Senarist olsan; filmin sonunda iyiler mi kazanır kötüler mi?

Senarist olsan; filmin sonunda iyiler mi kazanır kötüler mi?

İyi ve kötü karakterlere her açıdan bakılabileceği iyinin ve kötünün aslında göreceli olduğu herkesin kendine göre bir felsefesi yaşam tarzı olduğu bir düşünceyle bitirirdim
Sonuç olarak kimse kazanmadı kazanmanın anlamsız olduğu ve sadece bir yaşanmışlık bir hikaye olarak görülürdü senaryomuz
İzledikten sonra e neden izledim ben şimdi bunu dedirtecek aynı zamanda da filmin gidişatını eğlenceli olduğunu hissettirecek unutturmayacak bir film olurdu
Kazanan senarist olarak ben olurdum herhalde hahahah
😂😂 god of senarist
Ben genel anlamda iyilere kazandırsam da iki tarafa da büyük kayıplar verirdim. Muhtemelen net bir kazanan olmazdı. Biri bir şeyi elde eder ama o zamana kadar o şey değerini kaybederdi.
ilk filmde kötülere iyilerin intikam alacagı bir zafer verirdim. 2 . seride iyilere verirdim. daha sonra 3. seride ultimate serisi cıkartıp iyilerle kötüleri birleştirip diğer dış zamanda, gezegenden veya devletten gelen kötülere karsı savaştırırdım
Benim için iyi ve kötü yoktur. her insanın içinde ikisinden de vardır. ben olsam en çok acı çeken mutlu olmayı hak eden kişiyi kazandırırım, Joker gibi
Joker filmi güzeldi
Cevap
8Cevap
olaya her zaman farklı bir bakış açısı sunarım misal. belgeselde Aslan geyik vs avlıyor içimizde koş daha hızlı koş kaç kurtul diyoruz sonuçta çoğunun yavrusu var.. ama olayın diğer yüzünü unutuyoruz.. geyik otçul aslan etçil hayvan.. O aslan avını yakalıyamazsa bu sefer yavrularıyla beraber aç kalan aslan olur.. bu hayatta hiç bir şey kendisi için var olmamıştır. Güneş kendisini ısıtamaz. ağaçlar meyvesini yiyemez nehirler kendi suyunu içemez çiçekler kendisi için kokmaz.. vs
Kötüler kazanır. Filmlerde, dizilerde iyiler aşırı derecede iyi oluyor ve gerçek hayatta böyle tip insan kesinlikle yok. İnsanın içinde hem iyilik hem de kötülük vardır. Hangisini beslersen o açığa çıkar. Fakat filmlerde şapşal derecesinde aşırı iyiler, izlerken insanı bayıyor. Kötüler yine filme biraz renk katıyor. Ayrıca hiç film veya dizilerin kötü sonla bittiğini görmedim. Acaba bir film kötü sonla bitse nasıl olurdu çok merak ediyorum.
Şey senaryo değil de roman yazdığım için cevaplıyorum sonunda kötüler kazanacak sayılır Paul kötü tarafa geçecek
Yanii ben ad kısmında biraz kötü olduğum için en sonunda koyacağım ve daha yani yazıyorum işte bitmiş değil sadece zaten başlamadan temel şeyleri belirmemiştim o yüzden cevap verdim
Neyle ilgili
Kazanan olmaz arafta bırakır izleyicini sinir ederim😄
Kötü sonlardan hiç hoşlanmıyorum gerçekçi olmasa bile. Bu yüzden sanırım iyi sonlar olurdu. izleyici değil de yönetmen olduğum için gıcıklık yapmak istemezsem
İyiler kazanırdı tabi. Hatta yönetmenliğini abim yapardı zamanında oynadığı filmi çektiği için de
Sonunda iyilerin kazandığı bir film yazardım. Saatlerce izleyip sonunda kötülerin kazandığını görünce zamanı boşa gitmiş gibi hissediyor insan.
Bakış açısına göre değişecek şekilde bunun yorumunu seyirciye bırakıp bitirirdim.
Kötüler kazanırdı şaşırmalı sonlar da koyardım muhakkak ters köşe severim
Değişir bir iyi bir kötü kazanır. Bir mutlu bir mutsuz biter
İyiler kazansın kötülerin mk ksksks
Böhühüttt 😄
Kötü görünen iyiler kazansın :D
Ruhumuzda varmış be 😂
Senaryoya bağlı
Kim iyi, kim kötü degisken oldugu için farketmez, birileri kazanmak zorunda
her zaman iyiler kazanır lafi yanlış köttüler ksxarnır
Mücadelenin hiç bitmeyeceğini vurgulamak amacıyla her filmimde berabere bitiririm.
hepsi birbirini vurur geberirdi ohh
İyileri kazandırırdım tabikide
İyiler kazansın. zaten hep kötüler kazanıyor
Kesinlikle iyiler. 👼🏼
İyiler daima kazanır. 💯
Her zaman iyilerin kazanmasını isterim
Kötülerin kazanması daha gerçekçi gibi
Kötüler kazanır eminim
Hiçbiri kazanmazsın
İyiler
İyiler tabi ki
Gerçekler kazanır.
İyiler tabi ki
Haklılar.
İyiler
Kötüler kazanır
Kötüler 🔥
İyiler
Kötüler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?