Evet şu anda açtım ve izliyorum leylanın kötü olduğu bölümü siz de izliyor musunuz
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
İzlemedim hiç
Tavsiye ederim insanları görüşsüz bırakmayan barışcım
Bazen denk gelir izlerim eski gunler. Ama film izlemek daha iyi yinede
İkisi de güzel yaa
Evet ama her zaman yeni bisey izlemek guzeldir. Moduna uygun bi film kahve esligibde off
Ozaman se le na selena selena... Yüce honos cok güzel birde bezbebek joker adamdir😂
Yüce honos selenayı tutuyordu yaa benim favorim hadesti bez bebekte de joker evet spsğsopwso
Honos nasıl lider iyilik yaraftarıydı ama kötülügüde istiyordu sürekli selena destekliyiçisi😂
Kıvılcım bela nefesini tutması
Aynısı yaa psğwospsosos ama hades kıvılcım falan bence daha samimiydi
Ayenn ama ne gıcık oluyorlardı bunlara okulda.. Fitnat falan. Samimi ve hadesin kötü ama içide iyilik barındıran bir karakter komik 😂 kıvılcıım tek cocuk sımarık oldugu için kendisini hep oyle kıskanç
Saten sihirli annem bezbebek selena dan sonra samimiyet bitti daha iyisi gelmedi
Ya aslında kıvılcım bana çok yalnız geliyordu sanki kimse onun halinden anlamıyordu dizide herkes bir tutturmuş selin leyla nazlı diye mesela leylanın kötü olup kıvılcımın yanına geldiğinde kıvılcımın mutluluğu gözlerinden okunuyordu aslında kız sadece onu anlayan birisi olsun istiyordu psğwkdlwksşw
Yani yanliz ve sevgisiz
Aynen öyle babası bile sevmiyordu annesi zaten çatlağın tekiydi
Onun babası degildi galiba
Sn baya izlemişsin ben en son 8 sene oldu ara sıra bakarım
Bebekken nüfusuna geçirmiş
Zamanında da çok hatırlamasam da izledim sonra a2den tekrarları yayınlandıkça onları da izledim hala izliyorum
A2 de bende az izledim tvde bulamadım kanali öyle gitti... Ama ilk cıktıgı zamanki havasını alamiyorum hades kötülük yaptıkca güleşim geliyor
Aslında biraz kurcalasan kanalı bulursun bayağı izlenen bir kanal kaldırılma durumu olmaz yani
Tabii insan büyüdükçe bakış açısı da değişiyor mesela ben ilk izlediğim zamanlarda kıvılcımdan nefret ederdim ama sonradan olaylara kıvılcımın gözünden de bakmayı akıl edecek yaşa geldiğimde aslında nefret edilesi bir karakter olmadığını anladım tabii eden yine eder ama bu benim düşüncem
Artık büyüyoruz o zaman onu anlayamayız ama şimdi ne oldugunu anlıyoruz çünkü herşeyi anliyacak yastayız
Aynen öyle ben insanlarla izlediğim bir dizi hakkında konuşmayı çok severim anladığım kadarıyla sen de aynı şekilde bu yüzden uzun uzun yazmak istedim düşündüklerimi
Şöyle ki kıvılcım bu zamana kadar her ne kadar refah içinde el bebek gül bebek büyümüş gibi görünse de aslında sadece istediği her şey parayla satın alınmış parayla susturulmuş biriydi babası zengin bir iş adamıydı kıvılcım şunu istiyorum bunu istiyorum derdi alırdı babalığı bundan ibaretti annesi desen zaten akıl sağlığının yerinde olduğu tartışılır onun da tek sevdiği şey paraydı parayı sevdiği kadar kızını sevmiyordu hayatı böyle ilerlerken bir de günün birinde hiç tanımadığı üç tane kuzeninin geldiğini düşün ve babasının kızını değil de yeğenlerini daha el üstünde tuttuğunu…
Düzenleri bozuldu sonuçta
Aynen bir de okulda da aynı şekilde yıllardır sevdiği çocukla gitti kuzeni selin sevgili oldu ki selin ozan için kıvılcımın uğraştığı kadar uğraşmadı ayrıca o üç kızın selena adlı bir yardımcıları ve özel güçleri vardı en önemlisi birbirleri vardı ama kıvılcımın kendisini anlayan kimsesi yoktu
Yazık kıvılçim amaaaa kızılcım güçlü kız onlar anlayanı yoktu ama hades amcası vardı arada ona kötü fikir verip yardım ediyordu
Tabiiiii
Cocukken cok ufku açtı bunların halleri😂
Heee yaa spsodosı
her şey zamanında güzel şimdi başka şeyler izleyebilirsin
Haklısın ama bağımlılık yaptı işte spepdleo
Hadesin selenaya aşık olduğunu ama kabullenilmediği için kötülük yaptığını biliyo musun
Evetttt
Ama hadese de yazık bee
Yüz bulamıyo. s
Ozan kıvılcımı fitnat burağı hades selenayı sevdiği için kötüydü
Fitnat ve kıvılcım hadesten kötü 😂😂
Kadının kötüsü beter canm 🤣
Ğspsospsoso evett ama ben onları seviyordum ya
Selin leyla nazlıyı sevmezdim
Ben nazlıya gıcık oluyom 🤣
Mızmızlar 😂😂
Evet yaa dizi boyunca söylediği tek söz selin abla leyla abla
Leylalar kaça gidiyo bu veletle aynı okuldalar 🤣
Leylalar 7. Sınıfken nazlı 3. Sınıftı
Pspsospsısosks
Selana çok güzeldi ama giyinişi 🤦♀️🤦♀️
Benim anlamadığım selinle leyla neden aynı sınıfta
Neden olmasın
Güzel kadındı ya ama cidden gidiyordu koskoca sihirli gardrobundan en rüküş kıyafetleri giyiyordu
Poşet gibi 🤣🤣
Selin leyladan büyüktü ya o yüzden pdpsodpskdos
Fitnat anca bi sınıf veririm demiş 😂😂😂🤣nazlının hiç sınıf anısı yok?
Nazlı aslında kantinde sucuk kesiyo🙄🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Yoo var aslında pspsospsısos bir bölümde hocaları nazlılara pamuğa fasulye ekme ödevi vermişti nazlı da selenanın ütopya fasulyesini ekmişti sonra o fasulye büyüyüp etçil olmuştu sınıf boşken herkesin defterini kitabını yemişti sonra sınıfa ilk olarak nazlı girmişti ardından sınıfındaki başka çocuklar sonra herkes sınıfı nazlının o hale getirdiğini düşünüp kızı dövmüşlerdi
Özel yeteneği vardı kaçsaydı hızlıca 😂😂😱
Evimde 3 kuzenim olsa kıvılcımdan beter olurum 😂😂😂😂
Beyin olmayınca özel gücü olsa ne yazar ğdğepdpeodeo
🤣🤣😂 ev kuşu
Ben de ben deeee ğspwpdkeodke
Vay be 😂
Selenanın da sihir gücü var çağırdıklarında tribe giriyor hayır kızlar bunu kendiniz çözmelisiniz ne işe yarıyon sen 😂😂
Bu arada bizim ailede kuzen yok annem de babam da tek kardeş psğwospsososks
Vay sen seçilmişsin
O yüzden ileride selin leyla nazlı gibi kuzenlerim ortaya çıkar mı diye düşünmeme gerek yok
Olsun empati 😂😂
Ozanın çirkinliği
Harbiden ya kız resmen zoraki iyilik yapıyordu spsldoekdosk
Ozan ve selinin vıcık vıcık aşkı
Kanka gibiler 🤣
Adamın çirkinliğini geçtim gözünün önündekini görmüyordu tutturmuş bir selin selin selin
Selin ozanla sevgili ama yüz vermeyen bi tavrı vardı hep
Müstesnanın çiğ sesi gülüşü 😬😬
Allahım sen benim geçilerime mukayet ol
😅😅😂😂
Şuanki dizileri açıp izlemezsin hepsi birbirinin aynı bunlar güzeldi
Evet ya çok şükür güzel zamanları kıyısından köşesinden de olsa yakaladık şimdiki çocuklara selena de bön bön bakarlar
Ben halâ bakarım arada gülmeye
Finali nasıldı
Göktaşı düşecek ve herkes ölecek diye bir haber çıkıyordu sonrasında aslı kıvılcım selin leyla nazlılarla artık iyi anlaşıyordu hani öleceklerini sandıkları için küs olarak ayrılmayalım diye düşünüyordu sonrasında göktaşı selenanın içki bardağına düşüyordu öyle bitiyordu
Çok saçma eskiden neler izliyormuşuz zaman israfı
Bana hala çok güzel geliyor yaa ne zaman saçma gelmeye başlayacak acaba
Ama selin leyla nazlıya gıcık olduğum kadar kimseye olmuyorum
Aynı konuya benzer kaliteli diziler izlersen saçma gelmeye başlar
Küçükken seyrettim
Profil fotodaki nedim amca galiba
Ben bez bebek izliyorum
O da güzelll fav karakterin hangisi
Hizmetçi teyze
Makbuş 🤣
Bir ara nasıl izlerdim 😂
Ben hala izliyorum harika yaaa pspsossp
Sarıyor mu eskisi kadar?
Evet yaa
Ama selin leyla nazlı çok gıcık kıvılcım için izliyorum
Ahahah😂😂
Sevmezdim
Ben bayılıyoruuuummmmm
Hayır
Tavsiye ederim
Sağol