Kurtlar Vadisi'nde çakır'ın ölmesi iyi mi oldu kötü mü?

Kurtlar Vadisinde çakırın ölmesi iyi mi oldu kötü mü?

Bana göre iyi oldu, karakterin de bu kadar sevilmesinin nedeninin tiplemesi olduğunu düşünüyorum. Çakır'da mafya babası olma potansiyeli yoktu, plan kuramıyordu, yeterince güçlü değildi. Bence ölmesi diziyi zirveye taşıdı gitgide, o öldükten sonra polatın devreye girmesiyle birlikte dizi daha da ciddileşti, kötü adamları daha yakından tanıdık ve işlerin içine iyice girmeye başladık ama dizinin asıl zirveye ulaşması Seyfo Dayı'nın ölümüyle başlıyor, Polat'ın Seyfo dayıyı arabada cansız gördügü anı ve bölümün bitiş anına dikkat edin, bölüm biterken polatı ve ayı aynı çerçevede görüyoruz, bilirsiniz ki kurt adamlar dolunayda ortaya çıkar. Bu sahnede bize verilmek istenen polatın da bir kurt olduğuydu, zaten daha sonraları daha da büyüyor ve baron oluyor.

Kurtlar Vadisi'nde çakır'ın ölmesi iyi mi oldu kötü mü?
Cevapla