Nerede güzelleme var? Sadece bir soru sordum güzelleme olsa ne olacak? Markalaşan dünya düzeninde rekabetçi içgüdüyle hareket eden ya da paronayaklaşan bir karekter var. Gayet doğal. Sanayinin gelişmesi ve satın alma güdüsü bütün kültürel değerleri ezdi. Dekadans gerçekleşti. şu an dinler bile maddesel çıkarlara hizmet ediyor. Varoluşsal problemlere değil. Artık insanlar salt bir materyalist. Bu film bi değer bulamamanın maddesel şeylerde değer aramanın kişilik resmidir.
Sakin konuş olsa ne olur olmasada ne olur fikir yarışına gireceksen konuyu tartışamayız kadini metalastirmis kötülük çatısı altında kürtaj olmuş sahne arkadaşina oyuncak bebek hediye eden psikoloji alt metininde ne tür hastalık yatiyo anlat bana. Markalajmiş kurum siyaset din inanç hic farketmez şiddete eğilimli birinin güzellemesini yapan sensin yeterince anlasilmayan diyerek paranteze alınan olumlu ekte neyi kaçırmış olabiliriz buyur dinliyorum
Bret easton ellis anti kahraman betimlemesi yapiyo kendi yarattığı kahramana amerikan sapığı yakıştırması yapiyo zaten beyaz perdede tüm gelenelselciligi sapkinligiyla bozdu diyemi alkışlaniyo anlamadim kendine yakin karakter olarakta görmüş olabilirsin çok normal
Kadın olduğun için anlatılan şeyi duygusal değerlendiriyorsun. Kürtaj konusuna girersen ayrı bir tartışma konusu yaratırsın. Ben kürtajı da doğru bulmuyorum. Yeterince korunmuyorsan ilk hatanı yapmışsındır. İkinci hatan onu öldürmek olacaktır. İşte trajedi bu kadar. Markalaşan düzeni ya da siyaseti sevmen dopal toplum sözleşmeleri az da olsa kadını koruyor çünkü. Bu kadının sorunu çünkü herşeyin garantisini aramanın tek yolu bir üst yapı kurumu tarafından korunmak. Fakat biz aslında vahşi doğada yaşıyoruz. Birbirimizi kağıt parçalarıyla ya da zorlama hükümlerle değil severek ve anlayarak yaşamalıyız. Hepimiz birgün öleceğiz. Maktül ya da katil olmak aynı şey. Bence birbirimize tahammül etmeliyiz. Yoksa ya sen erkekleşirsin ya da ben kadınlaşırım
Karl marx alt sınıf üst sınıfı yıkacaktır. Bu da sadece darbeyle olacaktır diyo onun proleteryasi emekci degil aslinda halkin hakki olan ekmegi gücü tasmali köpek dediklerinden geri alma hegemonyasına kapılıyo toplumun lehine etik davranarak hareket ediyo. Russell ise dişe diş kana kan yumruktan akan suyu yalasın ezilen dahada ezilsin gerekirse sivil halkın cahil kişiliklerin ihracını isteyen despot filozof seninkisi o hesap bakisacini yadirgamiyorum bir nebze avam denen halkın listelestirilip ayriştirilmasi gelişmeyen sanayinin eğitimin finansörlügün hatta insan ve hayvan haklarının şiddetlemi yola geleceğinden bahsediyorum eğer buysa frekans ben kabul etmiyorum. İtaatkar cümlelerin beni ister istemez savunma diline itiyo beyaz perdede yer alan kürtaj sahnesinde tek kişilik hata olamaz olaylara seksist bakma şu karakter benim yanimda olsa elbette duygusal yönüm agir basacak ürkerim
Yaşamı bir ütopya ve distopyaya inanıp kurmayı gerçekçi bulmuyorum. Karl Marx Hegel den etkilendi ama düşünceleri temelinde zıttı. Basitçe Hegel ideallerin maddeyi değiştirdiğini, Marx maddenin iddeayı değiştirdiğini söyledi. Proleterya bu gücü temelde zıt olmalarına rağmen bu filozoflardan aldı. Bu füşüncelerin maddeyi değiştirme cürretiydi ama insan doğasına tutarlı bi düşünce değildi. Romantikti ama gerçekçi değildi ve düşeceği yere düştü. Eleştiri ya da seksist olarak değerlendirebilirsin. Ama konuştuğumuz şeylee bak duygularınla düşünüyorsun. Kürtajın tek kişilik hata olduğunu söylemedim bedelini kadın ödediği için bunu kadın daha fazla düşünmelidir diyorum.
Etik normların belirleyicisi kim? Evrensel olan değerler nerede? Eğer onlar çoktan çiğnendiyse anarşi olsun da en azından bu sinsi siyasi atmosfer yerini doğa kurallarına bıraksın. Ben bi suç işleyecem de bana ceza verecek hangi otorite ve handi uygar düzen. Hakikaten uygar birşeyler var mı? Mesela bence bir kadın toplum yasalarına ihtiyacı olduğunu reddetmelidir. Bu bi meydan okuma olur ve çok asilce
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Benden daha iyi birisi olamaz olursa yeri mezardır
Sapkin kişiliğe güzellememi var burada
Nerede güzelleme var? Sadece bir soru sordum güzelleme olsa ne olacak? Markalaşan dünya düzeninde rekabetçi içgüdüyle hareket eden ya da paronayaklaşan bir karekter var. Gayet doğal. Sanayinin gelişmesi ve satın alma güdüsü bütün kültürel değerleri ezdi. Dekadans gerçekleşti. şu an dinler bile maddesel çıkarlara hizmet ediyor. Varoluşsal problemlere değil. Artık insanlar salt bir materyalist. Bu film bi değer bulamamanın maddesel şeylerde değer aramanın kişilik resmidir.
Sakin konuş olsa ne olur olmasada ne olur fikir yarışına gireceksen konuyu tartışamayız kadini metalastirmis kötülük çatısı altında kürtaj olmuş sahne arkadaşina oyuncak bebek hediye eden psikoloji alt metininde ne tür hastalık yatiyo anlat bana. Markalajmiş kurum siyaset din inanç hic farketmez şiddete eğilimli birinin güzellemesini yapan sensin yeterince anlasilmayan diyerek paranteze alınan olumlu ekte neyi kaçırmış olabiliriz buyur dinliyorum
Bret easton ellis anti kahraman betimlemesi yapiyo kendi yarattığı kahramana amerikan sapığı yakıştırması yapiyo zaten beyaz perdede tüm gelenelselciligi sapkinligiyla bozdu diyemi alkışlaniyo anlamadim kendine yakin karakter olarakta görmüş olabilirsin çok normal
Kadın olduğun için anlatılan şeyi duygusal değerlendiriyorsun. Kürtaj konusuna girersen ayrı bir tartışma konusu yaratırsın. Ben kürtajı da doğru bulmuyorum. Yeterince korunmuyorsan ilk hatanı yapmışsındır. İkinci hatan onu öldürmek olacaktır. İşte trajedi bu kadar. Markalaşan düzeni ya da siyaseti sevmen dopal toplum sözleşmeleri az da olsa kadını koruyor çünkü. Bu kadının sorunu çünkü herşeyin garantisini aramanın tek yolu bir üst yapı kurumu tarafından korunmak. Fakat biz aslında vahşi doğada yaşıyoruz. Birbirimizi kağıt parçalarıyla ya da zorlama hükümlerle değil severek ve anlayarak yaşamalıyız. Hepimiz birgün öleceğiz. Maktül ya da katil olmak aynı şey. Bence birbirimize tahammül etmeliyiz. Yoksa ya sen erkekleşirsin ya da ben kadınlaşırım
Karl marx alt sınıf üst sınıfı yıkacaktır. Bu da sadece darbeyle olacaktır diyo onun proleteryasi emekci degil aslinda halkin hakki olan ekmegi gücü tasmali köpek dediklerinden geri alma hegemonyasına kapılıyo toplumun lehine etik davranarak hareket ediyo. Russell ise dişe diş kana kan yumruktan akan suyu yalasın ezilen dahada ezilsin gerekirse sivil halkın cahil kişiliklerin ihracını isteyen despot filozof seninkisi o hesap bakisacini yadirgamiyorum bir nebze avam denen halkın listelestirilip ayriştirilmasi gelişmeyen sanayinin eğitimin finansörlügün hatta insan ve hayvan haklarının şiddetlemi yola geleceğinden bahsediyorum eğer buysa frekans ben kabul etmiyorum. İtaatkar cümlelerin beni ister istemez savunma diline itiyo beyaz perdede yer alan kürtaj sahnesinde tek kişilik hata olamaz olaylara seksist bakma şu karakter benim yanimda olsa elbette duygusal yönüm agir basacak ürkerim
Yaşamı bir ütopya ve distopyaya inanıp kurmayı gerçekçi bulmuyorum. Karl Marx Hegel den etkilendi ama düşünceleri temelinde zıttı. Basitçe Hegel ideallerin maddeyi değiştirdiğini, Marx maddenin iddeayı değiştirdiğini söyledi. Proleterya bu gücü temelde zıt olmalarına rağmen bu filozoflardan aldı. Bu füşüncelerin maddeyi değiştirme cürretiydi ama insan doğasına tutarlı bi düşünce değildi. Romantikti ama gerçekçi değildi ve düşeceği yere düştü. Eleştiri ya da seksist olarak değerlendirebilirsin. Ama konuştuğumuz şeylee bak duygularınla düşünüyorsun. Kürtajın tek kişilik hata olduğunu söylemedim bedelini kadın ödediği için bunu kadın daha fazla düşünmelidir diyorum.
Her neyse topluma aykırı hata yapsan velevki hatani kabul etsen bahsettigin normlar eşliğinde seni öldürebilir miyiz işkencede dâhil
Etik normların belirleyicisi kim? Evrensel olan değerler nerede? Eğer onlar çoktan çiğnendiyse anarşi olsun da en azından bu sinsi siyasi atmosfer yerini doğa kurallarına bıraksın. Ben bi suç işleyecem de bana ceza verecek hangi otorite ve handi uygar düzen. Hakikaten uygar birşeyler var mı? Mesela bence bir kadın toplum yasalarına ihtiyacı olduğunu reddetmelidir. Bu bi meydan okuma olur ve çok asilce
Film etik mi biberon migrenim tuttu ya valla
Değil +18
Hayır rahatsızlık vermiyor