Çok Eskiden yazıştık uzun zaman sonrs şimdide askerde konuşuyoruz. Filmlerden bahsederken istersen gelince orada film izleyelim dedi. Cınsellik içim mi acaba sinema neden demedi?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBu tarz şeyler genelde cinsellik yaşamak için uygun olduğunu düşünüp teklif ediliyor ama şimdi günahınıda almayım. Gerçekte tanımadığım için bir şey diyemiyorum. Belkide gerçekten film izlemek için demiştir 😀
026 Yorumla
Soran+1 yılSence 1,5 ay yazışıp 3. buluşmada isteyen erkek normal mi
Soran+1 yılEve gitmek
- +1 yıl
Normal kavramı kişiden kişiye değişir. Az çok sen tanımışsındır. O tarz niyeti olup olmadığını ama şeytan ve nefs bir yandan dürtüyordur. Senim tepkini ölçmek içinde söylemiş olabilir
Soran+1 yılYok 5. dede evde film izleyelim dedi ilk tekliften sonra çekindim. Soğudu terketti
- +1 yıl
Terk niye ediyor?
Soran+1 yılBaşka şehre gitti okumaya 1,5 ay soğuk davrandı bana 1 kere aradı ben 5kere aradım okulundan kızlar eklemiş. Gelince 4ay falan olmuştu 6. buluşmamızdı tekrsr köy evine gideriz dedi biraz daha birbirimizi tanıyalım dedim beklentimiz farklı samimiyetimiz yavaş ilerliyor dedi gitti
Soran+1 yıl1 ay sonra aradım seni seviyorum dedim benim hatam sadece çekindim ama ondan dedim konuşalım istemedi ne çekinmesi ya ne yapıcam ben şans olmaz dedi gitti
- +1 yıl
Kusura bakmada ondan hayır gelmez. Bu kadar ısrar edip istediği sonucu alamayınca ters yapıyorsa ondan hayır gelmez
Soran+1 yılSevse bu şekilde yapmazdı değilmi
Soran+1 yılÇok seviyordum kendimi suçluyorum gitseydim diye
- +1 yıl
Yok yapmazdı. O tarz düşüncesi olmasa bile en azındansa senin eve gitmek istememene o konuda çekinmene saygı duyar ısrar etmezdi
Soran+1 yılBen çekindiğimi hiç söylemedim sadece mesajda bilmiyorum bakarız dedim o da hemen boş ver o zaman dedi
Soran+1 yılHani yakınlaşmak istedi o biliyorum öpüyordu zaten her buluşmada ben köy evine tenha dedim yok dedi
- +1 yıl
Çekiniyor musun diye akıl etmesi lazım. Ki çekiniyorsunda 😀
Kibirli davranıyor
Soran+1 yılHata ettim çekindim diyince Ne çekinmesi ya o kadar ay olmuş dedi 1 ay sonra arayınca
- +1 yıl
Çok olmuş 😀 Halbuki 1 yılda çocuk yapanlar var.
Niyeti belli
Soran+1 yılEvet utanıyordum zaten biraz
- +1 yıl
Kanka amacı bellide kendin bilirsin
Soran+1 yılYok o kabul etmedi zaten bitti unut beni dedi
Soran+1 yılHayır ne oldu anlamadım güvenmemişim vs.
- +1 yıl
Sende üzülüyorsun öyle mi
Soran+1 yılEvet ben seviyordum belki sadece beraber film izlemek istedi başabaşa kalalım
- +1 yıl
Üzülme. Amacı sadece film izlemek değildi
Soran+1 yılYa illaki yakınlaşma olurdu da reddettiğim için böyle olduğunu düşğm
Soran+1 yılDüşündüm aramızın ciddi bi ilişkim olsun istiyordum ciddiydim
- +1 yıl
O değilmiş boş ver üzülme
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
10Cevap
- Diziler & Filmler konusunda 539 cevap paylaştı.
+1 yılAsker adam , çiftlik , ve film çok sakıncalı bir durum o adam film izlemez ama emin ol kendi filmini çeker 😂😂
02 Yorumla
Soran+1 yılGörüntülü konuşurken utanıyor öyle şeyler yapmaz
- +1 yıl
O utangaçliğın8 çabuk atar atar üzerinden
+1 yılMutlaka sevişmeli film seçerler :) recep ivedik izleriz diye düşünme
02 Yorumla
Soran+1 yılGerilim
- +1 yıl
:) mutlaka sevişme olur
Çiflikte adam at binecek. Hiç cinsellik olur mu yaa :) Sinemalar ne güne duruyor?
010 Yorumla
Soran+1 yılBen tepkisiz kalınca sinema dedi sormak haftada
Soran+1 yılSonraki
Soran+1 yılİlişki yaşamam. kesinlikle
Soran+1 yılDiğer sevgilim de 1,5 ay yazışıp köy evine çağırmıştı tenhada o da 3. buluşmada o da normal değil dimi
Soran+1 yılBilmiyorum belki gerçekten film izlicekti acaba ben mi çol abarttım
+1 yılEn fazla 5 dakika film izlersiniz sonrası malum zaten ,😅
028 Yorumla
Soran+1 yıl1,5 ay yazışıp 3. buluşmada çağırması normal Mİ
- +1 yıl
Buluşmamız normal ama bir AVM de cafede felan oturun filmde izleyeceksiniz sinemada izleyin , boş eve çiftlik evine çağırması amacını belli eder zaten aklı o iştedir demek 😅
Soran+1 yılPeki 4ay yazışıp 6. buluşmada köy evine gitmedim diye terketti soğudu çekindim diye. Sevse böyle yaparmıydı
- +1 yıl
Ya işte senden istedigini alamayacagını anlayınca bırakıp gitmiş , belki de alacagı birini buldu 🙄
Soran+1 yılÇok pişmanım gitseydim gitmezdi demi
Soran+1 yılAma sevse sence bu bir sebeb mi 1ay sonra aradım seni seviyorum ama sadece çekindim tekrar konuşalım benim hatam dedim ne yapıcam sana ben ne çekinmesi dedi kapattı olmaz dedi
- +1 yıl
Gitseydinde gidebilirdi , istedigini alınca ne yapacağı belli olmaz
- +1 yıl
İşte alamayacagını anlayınca büyük ihtimallede ciddi ileriye dönük konuşmalar da yapmışınız
Soran+1 yılBen ciddiyim o belli değildi onu anladı dimi
- +1 yıl
Evet anlamış ki gitmiş , ciddi değilmiş işte kurtulmuşsun dert etme
Soran+1 yılİlişkiye hazır değilim dedi
- +1 yıl
Bak işte kendi ağzıyla söylemiş hazır değilim ama diğer türlü ilişkiye hazırdı
Soran+1 yılİşte kabul etsem devam edicekti
Soran+1 yılAzıcık da olsa sevmemiş mi Yani
- +1 yıl
Kabul etsen bi süre devam ederdi ondan sonra yine aynı son bırakıp giderdi , niyeti ciddi olsaydı şu an belki aileleriniz tanışmıştı bile
Soran+1 yılPeki o zaman neden o kadar ilgiliydi ilk mesajı ben attım ama o ilişkiyi istedi buluşalım diyende oydu
- +1 yıl
Sevse gitmezdi yanında olurdu değilmi
Soran+1 yılOkulu bitmedi son senesi
Soran+1 yılBitirmek için bi sebeb değil dimi yaptığım
- +1 yıl
Orası sana kalmış senin düşüncene kalmış, kişiliğini bilemem ben seviyorum, amaçı cinsellik içinde olsa severim dersen sebep değil
Soran+1 yılYok o terketti ya 1 ay sonra arasam da çekindim seni seviyorum desemde kabul etmedi
- +1 yıl
Başka biri vardır başka limanlara yelken açmıştır sal gitsin o işi düşünce bulur seni tekrar
Soran+1 yılİlişki istemiyorum senle değil hiçkimseye dedi seni istemiyorum demedi. Ama ayrılmadan 1 ay önce bile kız ekliyordu
- +1 yıl
Ya işte o zamanlardan arayış içine girmiş bile biraz mantıklı düşün istersen 😅
Soran+1 yılİşte o zaman da eve gitmemiştim 1,5 ayda 5. buluşmada ozaman çdsm somra soğuk yaptı
- +1 yıl
Tamam işte eklediği kızlardan biriyle veya birçoguyla konuşmaya başlamış , bi insan durduk yere soğuk yapmaz
Soran+1 yılAma erkendi dimi çekindim suçu kendimde aradım gitmemiydim diye
- +1 yıl
Aynen erkendi sen doğru olanı yapmışsın 👍🏼
Gizli Üye(25-29)+1 yılYok sadece film izlersiniz.
Heralde cinsellik olacak ne sanıyorsun sen060 Yorumla
Soran+1 yılYa bi sevgilim de 1,5 ay yazışıp 3. buluşmada köy evine çağırdı gitmedim de köy evi tenhaydı normal değil demi bu
Cevap sahibi+1 yılNeresi normal ya
Yapma lütfen
Biraz dikkat
Senin yaş kaç.
Soran+1 yıl24. İlk olur dedim sonra gitmedim.
Soran+1 yıl5. de de eve çağırdı filme gitmedim soğudu benden ayrıldık
Soran+1 yılHaklı mı okuyordu başka şehirde geldiği zamanda böyle şeyler istedi
Cevap sahibi+1 yılAdam seni Bi türlü eve atanamis çok uğraşmış yani.
Meslekler nedir. Sen bunla nerede tanıştın. Ve dışarıda görünüyorsunuz normalde reel görüşmek var mi
Soran+1 yılÖğrenciydi son senesi öpüşüyorduk da 0 cinsellik yoktu Yani başka lehte okumaya gidinc soğuk yaptı başka kızlar eklemiş okulundan
Cevap sahibi+1 yılAnladım da ne suredir tanışma var di. Sen ne iş yapiyorsun
Soran+1 yılGelince yine teklif etti 6. buluşma 4. ayımızda soğuk diye biraz daha birbirimizi tanıyalım dedim beklentimiz farklı samimiyetimiz yavaş ilerliyor dedi gitti. Sonrsdsm 1ay sonra aradım seni seviyorum dedim çekindim ne vardı sanki napıcam gelseydin sana me çekinmesi dedi bitti olmaz dedi
Soran+1 yıl1,5 aydır eve gitmeyince soğudu 4. ay daha terketti
Cevap sahibi+1 yılTamam amaç belli. Adamın tek derdi seni eve atmak. Seni atamayınca da soğuk yapıyor. Bu sevgi mevgi vs değil arkadaş. Salla bu malı ya. Ne işin var. Kendini rezil edip duruyorsun.
Soran+1 yılSevdiğim için dedim benim suçum mu gitseyfiö belki samimiyetimiz daha iyi olurdu ons güvenmedim sandı. Ondan gitti
Soran+1 yılSevse böyle yapmazdı dimi hiç duygusu yok demek ki çok düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılYa saçmalama gitseydin severdi ne demek. Sevgi bu mu
Her fırsatta eve atma niyetinde olan birisi. Bu sevgi falan değil adam seni. manupule ediyor, gelsen böyle olmazdı diye kendini haklı çıkarmaya çalışıyor. İllaki seni yatağa mi atması lazım seni sevmesi icin
Soran+1 yılÖpüşüyordu zaten parkta vs 5 kez buluşmuştuk 4 ayda
Cevap sahibi+1 yılHiç cafeye gitmediniz mi
Gezip dolasmadiniz mi
Sinemaya gitmediniz mi
Soran+1 yılİlk. Buluşma cafe 1,5 ay ayrıydık gelince 2. de avm3. de köy evi dedi yerine sinemaya gittik orada öptü.4. de lunaparkta öptü.5. de eve çağırdı gitmedim parkta öptü.1,5 ay ayrıydık soğuktu gelince 6. de cafede buluştuk köy evi deyince birbirimizi tanıyalım biraz daha ozaman bitti
Soran+1 yılSom buluşmada da öptü
Cevap sahibi+1 yılAdam ısrarla eve atma peşinde. Senn neden bu asllklasin halen anlamadim
Soran+1 yılEvde film izlicektik me yapıcaktık sanki bana güvenmedin dedi
Cevap sahibi+1 yıl😀😀😀😀
Ya sen bunları yiceksin sanmis
Soran+1 yılBen terkedince 1 ay sonra aradım öylr dedi Tekrar konuşmayalım bitti unut benş
Soran+1 yılNe yaptım o kadar bilmiyorum dedim çekindim sadece
Cevap sahibi+1 yılYa arkadas senin kaşıntin mi var. İllaki akıllanmak için seni becermesi mi lazim
Soran+1 yılHiç sevmemiş mi Yani
Cevap sahibi+1 yılArkadaşım ben de bu kadınlar anlamıyorum Sabahtandır senin gibi Birçok kişi denk geldi Ortada Mantıksız bir sürü durum var ortada olağan dışı birçok olay var hepsindeki aynı bakış açısı hepsi aynen bu soruyu soruyor Hiç sevmemiş mi Ee beni hiç sevmemiş mi ya Sevsene sevmesene arkadaş Sevgi böyle bir şey mi ya her fırsatta seni eve atmaya çalışan adam Sevsene sevmesine ne olacak Seni seviyorum deyip becerse ne diyeceksin ya sevdiğim adam becerdi seve seve beni becerdi seve seve altına yattım beni bir güzel kullandı deyip daha mı mutlu olacaksın adam Sen eve gitmeyi kabul etmediğin için yüzüne bakmıyor soğuk davranıyor senin buluşma zamanı geldiğinde ikna olacağını düşünüp sıcak davranıp bir şekilde buluşma ayarlıyor o buluşmayı da evde yapmaya çalışıyor sen kabul etmeyince tekrar soğuk yapıyor Sen de çıkmışsın sevgiden bahsediyorsun ne sevgisi ya
Soran+1 yılSom buluşmada soğuk diye ben samimi davrandım ama İşte. O da haftaya şurayı gezelim. Arabada film izleyelim. Hava ısınınca da köy evine gideriz soba yakarım dedi
Soran+1 yılAslında kötü bişey demedi planlarından bahsetti bende dedim birbirimizi tanıyalım biraz orası tenha yanlış anlama sana güveniyorım dedim bidaha konuşmadı.1 ay sonraArayıp seni seviyorum çekindim ondan gelmedim dedim ne çekinmesi kaç ay olmuş neyden çekindim napcaz orada vs dedi ben devam etmek istemiyorum dedi
Soran+1 yılİlişkiye hazır değilim okulum var
Cevap sahibi+1 yılSenin bölüm ne okuyorsun sen arkadaşım bak sen ısrarla anlamak istemiyorsun galiba kapattım yok Yoksa gerçekten de hayatında hiçbir erkek sana ilgimi göstermedi baban mı sevmedi küçükken travmalarımı yaşadın ben seni anlamıyorum ama bu ilişki zaten sağlıksız dönüp dolaşıp bir şekilde seni eve atma peşinde oluyor adam sen kabul etmeyince de soğuk yapıyor sen arıyorsun bir şey izah ediyorsun ama adam bunu anlamak istemiyor halen ev atma peşinde koşmaya devam ediyor Sen Beynin mi yok senin ya Bak burada başka kelimelerde söylemek istiyorum ama maalesef site bu bizim söylediklerimizi göndermiyor çevirip gönderiyor senin beynin mi yok Sen salatalık mısın sen mal mısın memur musun Umarım Bu cümlelerden ne demek istediğimi anlarsın ısrarla halen dönüp dolaşıp aynı şeylerden bahsediyorsun bak aynı şeylerden büyük ihtimalle ya berbat bir bölümde okuyorsun saçma sapan bölümler var ya sırf okumuş olmak için okuduklarından ya açık öğretimsin ya iki yıllıksın ya da Kallavi bir bölümde okuyorsan seni gerçekten de psikolojik problemlerin var Şu tavırlara göre
Soran+1 yılÖğretmenlik okudum. Evet ailemden sevgi görmedim babamdan da. Onun beni sevdiğini düşündüm.
Cevap sahibi+1 yılTamam asil sebep bu
Sevgisizlik ve sevgi arayisi
Soran+1 yılHatayı kendimde arıyorum çünkü her dediğine hayır dedim
Cevap sahibi+1 yılAl iste. Biz boşuna konuşmuşuz ya. Kendini manupule ediyorsun şu an sen
Soran+1 yılO belki sadece başbaşa vakit geçirmek istedi ons güvenmiyorum sandı
Soran+1 yılİşte kaybetmek istemezdim o yüzdem kendimi suçluyorum
Cevap sahibi+1 yılSen gerçekten de g zekalısın
Bunca konuşma hepsi boşa gitti.
Senin gibiler kendini affettirmek için altına yatıp hadi beni affet moduna donuyor
Soran+1 yılSevseydi hiçbi türlü gitmezdi dimi. Benim için de zor oldu dedi
Soran+1 yılHayır öyle bişey yapmam
Cevap sahibi+1 yılHe he çok seviuor ya. Bi görsen aşkından ölüyor
Cevap sahibi+1 yılSende bunu yapacak potansiyel var
Soran+1 yılEvine giden arkadaşımın ilişkisi yürüyor 2 senedir uzak mesafe de olsa İşte bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılBu bir kriter mi?
Amaç o evde neler yapıldığına göre değişir.
Soran+1 yılEvet işte bende acaba gitseydim sadece film izlicek ufal yakınlaşabilir diye düşündüm
Cevap sahibi+1 yılArkadaşım bak burada şunu anlamıyorsun
Senin bakış açın bu. Yaşam şeklinde bu
Adam. buna saygı göstermek istemedi.
Israrla kendi istediği olsun istedi.
Bu adama sen ne kadar güveniyorsun ya
Soran+1 yılNormalde de aşırı aceleci biriydi. Bende gitmeyince o da hiç çekiniyor musun vs demedi hep bozuldu
Soran+1 yıl6 kez buluştuk 5 ay yazıştık
Cevap sahibi+1 yılNeyse sen mankafasinn
Kendini suçlamaya devam et bir halt anlayacağınız da yok
Soran+1 yılİşte çok iyi tanımıyorum
Cevap sahibi+1 yılHer buluşmada da ev ev ev diye tutturdu zaten
Cevap sahibi+1 yılGeçmişte olmayan baba sevgisini yanlış limanlarda arama
Soran+1 yılKendi de demiyor seni seviyorum dediğime sevmiyorsa ben sana bişey hissetmedim vs bende kendimde arıyorum duruyorum.
Soran+1 yılBen24 o 23 tü
Cevap sahibi+1 yılNereden tutarsak elde kalıyor. Senin hikaye
Soran+1 yılİlk mesajı ben atmıştım lisede uzaktan hoşlanıyordum o da çok beğendi ilk buluşmada o ilerletti Yani
Cevap sahibi+1 yılTamamda ilerlememis ki
Soran+1 yılOkulu uzamıştı başka şehirdeydi dersleri çıktı çoktı gelince işte5/6 kez buluşabildik
Soran+1 yılYa instadan yazarmısın Blackdream1010
Cevap sahibi+1 yılAma keşke yazmasaydın. Buraya
Soran+1 yılFake zaten
+1 yılFilm sonu seks tabiki
00 YorumlaEvet iyi bir seks için güzel bir ortam lazım
00 Yorumla
+1 yılBir sırp filmi , filmin adı da
00 YorumlaBaş başa mı olacaksınız olursa
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet
+1 yıltabuların var mı
010 Yorumla
Soran+1 yılİlişkiye girmem evlilik olmadan
- +1 yıl
tamam bunu onunla konustunmu pekı
Soran+1 yılHayır
Soran+1 yılDaha askerden gelmedi 6senedir görmedik görüntülü konuşuyoruz
- +1 yıl
pekı hıc aranızda boyle sohbet gecmıyormu
- +1 yıl
pekı onunmu lıbıdosu yuksek senın mı sence
Soran+1 yılHayır 25 gün oldu sadece yanağını öpücekmiş gelince diyor
Soran+1 yılBilmiyorum daha anlayamadım
- +1 yıl
sen bazı seyler yasanmadan takılırmısın
- +1 yıl
pekı sen tabularını koruyarak yasarmısın
Sana kayacak dikkat et.
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer