The Mentalist izledim.. Kesinlikle çok güzel.. su gibi akıp gitti bazı bölümler. 7 sezonun da sonuna geldim... Patrick, seni özleyeceğim...
peki ya sen?
The Mentalist izledim.. Kesinlikle çok güzel.. su gibi akıp gitti bazı bölümler. 7 sezonun da sonuna geldim... Patrick, seni özleyeceğim...
peki ya sen?
Çernobil Dizisi ni Bitirdim Gece Başladım İzlemeye 5 Bölümlük Dizi Ama Gerçekten Çok Başarılı Çok Güzel Dizi 😊⭐ 👍🏻 Gerçekte Olan Çernobil Nükleer Faciayı En İyi şekilde anlatmışlar giysileri oyuncu kadrosu Ayrıca O Kontrol Odası Gerçek Kontrol Odasında Çekildi Dizi Çernobilin Benzer Kardeşi İgnalina Nükleer Santrali de Çekildi Litvanya da bu santral Ukrayna nin



bi ara izleyecek olduk benim içim kaldırmadı çok üzüldüm. hatırlıyorum ben o faciayı. çocuktum
2019 da Çıktı Bu dizi HBO Yapımı 😊 Birde Belgeseli Var bak oda çok güzel orada Dyatlov daha huysuz 😅 Şunu anlamıyorum Dizi de Dyatlov kötülemek için mi? Bu kadar bencil biri olarak gösterilmiş gerçekte ki Dyatlov sakin öyle kendini halt sanan gibi görmedim dizi de Çalışanları it yerine koyuyor Akimov tehlikeli olduğunu söylüyor o hala test bitecek gücü yükselt diye üsteliyor kitabı getirince yere Fırlatıyor sonucu patlama işte akimov ce Toptunov Radyasyon yanıkları ile acı şekilde can veriyorlar Akimov yüzü yok olmuş
Dediğim gibi person of interest. Ancak saygı 1 ve saygı 2 tavsiye ederim. Değişik bir dizi 2. Sezon Bölümlerini izliyorum. Böyle Hitlerli tam bir psikoloji Türk dizisi. ama çocuklarla olmaz.
Cevap
14Cevap
She hulk dizisi izlemiştim ama beğenmedim
hımmm benim oğullarım sever mi acaba.. fantastik hikayelere bayılıyorlar
bi gün bi filme gittik. anacım o kadın önüne geleni dövdü. yerden yere vurdu. dedim bu kadın neden bu kadar kızdı? o kısmını anlamadım yani...
Fantastik filmleri seviyorum abla ama muhtemelen söylediğim diziyibiliyorlardır ama
Sorarım
Sordum izlememişler she hulk'ı ama çok tepkililer. Tüm süper kahramanları öldürdüler yerine kızlarını geçirdiler diyorlar. Uyuz olmuşlar. Ben de kızlar da kahraman olur dedim. Gene de ikna olmadılar
Kızlar da kahraman olabilir hatta bana göre gerçek kahramanlar kadınlardır güçlü oldukları için
İşte ama onlar erkek kahraman tanıdı. Onları öldürünce şirket, bizimkiler çok kızdı. Şimdi kız kahraman çıkınca gıcık oldular
The Mentalisti bende 2 kez bitirdim. Hayatında 3-4 dizi izlemiş biri olarak bu büyük bir başarı hdjdjjd
çok iyi! ben ilk kez yıllar önce izlemiştim. unutmuşum pek çok şeyi.. yıllar sonra çoluk çocuk izledik. çok güzeldi. çocuklar da çok sevdi.
Yüzüklerin efendisi güç yüzükleri. O kadar da iyi değildi. House of Dragon 3 bölüm izledim yarısından çoğu seks neredeyse. Bitiririm yine herhalde
hııımmm bakmak lazım..
"To the lake " dizisi rus yapımı bir dizi. Salgından ve insanlardan kaçmaya çalışan 2 aileyi konu alıyor. Güzel hoşuma gitti
the sinner 4. sezonu bitirdim ve gözcü dizisine başladım
sinner ilk üç sezon izledim. son sezona bakmadım
son sezonu beğendim ben
bi önceki sanki biraz durağandı
evet 3. sezonu hiç beğenmemiştim
iyi bakalım ben de izlesem mi diyordum. izleyeceğim.
Uysallar. Pek bir numarası olmayan dizi. Orta şekerli yani.
the office, sitcom olarak çok komik değil ama sarıyor izlenebilir.
bir kore dizisi izledim ama soyleyemem çünkü filmin son beş bölümünü bitirmedim
hıımmm pekiii
Rafadan Tayfa
#Haribo
- Çocuk ya da büyük ol Hariboyla mutlu ol 🎶🤣
Daha bitmesin, Yalı çarkını izliyorum ben ve ben le..
Ben de seviyordum ama artık sıktı. Sanırım çabuk sıkılıyorum
Belli 3 gün de insan sıkılabiliyor..
Evet olabilir. Sıkıcı bir durum olmuş ise sıkılır. Olmamış ise senelerce sıkılmaz.
Sıkılmak değil bence, beğenmemek... sorularda da bu açıkça belirtilmiş.. Yalı calkininda ifakat demisti.. beğenmedim demedi ama belli etmiş.
Mesele bu. Beğenmek beğenmemek odağında konunun çekilmesi. Sürekli bunun üzerinde konuşmak mesele. Ama sorun şu ki... Bundan bana ne? Ama bunu anlamamış olmak ne yazık...
Demek ki... herneyse
Dexter tavsiye ederim
biraz baktım ona ben ama sürekliliği sağlayamadım.
Echoes mini dizi netflixte, tavsiye ederim
türü ne?
Dram ama her bölümde şaşıracaksın.
hıımmm ilgimi çekti
İzlersen yorum yap :)
tamamdır
Uzun süredir dizi seyretmiyorum.
Kaçak. Tavsiye ederim.
Daha bitmedi Güç Yüzükleri 👍
hıımmm yüzüklerin efendisinin dizi hali di mi?
Hannibal
çok kanlı mı? korkunç mu?
hıımm ilgimi çekti. suç mu? polisiye mi?
antikahraman severim.
sen mentalist izledin mi? bak çok güzel
severim.
konusu suç.
adamımız patrick, bir medyum gibi davranarak para kazanan üç kağıtçı biri. ama karısına çok aşık. bir gün bir seri katil hakkında TV'de ileri geri konuşuyor ve karısı ile çocuğunu bu seri katil öldürüyor. o da polisle birlikte danışman sıfatı ile çalışıyor. başka olayları çözerken (insanları çok iyi gözlemliyor) bir yandan da seri katilin peşine düşüyor.. her bölüm bir cinayet, ana hikayede de seri katil hikayesi dönüyor. işte böyleeeee
ben yeni bitirdim...
patrick harika gülüyor. tabii bu kısmı seni ilgilendirmeyebilir. :))))
bakayım ben de ilk fırsatta. benim adam kesmeli pişirmeli pis şeyleri sever. hannibal yamyam di mi
insan yemiyor mu?
diğer insanları kendi türünde görmüyor mu
ahhh içim kıyıldııııı ııııyyykkkk
tamam... eşim sever bunu kesin. açık saçık sahne var mı?
çocuklarla izleriz. oğlanlar çok sever böyle korkunçlu şeyleri ama açık izletmem
11-13 yaş... bu mentalisti çok sevdiler. behzat ç'ye bayıldılar.. ailecek izleriz çok keyifli oluyor. bana uygun bulamıyorlar pek. ben arıza çıkarıyorum.
problem şu, fazla kanlı, gerilimli, korkunç şey sevmiyorum. akıl oyunları tarzını severim. ama içinde az buçuk aşk da olmalı kuru kuru öyle sevmem. ama işte dozunda olacak.. hafif flörtöz bi tarz olmalı... ama çocuklara da uygun olmalı. bazı sahneleri geçeriz ama işte dizinin anlam bütünlüğünü bozmamalı. ama çok da çocuksu olmamalı. ben hemen sıkıntı yaratıyorum. sıkıldım istemiyorum bu güzel değil çok sıkıcı kaç bölüm kaldı... :)))) eşim illallah dedi benden
tamam. çünkü ben mırın kırın edersem ve onlar severse "e sen söyledin şimdi mızıkçılık yapamazsın" diyecekler. kendi ayağıma sıkacağım
neden? daha önce başıma geldi...
işte tavsiye etim bakalım dedim. sonra ben sıkıldım vay efendim vazgeçemzlermiş buraya kadar izlemişler.. hangi diziydi hatırlamıyorum bitene kadar cılkım çıktıydı
izledin mi mentalisti?
ben daha hannibal'e başlamadım.
eşim yok. şehir dışında. birlikte izleyeceksek birlikte karar vermeliyiz o nedenle.
benim tek izlediğim diziler genelde romantik komedi oluyor.
hııımmmm bi düşüneyim :)))
:))) eklemeden de bu şekilde tavsiyelerde bulunabiliriz aslında di mi
o zaman da konu kayar gider.. oysa konumuz diziler filmler...
Çukur 😃
güzel mi? mafya di mi?
Evet çok güzel
Güç Yüzükleri
Asmalı konak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?