İki bölümü izledim şimdi fena değil sarıyor.
Oyununu oynamadım, özellikle oyununu oynayan kişiler yorumlasın.

İki bölümü izledim şimdi fena değil sarıyor.
Oyununu oynamadım, özellikle oyununu oynayan kişiler yorumlasın.

Çok beğendim.
The Walking Dead gibi olaya direkt giriş yapmak yerine olayın geçmişi ve nasıl mümkün olabilir diye bilimsel bir girişle başlamaları bence iyi atılmış bir adım.
İkinci bölümde de ilk bölümde bahsedilen Cakarta olayının kökünü göstermeleri de hoş oldu. Merakla gelecek bölümü bekliyorum.
Selamlar,
Oyun ile paralele gidiyor bana göre. Birazcık yavaş bir giriş olsa da. İler ki bölümlerde çok daha heyecanlı ve keyifli olacağını düşünüyorum. Biraz sabır ve birazda şans vermek gerekiyor. Ben şahsen konusunu ve oyuncu seçimini fazlası ile beğendim. Umarım benim için hayal kırıklığı olmaz.
sevdim. ağır ağır tadında işliyorlar. genelde dizileri bir oturuşta bitiren biri olarak her hafta bir bölüm bekliyor olmak biraz can sıkıcı. onun dışında bir problemim yok
İzlemedim hatta ilk kez duydum
Cevap
4Cevap
Elimdeki diziler biter bitmez izlemeyi düşünüyorumm
Henüz izlemedim ama çok merak ediyorum. Hafta sonu izleyeceğim.
Diziyi güzel buldum
Merhaba hangi platformda yayınlanıyor
Çok teşekkürler
Çok başarılı
Izlemediö
Begenmedim sıkıcı
izlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?