Var tabi ki, the fresh aslında daha çok bir psikolojik gerilim filmi olsa da korku filmi olarak oldukça sevdiğim bir film. bununla birlikte oyunculuk veya senaryo oldukça güzeldi. tek kötü yanı benim için sonu çok tahmin edilebilirdi. film güzel başlıyor ama.
Oyle etki bırakma olarak değil de sorulunca aklıma gelen iki tane var. Halka serisi. Bir de çok önceden, çocukken Yaşayan Ölüler diye bir film izlemiştim. Korku filmi izlemek hoşuma gidiyor ama korkmuyorum.
Var tabiki. Korku Seansı (The Conjuring) filmi, benim bu alandaki rakipsiz filmimdir. Heyecan ve aksiyon olsun diye kapkaranlık odada gecenin 3'ünde izleyince ekstra korkutucu olmuştu..