Tom ve jerryin final bölümünde Tom ile Jerry intihar etmişler. Böyle son mu olur la. Bildiğin hüzünlendim be.

Tom ve jerryin final bölümünde Tom ile Jerry intihar etmişler. Böyle son mu olur la. Bildiğin hüzünlendim be.

Bu yanlış bir haber emekli oldular yaşıyorlar...🤣 yayına girdikleri yıldan itibaren 82 yıl geçmiş...
Sürekli dizi var tabi ki sonu çok duyusaldı benim için 6-7 sezon sürmüştü tekrar böyle komik ve güzel bir çizgi dizi gelmez
onları bitiren şey ne biliyon mu AŞK!
uğruna sevdiğin kişiyi başkasıyla göürürsün ya dünyanın en kötü duygusudur
Cevap
6Cevap
Hiç final yaptıklarını bile hatırlamıyorum. Sanki hepsi yıllardır devam ediyor gibi geliyordu. 🤣
Yok sanırım finalini izlediğimi hatırlamıyorum. Ama çocuklara çok güzel örnek olmuşlar cidden.
Kafasında silah patlayıp, onlarca metre yükseklikten düşüp, kafasına ütü yiyip ölmeyen ikili tren raylarında mı ölecek dedim, harbi ölmüşler
Öldüler...
Ne intihar mı? Bu gerçek bir bilgi mi hem çizgi filmlerin sonu olduğunu düşünmezdim
Maalesef gerçekmiş. İkisi de aşık olup depresyona giriyorlar. Sonrada trenin raylarına atlayıp intihar ediyorlar. Sonu fena olmuş
Aşırı derecede subliminal mesaj içeriyor. Çocuklar için sakıncalı
Türkiyede yayınlanmamış galiba. Sen bir de buggs bunye bak 😬
Benim favorim Red kitti hala da izlerim. Onda bile kızılderelileri yamyam gibi gösteriyorlardı. Abd bu işi biliyor.
Dünyaya baksana ruh hastası, sapık, katil ve benzer kişiliğe sahip insanlarla dolu. Ne ekersen onu biçiyorsun. Mesela çoğu çizgi filmde "seks" kelimesi subliminal mesaj olarak verilmiş. Bunu sen göremesen de zihin algılıyor. Bunla büyüyen bir zihin de sapık olup çıkıyor. İstedikleri de bu zaten.
İzlemeedm nerde yayınlandı da. Çizgi filmlerin finalyapması da ilginç geldi, denk de gelmem hic
YouTube yaz orada var
Saol
Çizgi filmlerin çoğu kötü bir sonla bitiyor nedense. Bir tane çizgi filmin finalinde de ana karakter kendi gözlerini uyuyordu Mickey Fare ydi sanırım.
Hiç birinin sonunu görmedim bazilarının sonu hem saçma hem cinsellik içeriyo
Johnny Bravo
Janggeum un rüyası
Ben10 dort kola asiktim ben🤣
Pokemonu, Tsubasa bunları full izledim. d
Maşa ve koca ayı. Maşa sonunda büyüdü ve gitti.
Gumball un finalini izlemiştim
Hayır yok
Tom ve Jerry
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?