Sinemada cep telefonu kullanmak, diğer insanlara saygısızlık mıdır?

Sinemaya gittiğimiz zaman telefonuyla ilgilenen kişileri zaman zaman görüyoruz.
Sonuçta belirli bir topluluk içindeyiz ve filmi izleyecek kişilerin dikkati dağılabiliyor.
Bu durum hakkındaki düşünceleriniz neler?
Sinemada cep telefonu kullanmak, diğer insanlara saygısızlık mıdır?
Sinemada cep telefonu kullanmak, diğer insanlara saygısızlık mıdır?
Cevapla