
Bana göre iyi oldu, karakterin de bu kadar sevilmesinin nedeninin tiplemesi olduğunu düşünüyorum. Çakır'da mafya babası olma potansiyeli yoktu, plan kuramıyordu, yeterince güçlü değildi. Bence ölmesi diziyi zirveye taşıdı gitgide, o öldükten sonra polatın devreye girmesiyle birlikte dizi daha da ciddileşti, kötü adamları daha yakından tanıdık ve işlerin içine iyice girmeye başladık ama dizinin asıl zirveye ulaşması Seyfo Dayı'nın ölümüyle başlıyor, Polat'ın Seyfo dayıyı arabada cansız gördügü anı ve bölümün bitiş anına dikkat edin, bölüm biterken polatı ve ayı aynı çerçevede görüyoruz, bilirsiniz ki kurt adamlar dolunayda ortaya çıkar. Bu sahnede bize verilmek istenen polatın da bir kurt olduğuydu, zaten daha sonraları daha da büyüyor ve baron oluyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer