Kemal Sunalı çok seviyorum ❤
En sevdiğim filmi ❤ Allah rahmet eylesin 😢🤲
Kemal Sunalı çok seviyorum ❤
En sevdiğim filmi ❤ Allah rahmet eylesin 😢🤲
Hepsini çok seviyorum ama Sakar Şakir ve Korkusuz Korkak filmlerini ayrı bir seviyorum desem yalan olmaz. Defalarca kez izlememe rağmen hala canım sıkkın olduğunda açıp izlerim ve ilk defa izliyormuş gibi gülümserim..
"Şogun, pokoto yemişişko?" repliğinin olduğu Tokatçı🤭
Cevap
6Cevap
Sakar Şakir
Ağır ol abi sakar Şakir geliyor..
Dur, dursana len Mustafa gelen var. Beni unuttun lan eşşolueşek
Süt kardeşler filmi
Tosun paşa. İzlemeye doyamam :)
İki üç filmi hariç hepsi
Her filmini severim
Hepsi desem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?