
Bilen bilir; Tsubasa'nın omzu sakat olmasına rağmen, Nankatsu-Toho maçı berabere bitmiştir. Sanki, senarist Tsubasa'nın kazanmasını ister gibi bu karakteri fazla abartmış sanki. Bu animeyi izleyenler, siz de yorumlarınızı paylaşır mısınız?

Bilen bilir; Tsubasa'nın omzu sakat olmasına rağmen, Nankatsu-Toho maçı berabere bitmiştir. Sanki, senarist Tsubasa'nın kazanmasını ister gibi bu karakteri fazla abartmış sanki. Bu animeyi izleyenler, siz de yorumlarınızı paylaşır mısınız?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çok iyiydi gerçekten.. Keyifle izlerdim. En çok da Tsubasa sahanın içinde son sürat koşarken sanki Evereste tırmanıyor hissi veren sahneleri hoşuma giderdi.. 😅😂
Beğenerek izliyordum 😇
Yumurcak TV sağolun bu animeyi bir şekilde izleyip biraz da olsa tanımama olanak sağladı ilkten ilgisiz yaklaşmıştım hey gidi günler..
Türk futbolundan daha çok bu anime çocukları daha çok futbolu sevdiriyor bence
Evet