Güncellemeler
+1 yıl
Joker
İkisini de sevmem. İlgimi çekmiyor hiç öyle şeyler.
Teşekkür ederim
İkisini de sevmiyorum valla
Cevap
4Cevap
Queen Harley tabii ki. Joker'i de severim ama Harley'i bi başka seviyorum.
joker harley'i iyi delirtti ama
ben harleyi tutuyorum çok çılgın ve güzel bir kadın üstelik çılgınlık yakışıyor ona :D :D
Harley tabi ki ⑉
Harley Queen candır...
harley olsun
KAWASAKİ
Harleyy
Şeyimi
Harley Quinn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar