Merhaba KScanlar! Nasılsınız?
Açık havada bisikletlerden pedal çevirilerek el de edilen güç ile 50 kişinin film izleyeceği anların ortaya çıkması kadar keyifli bir şey olmasa gerek. Bisikletli sinema, pedallı sinema adı değişiyor genelde ama temeli pedal çevirmeye dayalı.
Dünya'da yaygınlaşan ama pek tercih edilmeyen bu yöntemle özellikle Afrika'da okullarda pedal çevirerek çocuklar belgesel, ders izliyor.
Açık havada bisikletlerden pedal çevirip film izlemek ister miydiniz?
Not : Yakın zaman da bununla ilgili bir bence yazmayı düşünüyorum.
fikrini de vermiş olayım bir arkadaşımız da şayet yazarsa beni etiket ederse hemen gelen bildirim üzerine gelir seve seve okurum bilgi paylaştıkça güzeldir.
Dırım dırım dırım dıss 🤪 #aynadakiajan #aynadakiajansoruyor



Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yanımda sevgilim ya da arkadaşım varsa evet.
Çok güzel aslında spor yapmanın zevkli bir hali olur benim için😂
Aslında şöyle bir şey yapılsa çok güzel olur onlarca spor salonunda bir sürü enerji boşa gidiyor.
Tamam örnekleri çok az olsada dünyada var bazı yeşil enerji destekleyen spor salonları var bazı aletlerden gelen mekanik enerjisi ile çatıda kurulan güneş enerji panelleri ile birleşip prizlere aktarılıyor böylece salonun tüm elektrik enerjisi doğal yollarla karşılanıyor.
Karşılığı olarak bu salonların müşterileri daha uyguna spor yapmış oluyor.
Ne yazık ki böyle şeyler bizim salonlarımız da yaygın değil
Salonun elektriği olmasa bile spor salonununun yan tarafına açılan bir kreşte salondan gelen enerji ile çocukların eğitimi için kullanılabilir.
Çok faydalı şeyler yapılır ama ülke de ne düzgün işliyor ki yapılsın.
Dediğin çok mantıklı gerçekten. Keşke bu tür örnekleri ülkemizde de görebilsek ne güzel olurdu
Hayır hiç benim tarzım değil hele böyle ortamda yani filme odaklanamam güzel bir aktivite olabilir ama benlik değil diye düşünüyorum..
Keyifli olurdu bence. Bisiklet ile film hos olurdu
Ayy çok güzelllll
İsterdim
Yorucu olabilir 🤔
Bedavaysa olur
Hyr çok saçma
Tamam beğenmeyebilirsin ama saçma demek anlamsız kalıyor.
Sonuçta bu yöntemle insanlar eğitim görüyor. Bir kaç kişinin pedal cevirmesiyle oturup izleten bir çok kişi için güzel etkinlik oluyor.
Aynı şekilde yeşil enerjiye katkı sağlayarak bir çok materyale enerji sağlanıyor.