
Amerika'da yaşayan bir kadın, sanal gerçeklik oyunu oynarken kendisini 70 yıl sonraki Londra'da bulur. Güzel bir konuya benziyor.

Amerika'da yaşayan bir kadın, sanal gerçeklik oyunu oynarken kendisini 70 yıl sonraki Londra'da bulur. Güzel bir konuya benziyor.
Konusu ilgi çekici olduğu için izlemeyi düşünürüm tabi ki, fragman ve yapılan yorumlara da bakarak bir değerlendirme yaparım ona göre izleyip izlemiyeceğime net bir karar veririm.
Cevap
5Cevap
Westworld'den sonra bilim-kurguya açız gerçekten. Tavsiye için teşekkürler.
Bilim kurgu severiz. İzlenir bence.. merak uyandırıyor.
İlginç görünüyor listeye aldın llmm, teşekkürler
İzledim mükemmel bir dizi. 2 bölüm çıktı notum 10/10
İzledim ve çok sevdim :) Sadece bölümleri beklemek beni biraz sıkıyor. Umarım ikinci sezonu çabuk gelir.
İzledim ve beni sarmadı
ana hikaye beni çekti bak ha hangi platformda
Evet izlerim
İzlemeye değer
Tabikiii
Kesinlikle izlenilmeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?