Tarzım bilim kurgu, fantastik, distopya tarzında. İzleyip beğendiklerim; The 100, The good place, supernatural vb.
Bekleyrum önerileri
Tarzım bilim kurgu, fantastik, distopya tarzında. İzleyip beğendiklerim; The 100, The good place, supernatural vb.
Bekleyrum önerileri
İlk sezonunu izleyip çok beğendiğim ve merakla ikinci sezonunu beklediğim Alice İn Borderland dizisi, ikinci sezonuyla Netflix'te yayında. Ben iki sezonu, toplamda iki günde bitirdim. Tavsiyemdir..
Japon işlerini izleyesim gelmiyor ya
Squid game'i de izlemedim. Belki bakarim çok tavsiye edildi cünkü
Selamlar,
Benim de severek izlediğim ve senin de hoşuna gideceğini düşündüğüm birkaç dizi tavsiyesi verebilirim sana şimdiden keyifli seyirler diliyorum.
Beğendiklerinden yola çıkarak önerebileceğim diziler;
Cevap
11Cevap
Altered Carbon
Taboo
Warriror
Sherlock Holmes
Order
Ragnarok
Tesekkurleer
the witcher dizisi
Seçtiğin türlere uzak olsa da; Limitless, The Russian Doll, Maniac, Blue Mountain State gibi önerilerde bulunayım. Gayet güzel diziler sarıyor.
Bakayim tesekkurler
The 100 sonradan sıkıcı olmaya başladı.. Bırakmıştım.
Bende biraktim bellamy ölmeden önce. Ama ilk 3 4 sezon çok iyiydi baya uzun süre izletti yani
the sandman diye bir dizi vardı listeye ekledim de izlemedim henüz fantastiktii
Duymadim hiç ama bakiyim tesekkurr
My memories al Hambra, W, nine time to travel.. üc diziye de bir bak istersen
W'den kastın two worldse izledim mükemmeldi ya
Evet two worlds😊 valla bu tarz seviyorsan diğer ikisini de izle mutlaka
Bakicam saol :)
Eternal monarchy de o tarz... iyi seyirler, izledikten sonra sonucunu yazarsan sevinirim.😊
Lee min ho'nun dizisini izlememiş olmama düşünülebilemez. Muhteşemdi. İzlersem yazarim. Izlemediysen bende sana şiddetle the good place'i öneririm. Unutsam da izlesem diyorum o kadar güzel 👌🏻
Lee min ho cusun demek😅 bende hepsini izledim neredeyse. Tabi ilk baslamamı sağlayan city hunter, gumiho, secret garden. 2011 yılında izlemiştim. Kaç sene olmus😅 good place komedi sanırım, komedi sevmem ama bakacağım yine de teşekkür ederim
Evet bende yazdiklarinin hepsini izledim yıllar oldu ama aynı senelerdi 2011 k dramanin filan en popüler ilk zamanlari ah seneler. Komedi ama sadece komedi ağirlikli değil izlerken anlarsin zaten 20 dk filan bir bölümü.
Burdaki yaşınız 22 doğruysa 12 yasında falan mı başladınız izlemeye😊😅 dediğinizi izleyeyim teşekkür ederim
Evet. Tam ben o yaştayken meşhurdu zaten televizyonda yaban çiçekleri ile ilk tanidim sonrasi geldi.
Bof diyorsun yani😅
Ayneen
Alice in borderland. Lavabo arası da vermezsin.
Aaa bunu cok duymustum ama beynim unutmuş saolsuuun. Bakiciim
Teen wolf, the gifted, bir tane daha vardı da adını unuttum hatırlarsam yazarım;")
Alice in borderland lavaboda da izlersn
Bilmediklerimi görürüm belki, merak ettim
Küçük kadınları izle
Bridgerton
Game of duty
Duty yazmışım pardon thrones olacak.😊
Varsa bende alırım
Altered carbon
Dhamer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?