum 😅
- +1 yıl
Teşekkür ederim ama son zamanlarda olanlar yeterli benim için bir de üstüne film ekleyemem eklesem bile filme ağlamıyorum 😄
- +1 yıl
Hmm, umarım bir gün ağlarsın ama mutluluktan olsun 😅
- +1 yıl
Umarım 😊
- +1 yıl
Neyse biraz zaman öldürdük, sana iyi geceler dilerim 😇
- +1 yıl
İyi geceler 😊
+1 yılHic bir filmde daha aglamadim
11 Yorumla- +1 yıl
Hmmm
+1 yılBenim buydu sanırım çok hatırlamıyom
11 Yorumla- +1 yıl
Üzücüydü gerçekten
- Diziler & Filmler konusunda 971 cevap paylaştı.
+1 yılHiç bir filme ağlamadım.
12 Yorumla- +1 yıl
Göz yaşı?
- +1 yıl
Hayır
+1 yılEn son neye ağladım hatırlamıyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Hadi ama siz duygusal varlıklarsınız, beni kandıramazsın 😅
- +1 yıl
Filmlere ağlamıyorum. Hayat yeterince dramatik. İzlemiyorum Bayadır
Ama en son ne zaman agladin diyorsan depremden dolayi zaten uzun zamandır ağlak moddayim hatta az önce bile agladim - +1 yıl
Hepimize geçmiş olsun. Böyle durumların altından her zaman kalkabildik, umarım bir daha yaşamayız
- +1 yıl
Insallah
- +1 yıl
Amin
+1 yılKurtlar vadisi 🤐
13 Yorumla- +1 yıl
Ah be hangi sahnesi
- +1 yıl
Hemen hemen cümlenin ta kendisinden hep bir haksızlık yapmak isteyen var.
hemde yanında olmak isteyen menfaatsiz ve özü de sözüde bir kişi veya kişiliksiz haklı veya haksız sahnelerin hepsi değerli konumu ise sorumluluk ve inanç ,, - +1 yıl
Anladım hocam
bölük izlemiştim en son onda duygulandım biraz
10 YorumlaÇizgili pijamalı çocuk
20 Yorumla
+1 yılZenci insanlara üzülüp ağlıyor musun sen
10 Yorumla
+1 yılBu film çok güzeldi👍
10 Yorumlahatırlamıyorum ağlamam filmlere
11 Yorumla- +1 yıl
İlerki yaşlarda ağlarsın
+1 yılBabam ve oğlum
11 Yorumla- +1 yıl
Yakın zamanda izleyeceğim filmlerden
Hiç ağlamam
11 Yorumla- +1 yıl
Aģlarsınn
7. Koşuğta ki mucize
11 Yorumla- +1 yıl
İzleyemedim gitti
+1 yılPiyanist ondan sonra gözyaşı kalmadı kurudu
13 Yorumla- +1 yıl
Piano çalarken kendini hayal etmesi ve adam onu buldugu zaman zavallıca korkuyla bakması...
- +1 yıl
Palto sahnesi çok acıklıydı adam dediğin Wilm Hosenfeld onun sonu filmden bile acıklı sürekli yahudilere yardım edip kendisinin Rus esiri olarak ölmesi hiç adil değil
- +1 yıl
O adama çok üzülmüştüm, adam bu arada gerçek. Bir kaç yahudiye daha yardım etmiş ama kendisi esir kampında ölüyormuş
Diziler & Filmler konusunda 608 cevap paylaştı. Schindler list
15 Yorumla- +1 yıl
Son sahnesinin gerçek olması...
- +1 yıl
Hayat güzeldir... Baba dediğin böyle olurdu işte
- +1 yıl
Üzdü de...
titanik
11 Yorumla- +1 yıl
Ahh evet.. Bencil rose
+1 yılAlbella danger jhony sins filmi 🤣
110 Yorumla- +1 yıl
Hmm, iki oyuncuyu bilirim ama hiç izlemedim. Bi görsellere bakayım 🤣🤣
- +1 yıl
Burdan uygun olmaz 🤣
- +1 yıl
Derken?
- +1 yıl
Google amcaya dor
- +1 yıl
Sor
- +1 yıl
Farklı farklı görseller var, aman boş ver ama ağlanacak bir şey de değil bu 😅
- +1 yıl
Danger ağlıyordu ama 🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
Danger çok aglıyor ama Daniyi gecemez 😅😅
- +1 yıl
Dani hangisi 😀
- +1 yıl
Buradan yazamam ya 😅
Gizli Üye(25-29)+1 yılFilm değil diziydi soyleyim de izleyin dimi
13 Yorumla- +1 yıl
Niye gizlidesin neden demiyorsun
Cevap sahibi+1 yılÇünkü çok güzel ve ender bir dizi
- +1 yıl
Ooo haklısın, o zaman paylaşma
Gizli Üye(18-24)+1 yılDangal
15 Yorumla- +1 yıl
Amir Khan filmleri güzeldir
Cevap sahibi+1 yılYeni keşfettim ben de ve adamın oyunculuğuna bayıldım.
Bir filmde hem genç halini hem de yaşlı halini canlandırabilmesini çok sevdim- +1 yıl
Benim adım khan'ı izleyecem bi ara, öneririm
Cevap sahibi+1 yılKonusuna baktım fırsat bulabilirsem izleyeceğim 😅
- +1 yıl
İyi seyirler hanfendi, daha da önerebilirim 😊
Hatırlamıyorum
10 Yorumla
+1 yıl7. koğuştaki mucize
10 YorumlaAynı yıldızın altında
10 Yorumla
+1 yılbir kitap okuyup ağlamıştım
10 Yorumla
+1 yılHachi
10 YorumlaFilistine Veda
10 Yorumla
+1 yılJoe black
10 YorumlaBlade runner
10 Yorumla- Diziler & Filmler konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılHarika bir film
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen Efsaneyim isimli film
10 YorumlaDiziler & Filmler konusunda 310 cevap paylaştı. Titanic
10 YorumlaHiçbiri
11 Yorumla- +1 yıl
Helal
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 