Her yerde o şarkıyı duyuyorum, sürü psikolojisi beni de ele geçirdi kalktım izledim 😄 bence güzel dizi

Her yerde o şarkıyı duyuyorum, sürü psikolojisi beni de ele geçirdi kalktım izledim 😄 bence güzel dizi

Bence çok güzel bir dizi. Akıcı geçiyor 40 dakika. Keman mıydı onun sesini zil sesim yaptım onu çok sevdim pwjcwkfk ama dansı makyajı falan herkes yapmaya başladı squid game e döndü abartıyorlar sinir bozucu
Oha kim görüşümü süper bot seçti çok mutlu oldum şu an ajdkskfkd
İzlemedim ama bu kadar izlendiyse vardır sebebi.
Cevap
2Cevap
Wednesday hiç izlemedim listemde olan bir dizi ama abartılıyor bence
Popüler dizilere karşı hiçbir ön yargım yok. Bu dizi çok konuşulduğu için biraz izledim ve kapattım. Çocuk dizisi gibi geldi bana. Sarmadı.
Eğlenceliydi, benim de eğlenmeye ihtiyacım vardı. Beendim.
Çok abarttılar ben sırf vakit geçsin diye izledim. İzlerken sıkıldım.
İyiydi bence, hak etti
Hayır sırf instagramda popüler oldu diye
İzlemedim daha Alice olanı izliyorum..
Bence de güzel hak etmiş
Bence gayet iyiydi🖤
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?