Yalı çapkını dizisinde Ferit’in yerinde olsaydım seyranı babasının evine gönderirdim, yanlış mıyım?

Ha bire trip ego ciddi kız havaları bu ne yahu. Sürekli aşağılama üstten bakma yok babasının tırnağı olamazmış yok yoldan geçen adamın şerefi yokmuş. Defol git ne diye duruyorsun, hatta aşağıdaki eski sevgilini de al git.
Pelo çok güzel ve kafa dengi bi kız. Öyle kız İçin seve seve ölünür.

Yalı çapkını dizisinde Ferit’in yerinde olsaydım seyranı babasının evine gönderirdim, yanlış mıyım?
Cevapla