Dizideki kötü karaktere aşık oldum, deli miyim?

İkinci defa izlediğim dizideki psikopat kadın düşmanı karaktere aşık oldum. Tabii ki bu yönlerine değil ama çok karizmatik ve tam hoşlandığım tarzda dış görünüşü bir de dizi 11 yıl önce çekilmiş oyuncusu evli falan zaten ben karaktere aşık oldum off ne yapacağım

Dizideki kötü karaktere aşık oldum, deli miyim?
Cevapla