Batman, Spiderman, Superman, Ironman... Man de man djdjdhd En favoriniz hangisi? Biraz da süper kahraman dedikodusu yapalım sksjdhd

Batman, Spiderman, Superman, Ironman... Man de man djdjdhd En favoriniz hangisi? Biraz da süper kahraman dedikodusu yapalım sksjdhd

İlla birini seçeceksem Spiderman diyebilirim. Çizgi roman olarak okumadım ama ilk filmini seviyordum, çizgi filmini izlemek de zevkliydi ayrıca bunlar arasında ilk Spiderman'in oyununu oynamıştım pc'de.
Yaaa pc oyununu ben de oynamıştım küçükken çok güzeldiii, böyle şehirde ağ falan atıyordun, görev aliyordun, binaların içinde kutular falan vardı, onu kendine çekiyordun sjdhdh ama ilk filmdeki Peter parker'i sevmiyordum ben 😂
Evet o oyun hatta şehirde bazen yaratıkımsı bişey çıkıyordu kapalı kafes içinde onunla dövüşüyordun. 😂 Ben de tam aksine o Peter Parker'ı seviyorum. 😂
Evet ya evet o oyunn, ah beee 😂 emekli nineler gibi hissediyorum skdhdhd
Ya o Peter'ı sevmeme nedenim nasıl anlatsam ya fazla saf ve aptal biri oluşuydu djdhdhd hayır ben kahraman olsam daha kolay adapte olurum. Bir de sevdiği kız da kız olsa, ikinci planda kalıp da sonradan yine o kıza dönmesi tam bir enayilikti
O kadar derin yorum yapamayacağım benim yakıştırdığım en çok o çünkü onunla tanıdım spiderman'i bu kadar. 😂
Ahahah konu dışından sapmalar yapıyorum sorry sjdhdhd
Hayır aslında tam bir izleyici yorumu yapıyorsun ama ben sana ayak uyduracak kadar hatırlamıyorum bile çünkü epey oldu izleyeli ve beynim gereksiz görmüş ki pek depolamamış. 😂
Ben biraz karakterlere fazla takılıyorum da wjsjdhd neyse olur öyle unutmalar ya normal 😂
Yaşlanıyorum artık... 😂
Off desene benim de 3 sene kaldı skdjdhdhd
XMAJFJSND Ya insan "hayır ne yaşlanması daha gençsin" falan diye motive eder ne bu kabullenmişlik 😂😂😂
Bunun adı sahte yalanlara acı gerçekleri tercih ederim demek sksjdhdhdh Kabullenmek büyük lüks 😂
Bulmaca çözmeye başlayayım mı şimdiden 😂
Mantıklı bir yaklaşım dkdjdhd
Sıkıcı, buna hazır değilim. 😂😂
Haftada iki gün alıştırma ile başlayabilirsin 😂
Ben bazen kanepenin üstünde ağzımdan ses çıkararak oyuncak araba sürüyorum bu yaşımda. Henüz yaşlanmak için fazla gencim. XSNFJSNJFJA
Yaaa djdjdhdhd sen beni de mezara gömersin o halde
Erkekler daha az yaşıyor ben senden önce giderim 😂😂
Aman bilimin her söylediği gerçek olsaydı djdjdhd
Ee ne olurdu? 😂😂
O zaman bilim tanrı olurdu sjshdhd kader ağlarını örmezdi, her şeyi önceden kesin ve doğru olarak bilmek çok sıkıcı olurdu 😂
Isaac Newton gibi dahiler mezarında ters döndüler ama şu an 😂
Puhahahahah :d çok da tın skdjdhd
Alışmışlar dönmeye, sanırsın Mevlanalar sksjdhd
Varsa öteki tarafta Isaac Newton ile karşılaştığın anı görmek isterdim XSJFJSNFJJS Dik dik bakıp elmadan büyük bi ısırık alıyo dimi DJSKFNSKNFKS
Öteki tarafta Newton ile karşılaşmak mi jshshdh aman aman uzak dursun benden
Niye be ne yaptı adam sana 😂
Kafadan kıytırık bilim adamlarını sevmiyorum dkdjdhd
Onlar olmasaydı çağın çok gerisinde olurduk ama şu an 😂
Tamam eyvallah ama bu kadar yani djsjdhhd vefa borcunu tanımadığım kafadan kontak bir adamla ötelerde karşılaşarak geçirmek istemem 😂
Muhtemelen orada da alternatif evrenler hakkında düşünmekle meşgul olurlar zaten 😂
Ayyyhh sıkıcı sıkıcı muhabbetler skdjdj
Keşke şunu söyleyeceğine kurşuna dizseydin beni 😂😂😂
Yapma bee, ah beee dkdjdhdh
Tamam hadi öte taraftaki biletimi sana veriyorum şu an enerji yoluyla, sen karsilas Newtonla, kafiye yaptım baksana sjdhdhd
Bana şiir mi yazdın? 🥺 XSJFKSJFJAJJD çok iyi oldu 😂😂😂
Ahahaha evet şiir yazdım sana 😂😂😂😂
Bana daha önce kimse şiir yazmamıştı duygulandım 😂
Yaaa işte bilim adamından şiir göremezsin ama elin mandalinası size şiirler yazar dkdjdhd
Bunu okurken mandalina yiyor olmam peki XMSFINSKFJSJFJSKNFJS
Ahahahha öldürüyorsun yanii djsjdhd
Sen olmayan mandalina bunlar 😂
Her gün milyonlarca akrabam öldürülüyor ama 🥺
Benim akrabalarımın hepsi ölü sesimiz çıkıyor mu 😔
Benden selam söyle bütün casperlara...😂
Başıboş dolaşıyorlar ama görürsem söylerim 😂
Al karşına bir nutuk çek kendine gelir dkdjdjd
Hangi birini
Ha ben o kadar düşünmüyorum ya dkdjdhd
İyi yapıyosun zaman kaybı 😂
😎😁
Batman, Deadpool, Iron Man 🙃
Cevap
17Cevap
Ben kang the conquror ve thanos seviyorum. birde Joker karakterini seviyorum. aslında Joker ve Superman en sevdiğim diyebilirim.
Adım Kal-El siz beni Superman olarak tanırsınız :D
En sevdiğim yok, sevilecek yanlarını göremedim sdsd
Tişikkirlir sipirminnn
Aksjsjdjdhdhdhhxd
Batman, spiderman, wolverine, magneto
Ahahah son ikisini bilmiyorum sjdjdhd öğreneceğim
Ya ben daha çok Disney prenseslerini biliyorum ama sjdhdjdj kahramanlardan sadece sevdiklerimi falan skdjdhd
Gazman varken bunlar kim köpek 😂😂😂
Bunlar ithalat sjshdhd
Bizimki imalat mı 😂😂😂
Çin malı keşke imalat olsa sksjdhd
O adam bana kurufasulye yi sevdirdi, tatava yapma hgdfggd
İyi bütün kuru fasulyeler senin olsun dkdjdhd
Bu aralar mandalinayı merak ediyorum, kabuğunu soyunca ortaya ne çıkıcak acaba hdgdhdjdf
Offf bi düşün bakalım, mandalinanın kabuğu soyulunca ortaya ne çıkar skdjdhd
Üffff Instagram fake hesaptan takip atsana mr. limon 😂😂😂
Dinime küfreden Müslüman olsa mr limon skdjdjdjdj atamam mr. limon
Laflardık lan, tek çalışıyorum sıkılıyorum
Sohbetim hiç sarmaz ya, kolay gelsin man sjdjdhd
Ayrıca limon benim soyadım hdhdhdjd
Üzdü...
Stark
Thor , dedapool , wonder women
Hiçbiri bana hitap etmiyor.
Süpermen
Deadpool süper kahraman sayılır mı
Superman en sevdiğim çünkü en güçlüsü.
Benim kahramanlarim kitaplar
Peki abijim
Tinker bell
Superman
Ananaswo-no man
Kaptan, Deadpool
Iron
solomon grundy
Joker
Cedric
Chenin kahramanı yes dkdjdhd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar