Uzun zaman sonra yerli yapım dizi takip eder oldum, ön yargı ile başladığım dizinin bir bölümünü bile Kaçırmaz haftayı zor eder oldum.
Ferit Korhan'ın çapkınlıkları sizi de bıltırmadı mı?
Ah seyro ne çektin kız.
Uzun zaman sonra yerli yapım dizi takip eder oldum, ön yargı ile başladığım dizinin bir bölümünü bile Kaçırmaz haftayı zor eder oldum.
Ferit Korhan'ın çapkınlıkları sizi de bıltırmadı mı?
Ah seyro ne çektin kız.
Şekerim genel olarak dizi izlemiyorum. Zaten gösterşmde olan bu şeylere dizi demekte bence doğru değil. Saçma sapan çarpık ilişkiler, aşağılanan kadınlar, cinayet, tecavüz gibi şeylerin günümüzde normalleşmesinin sebebidir
İzlemiyorum
Cevap
3Cevap
Abuk subuk diziler ya, nesi normal geliyor başrol erkeğin çapkın olması ve ona aşık kızın kabul etmesi falan
İzlemiyorum ve takip etmiyorum.
Çok kompleksli piskopat narsist bir yapısı var ya gicik oluyorum resmen 😖
Ferit narsist adamın teki. Çapkınlıktan öte. Tedaviye ihtiyacı var.
Tv izlemeyeli uzun zaman oldu 🙃 telefondan takip ediyorum genelde
Hiç deme hemde ne çıkartıyor 😄
Evde misafir var yarın izliycem ben 😄
😄 Anlatsana ne oldu djdkg
Ahajsjs yarın izlerim artık bebekim
Ahshd kız deme oturur 3e kadar izlerim bak 😄
😄İşşallah
Bu gece izleyemedim ya misafirliğe gittik
Çileye girmemek için uzak duruyorum
izlemiyorum, bi fikrim yok
sıktı ya bıraktım ben izlemeyi
Çıkartmıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?