En son ne izlediniz? Ben en son Muhteşem Gatsby i izledim.


1899 izledim.
Gatsby, Amerikan Rüyası'nı ve çarpık ilişkileri anlatmasına rağmen günümüz dünyasında da geçerliliğini koruyor.
Cevap
12Cevap
The Crown'ı. izliyorum şu sıralar. Yeni sezonu harika.
En son black adam filmini izledim
Bende en son Gözlerin Ardında dizisini bitirdim.
Esaretin Bedeli şimdi de Star Trek Sonsuzluk izliyorum.
En son istanbuldan gelirken otobüste hızlı ve öfkelimiydi ne full aksiyonlu çok güzeldi ismini tam hatirlamiyorum ama😂:))
Komşu ev hatirlarsanan sana da söylemiştim bubarada ben wenomm
The Last Kingdom
Fringe. Hala izliyorum
House of dragon.
Gelsin hayat bildiği gibiydi sanırım:)
Blacklist izliyorum
The Blacklist 9. Sezon
1899 izledim
Payitaht Abdülhamid
Barbarians
behzat amirim
The Crown ✌🏻
Scarface
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar