Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
ya da beklediğiniz bir film var mı mesela
sanırım sinemaya gidesim var, birkaç aydır gitmedim. ama vizyonda değer bir film yok. bakalım avatar ve ya çıksın. onları bekliyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
1 yıl önce gitmiştim
Hiç gitmedim bir şey sorcam sinemada eski filmleri geçen snee mesela vizyona girmiş filmi izleyebiliyor muyuz
hayır. vizyonda ne varsa o. neden gitmedin hiç peki
Fırsatım olmadı
Don’t Worry Darling’e gidebilirsin beklediğimden daha güzel filmdi. Black Panther’i bekliyorummm
dram gibi duruyor. ben sadexe 3 boyutlu tercih ediyorm sinemada
Şey maalesef bildiğim kadarıyla üç boyutlusu yok Don’t Worry Darling’in ama dram değil gerilim
Aslında uzun zaman oldu gitmedim,,, iyi aklıma getirdin
ama güzel bir şeyker yok şu an ya 😂
Vardır bakim ben seanslara filmlere hazırlan gidiyoruz. 😁😁
yok yok. iki boyutlu için zaten sşnemaya para vermem ben 😂
Hey allahım bendensin
😀👍👍
Sinemaya en son dostum vefat olmadan önce gitmiştim
sen nerelisin
Neden
yazın değişik de
Anlamadım nasıl değişik? Yöreye göre fark mı var yazının :)
2018 de gittim ve hic sevmem
neden ki.
Ona para verecegime tavuk durum yerim
ahaha maddi açıdan diyorsan başka. ama mesela 3 boyutlu filmler için giderim ben. normal filmlere ben de gitmem. 3 boyutlu sinemada iyi oluyor
Evde izlerim ya telefondan 😂
yok be ya ara sıra git 😂 değişiklik iyidir. yabancı filmlere git ama. ve 3 boyutlulara 😀
Yok ya boyle seylere para veremem ciddrn 😂
iyi bakalım🙂 ben de çok sık gitmem zaten. hoş eskiden baya çok giderdm. şimdi sadece ender 3 boyutlu filmlere giderm. en son şeyi izlemiştm mesela, jurassic world. iyiydi gayet. evde aynı keyifi vermez ama o tip filmler.
Tavuk dürüm kadarda keyif vermez ama 😂
onu sinemadan sonra yersen daha keyifli. 😂 şöyle, atıyorum: ya izlemişsin, o 3D dünyanın içinde okyanusta bir iki saat geçirmişsin, ve sonra salondan çıkıyorsun,, kafa bir hoş,, nerdeyim ben modundasın,😀kafa hala okyanus krallığında, hatta kimyan bile sanki oraya uyum sağlamış durumda 😂 o kafayla in bir restorana, tavuk dünyası mesela.. 😍
Ay yapasim geldi gidicem o 3d ye 😂
ahaha nasıl özendirdim ama 😀
Belki birgun gidicem 😂
Gitme ihtiyacı hissetmiyorum
2 yıl oldu gitmeyeli
oo baya olmuş
Bende yeni farkettim
En son lisede gittim
neden o kadar uzun zaman oldu
Tek sıkıcı birlikte gidecek kimsem yok :(
valla ben tek çok gittim. gayet de keyifli. hatta sinema salonunda tek ben oldğmu bilirim 😂
Milattan önce
uzun zaman önce