Kurtlar Vadisi biterrr veee Avrupa Yakası başlarrrr. Ne varsa eski dizilerde var. 19 sene öncesine gittim.

Kurtlar Vadisi biterrr veee Avrupa Yakası başlarrrr. Ne varsa eski dizilerde var. 19 sene öncesine gittim.

Bazen şöyle bır neşem gelsin diye cennet mahallesıne bakmıyor degılım hanii😀
https://youtu.be/Xfyxvh593ok
Bende arada sahnelerini izliyorum 😅
Avrupa yakasına defalarca baktım😂 biraz geçsin gene ona başlarım
Aman o kademeye gelmeyin😂 bazen oluyor ki sesi olmadan uyuyamıyorum
Yok ama genelde dizilerin müziğini geçerim bunda her bölümde dinliyorum😅
Teşekkür ederim
Cevap
3Cevap
İzlediğimi tekrar izleyesim gelmiyor.
The witcher var
Şu an yok ama olmuştu elbette. Avrupa yakası, ruhsar sjsj, çılgın bediş, ezel, güneşin kızları
Güzel yıllardı. Tekrar yaşama şansı olmaması o yılları çok üzücü.
Sakarya Fırat desem bayrakları mı asarsınız yoksa ayy demode şey mi dersiniz 🤣 ha pardon umrumda mıydı jdid Kerküklü candır🇹🇷
Hala osmana düşüyorumdur ama artık başım bağlıdır çalın davulları çaktırmayın jxjxj
Yıllar önce izlemediğim bir dizi vardı onu izliyorum, unutulmaz’ı izliyorum
Son Yaz tekrar tekrar izlediğim dizi onun dışında yok.
Hayır yok eski dizilere bakmıyorum bir süredir.
Evet sana katılıyorum kurtlar vadisi'nde başladım bakalım işlerinden izleyemiyorum
Yalnızca muhteşem yüzyılı iki defa izledim
Shameless
Milat
Sihirli Annem
Yasemince
Vatanım sensinnn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar