Küçük bir oğlan çocuğu vardı yılbaşında noel babadan kızak isteyecekti. Yılbaşı gecesinde de noel babanın peşine takılıp gidiyordu küçük cocukla noel babanın başından bir sürü olay geçiyordu. Gece bitmeye yakın çocuk yatağına geri dönüyordu. Filmin sonunda küçük çocukla annesi markete gidip alışveriş yapıyordu küçük çocuk o gece noel baba kılığına giren adamı hatırlayıp seviniyordu ve adam o çocuğun annesiyle evleniyordu
#Bu filmi 5 yıl önce izlemiştim ama adı lazım bir türlü hatırlayamıyorum. Yardımcı olur musunuz!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Emin değilim ama The Christmas Chronicles olabilir mi?
Bi bakayim umarim odur
Yok o da değil
Hadi yaa yine bulursam yazarım buraya
Teşekkür ederim.
Ne demek, bu arada normal film miydi animasyon muydu?
Animasyon değildi kesinlikle normal bir filmdi
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!