The Last of Us dizisi BluTV’den yayınlanacakmış. Netflix, Prime video ve Disney+’a üyeyim zaten, zorla blutv’ye de üye yapacaklar öyle görünüyor. İzlemeden duramam bunu ben 😅
Aylık 100 lirayı rahat buluyor zaten diğer türlü. Geçiyor hatta. Tüm diziler farklı platformda. En iyisini yapıyon uyma bizi. Dediğimi yap yaptığımı yapma 😂
Şimdi o da dizi platformu sen de haklısın ama korsan olunca kimse söylemez. İzlemez. Lafı edilmez o sitelerin 😂 Bi de alt yazıları sevmiyorum oranın rastgele çeviriyorlar çoğu diziyi izlerken soğuyor insan. Orijinal platformu biraz da o yüzden tercih ediyorum. Evet ücretli, belki pahalı ama yayınları sıkıntısız oluyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ben korsan izliyorum :D
Aylık 100 lirayı rahat buluyor zaten diğer türlü. Geçiyor hatta. Tüm diziler farklı platformda. En iyisini yapıyon uyma bizi. Dediğimi yap yaptığımı yapma 😂
Evet korsana karşıyız emek varsa karşılığı verilmeli ama ülke kötü işte 😂
HBO Max gelseydi bı sadece ona üye olacaktım ama gelemediler işte
O bi gelse zaten çoğu platform kapanır. Bilerek getirmezler onu
Gelmesi lazım ama 100 lira olsa aylığı yine alırım
Sadece dizibox
O bedava değil mi? O sayılmaz. Para istemiyorsa herkes izler onu geç 😂
Soruya yanıt verdim ama :'( bedave tabi xd
Şimdi o da dizi platformu sen de haklısın ama korsan olunca kimse söylemez. İzlemez. Lafı edilmez o sitelerin 😂 Bi de alt yazıları sevmiyorum oranın rastgele çeviriyorlar çoğu diziyi izlerken soğuyor insan. Orijinal platformu biraz da o yüzden tercih ediyorum. Evet ücretli, belki pahalı ama yayınları sıkıntısız oluyor.
Bi ben demişim zaten bömcvbmön
Ya ayda yılda bir izliyom zaten dizi pek izlemem... En son aylar önce girmişimdir o yüzden önemli değil ama evet alt yazı sıkıntısı elbet var
2 tane üyeliğim var.
Prime Video ve Netflix.
Netflix, blutv, disney+, exxen
Hepsine üyelik var ana izlemiyorum 😂
O da güzelmiş 😂