İlkini izlemiş miydin sen? Ben direkt Suyun Yolunu izledim ama kafam karışmadı
Soran
+1 yıl
Hayır bende suyun yolunu izledim sadece kafam karışmadı zaten farkli konulari işliyorlar bağlantılı gitmiyor karakterleri de izlerken kimin ne olduğunu hemen anlıyorsun
Aynen ben Kiri'ye düştüm ya. Aşırı güzel ve doğal. Denizin altında kumu izlemesi, oradaki hayvanlarla hemen bağ kurması hele bir de suyun altında bir periye dönüşmesii 😍
Soran
+1 yıl
Hepimiz ona düştük zaten çok iyiydi birde 3D izleyince daha bir harika oluyor sanki gözünün dibinde hareket ediyor gibiydi o sahnelerde
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Megan güzel geldi gözüme. Avatar varsa ona git. Ben gittim aşırı güzeldi ¢
Ona gittim cok güzeldi evet
İlkini izlemiş miydin sen? Ben direkt Suyun Yolunu izledim ama kafam karışmadı
Hayır bende suyun yolunu izledim sadece kafam karışmadı zaten farkli konulari işliyorlar bağlantılı gitmiyor karakterleri de izlerken kimin ne olduğunu hemen anlıyorsun
Aynen ben Kiri'ye düştüm ya. Aşırı güzel ve doğal. Denizin altında kumu izlemesi, oradaki hayvanlarla hemen bağ kurması hele bir de suyun altında bir periye dönüşmesii 😍
Hepimiz ona düştük zaten çok iyiydi birde 3D izleyince daha bir harika oluyor sanki gözünün dibinde hareket ediyor gibiydi o sahnelerde
Aynen aynen dokunmuş gibi hissettim ben de hep
Bu arada Megan filmine gitmeye karar verdim iyi duruyor hem yapımcısı da cok basarili biri
Yapımcısı kim?
James wan
Oooo kesinlikle izlemem lazım benim de çok sağol öneri aldım gibi oldu sayende cxvxvc
Herkes James wan varsa izlenir diyor korku da seviyorum fragman ilgi çekici duruyor
Aynen açıkçası ben James Wan'ı ilk kez duydum ama beni çeken kapak tasarımıydı. Baya ilgi çekici görünüyor
M3GAN çok gördüm buna gidebilirsin ama ben izlemedim daha
Evet yarın ona gideceğim karar verdim bakalım nasıl
Hayır