Ben oyuncu olmak istiyorum ve şansımı karantina filminde denemek istiyorum Beyza Alkoç'un Karantina kitabının film olması çok olası zaten okumuşsanız karakterleri görmüşsünüzdür. Karantina filminde kaç yaşında olmam gerekiyor bide boyum 1.60 Zeynep karakteri ise 1.63 sizce fazla göze batar mı boyum? Ayrıca Kahküllüyüm ve gözüm yeşil. Ben kahkülün sorun olacağını düşünmüyorum ve göz problemi ise lens ile hallolur. Ayrıca Zeynep karakterine benzemiyorum ama çirkin olduğumu da düşünmüyorum. Sizce filme uyum açısından geçer miyim?
Lütfen saçma yorumlar yapmayın nazikçe bana çözüm bulun rica ediyorum 🤗
Lütfen saçma yorumlar yapmayın nazikçe bana çözüm bulun rica ediyorum 🤗
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Rol daha önemli olur bence tipten ve boydan daha önemli bir etken çünkü.
Role odaklanırsan belki yer alabilirsin filmde.
Oyunculuk eğitimi aldıktan sonra oynarsın
Eğitimim var sadece filme karakter açısından uyum sağlayabilir miyim onu bilmiyorum. Karaktere benzemiyorum.
Onu makyajcılar halleder
Boy ve yaş sıkıntı olur mu? Bide kahkül? Kahkülümü uzatmak istemiyorum ayrıca makyözler çok oynama yapmaz. Karakter arasında fazla fark olsa insanlar linçler mi?
Sanmam
Teşekkürler içim rahatladı vallahi🤗
Tipten ziyade role girmen daha önemli
Bu konuda eğitimliyim. Ve reklam filmlerinde oynamışlığım var. Boyum kısa diye sorun olmaz dimi? Ya da karaktere benzemiyorum diye linç yer miyim?
Sanmıyorum eğer güzel ve rol konusunda iyiysen sıkıntı olmaz
Çok teşekkür ederim. Doğru düzgün cevap veren biri daha çıktı sonunda💓
Rica ederim ne demek başarılar dilerim 🙏🏻💖
💕💗
Okumadım
Neden yorum yapıyorsun o zaman😑
Can sıkıntısı
Tamam
Hangi reklam filminde oynadın?
Olursun asko
Aşko? Erkek misin?
Lezbiyen sen
Haa ben insanım canım. Denk değiliz bys
Erkek mi seviyorsun
Adam seviyorum da nadir bulunuyor.
İssizadam gibi mi
Tıch adam gibi ADAM
Tirci olmas mi
Off amacın ne ya
tamam amca