Merhabalar Herkese 🎥🍿

Dizi izlemeyi mi daha çok seviyorsunuz, film izlemeyi mi?
Merhabalar Herkese 🎥🍿

Dizi izlemeyi mi daha çok seviyorsunuz, film izlemeyi mi?
Ben her zaman film izlemeyi daha çok seviyorum. çünkü 2-3 saatlik o yoğun duyguyu yaşamak bana daha güzel geliyor. ama diziler de daha çok hayat gibi yani uzun sürüyor ve final bölümünü izleyerek adar hem bekliyorsunuz hem de heyecan duyuyorsunuz. bu yüzden genel olarak film insanıyım ama sevdiğim dizilerde var tabi ki.
Fark etmiyor ya ikisini de aslında saatlerce izleyebilirim ben mesela hangisini odaklanıyorsam onu da devam ediyorum mesela şöyle söyleyeyim kitap okumayı seviyorsan o kitabı bitirmeden bırakmam dizi film izliyorsam saatlerce izlerim yani belli bir şeyi de takılı kalmıyorum
Hollywood dizi ve film. Bollywood film. Kore dizi ve film.
Dizi severim. Bir bölümü bitirip yeni bölüme geçmenin verdiği heyecan başka bir şey. Filmde düz bütün hikayeyi izleyip geçiyoruz.
Cevap
21Cevap
#selamgençlik 🍀🍀
⭐🍀🍀 Video klip insanıyım sanki 😄😄. Dizi izlerken başka işlerle ilgileniyorum. Film izlerken de sıkılıyorum. Filmi müthiş odaklanmam için aşırı iyi olmalı. Ben video lip insanıyım.🍀🍀⭐
#tubasueda 🍀🍀
Video klipleri ben de çok severimm
3 şirket yönetmekten kendime zor zaman ayırabiliyorum, şu an buraya yorum yapıyor olmam bile kendime ayırdığım zamandan arta kalan bir saat dilimi ama tatil yapacak olursam mutlaka 1 gün film iki gün dizi izlerim
Eski diziler yok.. eski filmler de yok..
Orası öyle
Eveet
Eskiden film insanıydım. Şimdilerde dizi insanı olduğumu söyleyebilirim. Hâttâ yabancı dizi izlemeyen ben, artık yerli dizi izleyemez oldum. Yabancı dizi/film izlemek en çok sevdiğim aktivite diyebilirim.
dün kardeşlerimde leylayı öldürdüler sinir oldum
İzlemiyorum onu, ana karakterlerden miydi?
Bi video sırrı var onu öğrenen herkes ölüyor
Hadi ya
Aynen tatlım
Mini dizi çok daha keyifli geliyor filmlerin tadı damakta kalıyor.
Mini diziler güzel oluyor ya
Dizi sanırım bu netflixte mini diziler oluyor, seviyorum onları
Mini dizileri ben de severimm
Evet uzamıyor sakız gibi. Mesela diğer dizilerin yeni sezonunu bi sene bekliyorsun sjsj ben ilk sezonda ne olduğunu unutuyorum sjsjs
İkisini de seviyorum. İkisinin de yeri ayrıdır. Ancak son zamanlarda hem kaliteli film hem de benim sevdiğim tarzda film çıkmıyor.
İkisini de çok severim aslında ama sabırsız biriyim. Hikayenin tamamını görebilmeyi sevdiğim için sanırım film diyebilirim.
Spartacus Benim Öz Abimdir OnunLa başladım Dizi Hayatına Onun Gibi Yok Olmak İstiyorum İz Birakarak... :D
Dizi insanıyım, filmler hemen bitiyor be ¢
Film çünkü diziyi takip edemiyorum hep bişeyler çıkıyor
Film izlemek daha çok hoşuma gidiyor, fakat dizilerde sürüklüyor.
Ayırt etmem yönetmen ve oyuncu önceliğim var daha çok
Açıkçası 2sini de çok çok seviyorum kafana yattıktan sonra önemi yok
İkisini de izlerim ama daha çok film izlerim 📽️🎬 😊 film insanıyım yani
Dizi insanıyım. Daha çok dizi izlerim
Dizi/ film ikisini de çok severim.
Film insanıyım. Özellikle serisi olanlar
Seri filmler harika oluyor
Cidden öyle. Bir sonrakini heyecanla beklemek çok güzel oluyor. Dizi izlemekten farksız
Film diyelim bu suale de
Diziler beni biraz yoruyor. Sinema daha iyi
Dizi
İkisi de desem 🙄
Dizi insanıyım ben filme de bakarım
Film izlemeyi seviyorum.
Gizem izlemeyi daha çok seviyorum
İkiside aynı degilmi
Hayır, dizi sezon sezon ve bölüm bölüm yayınlanıyor. Film ise 2 3 saatlik tek parça halinde
ikisinide seviyorum ayrım yapamadım 😅
Diziler filmlerin önüne geçti.
Dizi genelde
Dizi
Dizi
Film
Dizi
Film insanıyım
hepsi insanıyım
Dizi
Film
Film
Film.
film insanı
Film
Yerine göre
Film insanı.
Film ben dizi sevmem
Fiillmmm tabikiiii
Kallesi 😍
Dizi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?