Çocukluğumuzun yegane animesi Tsubasa biraz abartılmış bir karakter mi?

Çocukluğumuzun yegane animesi Tsubasa biraz abartılmış bir karakter mi?

Bilen bilir; Tsubasa'nın omzu sakat olmasına rağmen, Nankatsu-Toho maçı berabere bitmiştir. Sanki, senarist Tsubasa'nın kazanmasını ister gibi bu karakteri fazla abartmış sanki. Bu animeyi izleyenler, siz de yorumlarınızı paylaşır mısınız?

Çocukluğumuzun yegane animesi Tsubasa biraz abartılmış bir karakter mi?
Cevapla